נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איך להשיג אשראי עם הגבלות בחשבון הבנק

אשראי הפך לדרך תשלום שכמעט חובה להחזיק בה, הן מכיוון שמדובר בדרך תשלום נוחה ביותר והן מכיוון שישנם שירותים רבים שלא ניתן לשלם עבורם במזומן. מלבד הנוחות בגיהוץ פשוט של כרטיס האשראי, היתרון הגדול של כרטיסי אשראי הוא מסגרת האשראי שהם מעניקים שנקבעת לפי הנתונים הכלכליים של כל אחד. בעוד שרבים מעדיפים לעשות כרטיס אשראי דרך הבנק, רבים אחרים מעדיפים דווקא כרטיסי אשראי חוץ בנקאיים מסיבות שונות. במאמר זה נפרט על כרטיסי אשראי חוץ בנקאיים, ובאיזה מקרים הם עדיפים על כרטיסים בנקאיים.

 

מה ההבדל בין כרטיס אשראי בנקאי לחוץ בנקאי?

  • כרטיס אשראי בנקאי: כרטיס אשראי בנקאי הוא כרטיס שניתן על ידי הבנק, או ליתר דיוק על ידי חברת אשראי שנמצאת בבעלות הבנק. למשל, בבעלותם של בנק דיסקונט והבנק הבין לאומי נמצאת חברת האשראי כ.א.ל., ולקוחות דיסקונט שמשתמשים באשראי של כ.א.ל. משתמשים למעשה באשראי בנקאי. המשמעות היא שמסגרת האשראי נקבעת על ידי הבנק, וכן נתוני האשראי מתממשקים עם נתוני הבנק ותוכלו לבדוק אותם דרך הבנק.
  • כרטיס אשראי חוץ בנקאי: כרטיס אשראי חוץ בנקאי הינו כרטיס שניתן על ידי חברת אשראי שלא קשורה לבנק בו נמצא החשבון שלכם. למשל, אם יש לכם חשבון בבנק לאומי וכרטיס אשראי של ישראכרט – הכרטיס הוא חוץ בנקאי מכיוון שחברת ישראכרט לא שייכת לבנק לאומי. המשמעות היא שמסגרת האשראי נקבעת על ידי חברת האשראי ולא על ידי הבנק, וכדי לבדוק את נתוני האשראי שלכם עליכם לפנות לחברת האשראי.

 

מתי נעדיף כרטיס חוץ בנקאי על כרטיס בנקאי?

ישנם מקרים רבים בהם לקוחות יעדיפו להשתמש דווקא בכרטיס חוץ בנקאי. נביא בפניכם שתי סיבות עיקריות כאלו:

  • תנאים טובים יותר בכרטיס חוץ בנקאי: לפעמים קורה שדווקא חברה אחרת שלא קשורה לבנק בו אתם נמצאים מציעה חבילת אשראי משתלמת יותר. חבילה שכזו יכולה לכלול מסגרת אשראי רחבה יותר, יכולת גמישה יותר להיכנס למינוס, מבצעים והטבות ועוד. במקרים כאלה יתכן ונעדיף כרטיס חוץ בנקאי על פני כרטיס מחברה שנמצאת בבעלות הבנק בו אנחנו נמצאים.
  • לקוחות מוגבלים: במצב בו הבנק קבע הגבלות עבור הלקוח יתכן שהלקוח יעדיף שלא קשור לבנק שלו. למשל, במצב בו הבנק לא מאפשר מסגרת אשראי נרחבת והדבר מקשה על התפקוד הכלכלי של הלקוח, יתכן ויעדיף להוציא כרטיס אשראי מחברת אשראי שתאשר לו מסגרת נוחה ורחבה יותר. כרטיס חוץ בנקאי יכול להיות כרטיס אשראי למוגבלים בבנק ומסוגל לתת מרווח נשימה ללקוח המוגבל.

 

תנאים לקבת כרטיס חוץ בנקאי

לא משנה אם אתם מחזיקים בכרטיס אשראי בנקאי או חוץ בנקאי, עליכם להקפיד לעמוד בתשלומים כל חודש. חברות האשראי בסופו של דבר פועלות עבור רווח, ובדומה לבנקים יבדקו את היכולת הכלכלית שלכם להחזיר תשלומים ולפיה יקבעו את מסגרת האשראי.

כרטיס אשראי

כרטיס אשראי ראשית
אז מה היה לנו עד עכשיו?
לַחֲלוֹק
Facebook
Twitter
WhatsApp
עוד בנושא משכנתאות