נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מה יותר משתלם – בריכה ציבורית או בניית בריכה בבית?

לאחר ימי הקורונה שגרמו לרבים מאיתנו להסתגר בבתים, החזרה ההדרגתית לשגרה, והקיץ הלוהט המצפה לנו – קפיצה מרעננת לבריכה הקרובה נראית כמו

הדבר המושלם.

אם עד עכשיו הורגלנו לבריכה ציבורית או לכך שבריכה ביתית היא לעשירים בלבד, הרי שכיום ניתן לבנות בריכה פרטית במחירים נוחים.

אז מה יותר משתלם?

 

מים בששון

האקלים הישראלי- ים תיכוני לא עושה איתנו חסד, במיוחד בימי הקיץ הלוהטים. רק המחשבה על החום המתקרב גורמת לנו לחשוב על פריטים מקררים כמו מזגן, ארטיק ואיך לא… בריכה צלולה ונעימה. אם עד לא מזמן הורגלנו לכך שכניסה לבריכה כרוכה בכרטיס כניסה ו/או מנוי שנתי, או שבריכות פרטיות הן לעשירים בלבד, הרי שהמציאות בשנים האחרונות מראה מגמת שינוי הנמצאת בעלייה מתמדת.

הטכנולוגיה המתפתחת, המאפשרת ייצור בריכות בשלל סוגים וצורות, גרמה בשנים האחרונות לירידת מחירים ניכרת של בריכות שחייה – הן מבחינת הייצור וההקמה והן מבחינת עלויות התפעול. כך, השיקול להשקיע עוד כמה עשרות אלפי שקלים, בבית עם חצר שממילא עלה הון תועפות, הופך לשיקול כדאי ורלוונטי לאור האטרקציה המנה עבור כלל בני הבית, כמו גם המראה היוקרתי ועליית ערך הנכס בהתאמה.

 

יתרונות הבריכה הביתית

לאחר שדילגנו על המחשבה הרווחת כי בריכה ביתית היא לעשירים בלבד, נוכל להציג את יתרונות הבריכה הביתית על פני הבריכה הציבורית.

ההבדל המהותי, בראש ובראשונה, במיוחד לאחר תקופת הקורונה שעברה עלינו, הוא מבחינת כמות האנשים הנמצאת בבריכה. בעוד שבבריכה הפרטית שלנו יש לנו שליטה על הנכנסים לבריכה- מי ייכנס, כמות האנשים ועוד, הרי שבבריכה ציבורית אין מגבלה כזאת. כך, לעיתים רבות ההנאה שלנו יכולה להיפגם עקב צפיפות יתר ויותר מידי רעש.

יתרון בולט נוסף, נלווה על היתרון הראשון שציינו, הוא בניקיון הבריכה. בעוד שבבריכות ציבוריות נושא הניקיון לא תמיד נאכף ונשמר כיאות, בבריכה הביתית שלנו יותר קל להקדיש את תשומת לב לניקיון הראוי.

מבחינת זמינות, הבריכה הביתית זמינה לכניסה והתרעננות בכל שעות היממה ועונות השנה, בשונה מהבריכות הציבוריות המוגבלות לשעות כניסה מסוימות, ולעיתים אף סגורות בתקופות קרירות.

 

אז מה יותר משתלם?

התשובה לשאלה זו היא משתנה, ודי אינדיווידואלית. ככל ומדובר במשפחה בעלת ילדים והעדפות בילוי רטובות בבריכה, הרי שהשקעה חד פעמית בבניית בריכה תתגלה כשהשקעה משתלמת יותר, מאשר לשלם עבור כניסה לבריכה או לבצע מנוי משפחתי לבריכה הציבורית. כאשר הבריכה זמינה יותר עבורכם, הרי שתוכלו לוותר על מנוי שנתי או דמי כניסה חד פעמיים לוותר על הארגון והלוגיסטיקה הכרוכים בהתארגנות ויציאה לבריכה ולחסוך עם השנים כסף רב.

במידה ואתם נוהגים ללכת לבריכה בתדירות יחסית נמוכה ורק כאשר החום הופך לבלתי נסבל, ייתכן ותשלום כניסה חד פעמי לבריכה ציבורית יהיה יותר משתלם עבורכם.

 

מים 0

בריכה ביתית
אז מה היה לנו עד עכשיו?
לַחֲלוֹק
Facebook
Twitter
WhatsApp
עוד בנושא טיפים פיננסים
5 טריקים לסטודנטים

  בתור סטודנטים, יש לא מעט כלים שיכולים לחסוך לכם זמן יקר. הכלים הללו לא תמיד מוכרים לקהל הרחב,

זהב טהור
האם רווחי להשקיע בזהב?

כשמדובר בהשקעה בזהב, יש הרבה דעות שונות. יש הסבורים שזהב הוא השקעה נבונה, בעוד שאחרים מאמינים שזה לא שווה

מחשבון
מה היא בקשה לתיקון שומה?

ניתן להגיש בקשה לתיקון שומה בהתאם לחוק מיסוי מקרקעין סעיף 85. שומת המס מצביעה על גובה המס הנדרש לתשלום.