נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

האם צריך דרכון אירופאי לביצוע השקעה בקראקוב

אחרי לא מעט חודשים של דילמות, אינספור בירורים ומחשבות החלטתם שאתם רוצים לבדוק את האפשרות של השקעה בנדל"ן בפולין? זו בהחלט יכולה להיות בחירה וטבעי שיהיו לכם לא מעט שאלות בנושא. זקוקים לעזרה ולמידע? עניינו במאמר שלפניכם וקבלו תשובות רלוונטיות.

מיסים נמוכים ובירוקרטיה נוחה

אין ספק ששני הדברים המרכזיים שתמיד משקיעי הנדל"ן חוששים מהם, זו שאלת המיסוי והבירוקרטיה. להתמודד עם בירוקרטיה של מדינה זרה, בין אם זו פולין ובין אם זו כל מדינה אחרת, זה לא עניין פשוט. עם זאת, החדשות הטובות הן שלא רק שהמיסוי בפולין לא גבוה, אלא גם ניתן לקנות שם נכס בלי דרכון פולני. בנוסף לכך, אתם יכולים גם להשכיר את הנכס לתקופות שונות וזה אומר שאתם כלל לא חייבים לחיות במקום עצמו כדי לקנות בו דירה, בית או כל סוג אחר של נכס.

ביצוע השקעה בקראקוב

איך בוחרים באיזו עיר כדאי להשקיע בפולין?

כאשר מדברים על השקעות נדל"ן בפולין מדברים למעשה על השקעה חכמה במיוחד. פולין נמצא כבר לא מעט שנים בהתפתחות ועם הזמן היא נפרדת מהתדמית של מדינה מיושנת, קומוניסטית ולא אטרקטיבית. למען האמת, אנחנו רואים שבערים המרכזיות יש אוניברסיטאות שמושכות אליהן סטודנטים מכל העולם, מה שהופך אותן גם מתאימות מאוד להשקעות בנדל"ן. כדי לבחור עיר להשקעה בפולין צריך לבדוק האם העיר נמצאת בהתפתחות מתמדת, האם יש בה נכסים פנויים, האם יש בה אנשים צעירים וכמה עולה בה הנדל"ן. בנוסף, חשוב מאוד לברר כמה תוכלו להרוויח מידי שנה על הנכס שאתם עומדים לקנות ואח"כ להשכיר, כי בסופו של דבר מה שבאמת חשוב זו התשואה. כאשר תתחילו לעשות את כל הבירורים הללו תגלו שאם יש עיר שכדאי להשקיע בה בפולין זו העיר קראקוב, ויפה שעה אחת קודם, אז למה אתם מחכים?

 

הדרך לבחור נכס מתאים בעיר זרה

זה לא משנה אם אתם חושבים היום על השקעות נדל"ן בקראקוב או על השקעות בערים אחרות כמו וורשה. מה שבטוח זה שאחת מהשאלות שהכי מטרידות אתכם זו השאלה כיצד בוחרים למעשה את הנכס המתאים. אתם הרי לא מכירים את השכונות ולא יודעים היכן יהיה אטרקטיבי יותר להשכיר נכס לסטודנטים או למשפחות. זו הסיבה שבגללה כדאי יהיה לפנות אל חברות נדל"ן שמסייעות לישראלים להשקיע בנדל"ן בפולין, כי אנשי מקצוע כאלה יעזרו לכם לבחור את הנכסים הכי טובים שיש. זה לא פשוט להחליט ככה סתם שאתם קונים נכס במדינה זרה שאתם אפילו לא גרים בה ולכן ברור מדוע תזדקקו לסיוע בנושא. שימו לב שיש היום חברות שיכולות לעזור לכם גם לנהל את הנכס, למצוא עבורו שוכרים וכדומה, כך שאם תוכלו לקבל שירות מוביל שכזה, מה פתאום שתוותרו עליו?

 

Roman_Polyanyk / Pixabay
אז מה היה לנו עד עכשיו?
לַחֲלוֹק
Facebook
Twitter
WhatsApp
עוד בנושא נדל"ן