נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איפה לומדים להיות סוכן ביטוח?

אחד התחומים הכי חמים היום בעולם התעסוקה הוא ביטוח. איפה לומדים להיות סוכן ביטוח? כמה שעות לומדים? עם איזו תעודה יוצאים. כמה זמן עושים התמחות ומה נדרש כדי להירשם לקורס כזה, כל הפרטים במאמר.

 

OS_Orin-Shpalter_logoShakuf_black

ההמלצה שלנו היא ללמוד להיות סוכן ביטוח במכללה ללימודי סוכן ביטוח בצפון המציעה קורס מקצועי ומקיף, ולא קורס קצר שבעצם לא יעניק לכם את כל הכלים אותם אתם צריכים כדי לעסוק בזה ולהצליח בתחום.

יש היום מגמה שיווקית בעולם הקורסים להציע כל קורס, תחת כל נושא אבל חשוב להבין כאשר מדובר בביטוח- יש מעט מאוד קורסים שבאמת יעניקו לכם את כל הידע שאתם צריכים, כך שתצאו מהם מוכנים לעבודה ועם רישיון ואחרי התמחות.

 

במה עוסק סוכן ביטוח? איפה לומדים להיות סוכן ביטוח?

תפקידו של סוכן ביטוח הוא להציע לאנשים ביטוחים מסוגים שונים, אשר אמורים לסייע להם בעתיד במצבי מצוקה, חולי במסגרת ביטוח בריאות פרטי או ביטוח רכוש למקרה של חלילה פריצה לבית. ביטוח אובדן אי כושר לעצמאיים, ביטוח רכב כנדרש עפ"י החוק ועוד.

השאלה איפה לומדים להיות סוכן ביטוח? אכן במקומה משום שיש הרבה מאוד מה ללמוד בתחום ושום קורס קצר וסמלי לא יעניק לכם את כל הידע שאתם חייבים לרכוש, אם אתם רוצים לעסוק בזה.

חדר

 

קורס מומלץ ללימודי סוכן ביטוח אלמנטרי?

קורס סוכן ביטוח בחיפה עם התמחות בתחום האלמנטרי נמשך בין שנה וחצי לשנתיים ולא פחות. מדובר על לפחות 495 שעות אקדמאיות המעניקות למסיימים אותן את הידע הכי מקיף ומקצועי בתחום.

תוכלו לעסוק בשיווק ביטוחי רכוש, תאונות אישיות, רכב, ביטוחי נסיעות לחו"ל, דירה ועוד. אלה הם הביטוחים הכי נדרשים שכל אדם מן הישוב במדינה רוכש אותם.

שכרכם יכול להגיע גם ל-15,000 ₪ לחודש וזה לא כולל בונוסים אבל מה שיכול להבטיח לכם הצלחה משמעותית במקצוע זה הקורס אותו תלמדו ולכן עוד לפני שאתם נרשמים לאיזה קורס אנו ממליצים לכם לשאול את עצמכם איפה לומדים להיות סוכן ביטוח? את התשובה תוכלו למצוא ברשת, או בהמלצה מפה לאוזן של מסיימי קורסים וצריך להיות מדובר במכללה למקצועות הביטוח שזהו עניינה ושמסיימי הקורסים שלה כבר עוסקים במקצוע ומצליחים.

 

בחינות גמר והתמחות- חובה בכל קורס מקצועי

לאחר סיום הקורס המקצועי אליו נרשמתם בעקבות המלצה או חוות דעת ברשת באתר מכללה ללימודי ביטוח, תגיע תקופת ההתמחות בת חצי שנה אותה תוכלו להתחיל לאחר שתעמדו בהצלחה בארבע בחינות בתחום חשבונאות, ביטוח, כלכלה ומימון.  ויש גם בחינות למקצועות גמר בתחום ביטוח תאונות וביטוח רכוש.

אבל איפה לומדים להיות סוכן ביטוח? עברו על סילבוס של קורסים, התרשמו מאיכות המרצים והתוכן, וודאו שמדובר במכללה ידועה בעלת מוניטין ואז תצליחו ללמוד להיות סכוני ביטוח מוצלחים ומצטיינים.

הקורסים המקיפים והמקצועיים ביותר מתקיימים במכללת אורין שפלטר. ייעוץ משכנתאות, ביטוח, ייזום וייעוץ נדל"ן.

 

נציגת שירות
אז מה היה לנו עד עכשיו?
לַחֲלוֹק
Facebook
Twitter
WhatsApp
עוד בנושא ביטוחים