נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

באילו מקרים נצטרך ביטוח בניין משותף?

"ביטוח משותף? מי צריך את זה בכלל!" שאלו מאות דיירים, אשר בסופו של דבר נדרשו לשאת בעלויות מטורפות ובלתי נגמרות של נזקים שונים שפקדו את הבניין שלהם. אם אתם רוצים להיות מברי המזל, אשר בכל מקרה של נזק יש לכם כיסוי, זה הרגע הנכון לבצע ביטוח בניין משותף. ואם אתם רוצים לדעת לאילו מקרים תידרשו לביטוח בניין משותף, המאמר הבא מיועד בדיוק עבורכם.

 

מה זה ביטוח בית משותף?

ביטוח בית משותף, הוא ביטוח אשר מעניק כיסוי במקרה בו חלילה פוקדים נזקים שונים הן את הבניין, והן את השוהים בתוכו. מה שאומר, שכאשר אתם עומדים בפני נזק לרכוש או לגוף שדורש עלויות רבות כמו שיפוצים או פיצויים, אם יש לכם ביטוח בניין משותף אתם לא צריכים לחשוש, כי יש מי שנושא בעלויות ומאפשר לכם להישאר עם הכסף בכיס.

ביטוח בתים משותפים

מי נדרש לביטוח בית משותף?

למעשה, כל בניין משותף דיירים נדרש לביטוח בניין משותף. אמנם, ייתכן כי הבית שלכם מכוסה בביטוח אשר מבטח אתכם מגניבות או נזקים, אם מה אם חלילה מתרחש נזק בבניין שאינו קשור ישירות לבית אך עדיין פוגע באיכות החיים שלכם? ולא רק נזק כללי. ישנם נזקים אשר נוגעים לכם באופן אישי אך קורים בבניין ולא דווקא בבית הפרטי שלכם, כגון נזקים בצנרת, פגמים באינסטלציה ועוד.

 

אילו מקרים נוספים דורשים ביטוח בניין משותף?

תארו לעצמכם שחלילה שליח הפרחים שהגיע לשכנים שלכם, החליק במורד המדרגות ושבר את רגלו. הידעתם כי הוא יכול לתבוע את כלל הדיירים ואף לקבל פיצוי משביע רצון שיצא ישירות מחשבון הבנק הפרטי שלכם ושל שאר דיירי הבניין?!?!?! לא אם יש לכם ביטוח בניין משותף, אשר מכסה גם מקרים מהסוג הזה ומבטיח כיסוי של כל הפיצויים על ידי חברת הביטוח.

 

ומה עם כל אנשי המקצוע שמועסקים בבניין שלכם?

אם חלילה נגרם נזק לגנן בעת עבודתו בחצר שלכם, לעובד הניקיון באמצע השטיפה או לטכנאי באמצע הטיפול בתאורה או המעלית של הבניין, מי שנדרש לשאת בעלויות הפיצויים הם תושבי הבניין – שייתכן ואפילו לא היו מעורבים בבחירת איש המקצוע. אך אם יש לכם ביטוח בניין משותף, אז לא הדיירים הם אלו שנדרשים לשאת בעלויות הפיצויים אלא חברת הביטוח.

 

ביטוח בניין משותף לנזקי טבע

נזקי טבע נפוצים וגם כאלה שאינם, הם עוד מקרה בו נידרש בדחיפות לביטוח בניין משותף אשר יכסה את הנזקים ועלות הפיצויים שיידרשו בעקבות רעידת האדמה, השיטפון, השריפה, הגניבה, הוונדליזם, ההתקהלות המזיקה, ההתנגשות של כלי הרכב או הטיס, הסערה ועוד שלל מקרים שקשורים בטבע או בנזקים.

 

לסיכום

כעת גם אתם יודעים באילו מקרים נצטרך ביטוח בניין משותף, אשר יכסו את כלל העלויות שנדרשות בעקבות נזקים שנגרמו הן לבניין עצמו והן לאנשים השוהים בתוך הבניין המבוטח בביטוח בניין משותף.

בניין משותף

בניין משותף
אז מה היה לנו עד עכשיו?
לַחֲלוֹק
Facebook
Twitter
WhatsApp
עוד בנושא עסקים
6 טיפים לקידום העסק שלכם
6 טיפים לקידום העסק שלכם

קידום העסק שלכם הוא חיוני להצלחתו ולצמיחתו. קידום אפקטיבי עוזר ליצור מודעות למותג, למשוך לקוחות ולייצר מכירות. במאמר זה,

9  דרכים לגיוס עובדים בקלות!
9 דרכים לגיוס עובדים בקלות!

גיוס עובדים מוכשרים הוא משימה מכרעת לכל ארגון. מציאת המועמדים הנכונים שמתיישרים עם הערכים, דרישות הכישורים והתרבות של החברה

רואת חשבון
איך בוחרים רואה חשבון?

מציאת רואה החשבון המתאים היא קריטית להצלחה הפיננסית והיציבות של העסק שלך. בין אם אתה מתחיל מיזם חדש או