נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

בעל עסק? דרך מקורית לאיך לחסוך בכרטסת ההוצאות החודשית

עסק רווחי הוא עסק השולט על הוצאותיו ומקפיד לא להיכנס למשברים.

לעיתים ההוצאות הקטנות עלולות להפוך לחובות רציניים ללא בקרה מתאימה.

המאמר יציע דרך מקורית לחיסכון בכרטסת ההוצאות החודשיות של העסק.

 

השוואת מחירים בין ספקים

כאשר מנהלים עסק ורוצים שיהיה רווחי חייבים לחסוך בהוצאות החודשיות הקבועות ולהיות עם יד על הדופק שהן לא עולות. אחת הדרכים לעשות זאת היא באמצעות השוואת מחירים קבועה. למשל עסק שמשתמש בשירותי אינטרנט, תשתיות וטלפונים סלולריים לעובדים חייב לעשות השוואה בין הספקים השונים  ולבדוק את החבילות המתאימות לעסק שלו. את ההשוואה עושים כל מספר חודשים כי לעיתים המבצעים מתחלפים ומופיעים מבצעים טובים יותר. עם זאת, כאשר בוחרים בספק אחד המעניק שירותי אינטרנט, תשתית וקו טלפון לעסק ניתן לסגור על חוזה לשנה במחיר מוזל ולחסוך עלויות רבות בכל חודש. במידה ולאחר שנה המחיר עולה וספק אחר מציע שירותים זולים יותר, אל תהססו להחליף את הספק. את ההשוואה תוכלו לערוך בכל זמן נתון באתר של smartcut. כך גם ניתן לנהוג עם ספקים אחרים כמו ספקי ציוד משרדי שאיתם יש לנהל משא ומתן על הנחות משמעותיות בהתאם לכמויות המלאי אותן תזמינו.

 

הזמנת כמויות מינימליות

כאשר עסק מחזיק בכמות מלאי גדולה ההוצאות שלו יהיו גבוהות יותר ולפיכך יועצי עסקים ממליצים להפחית את כמויות המלאי למינימום מבלי שהעסק ייפגע במכירות. הסיבה לכך נעוצה בהוצאות על עלויות מיותרות. כשיש מלאי רב חייבים פתרונות אחסון, ביטוחים נוספים וכשהמלאי מתבלה זורקים וקונים חדש – כל אלו הן עלויות שניתן לחסוך כאשר קונים רק מה שצריך. בדיוק כמו שמשק בית צריך להתנהל כך גם העסק. אחזקה של ציוד מינימלי תחסוך לעסק עלויות רבות.

 

השוואת מחירים בין מוסדות פיננסיים שונים

כל עסק מנהל את התזרים העסקי והאשראי שלו בבנק, בחברות האשראי, משלם עבור ביטוחים שונים לעובדים ועל ציוד ומוציא על כך בחודש לא מעט כספים. בדיוק כמו שעושים השוואת מחירים בין ספקים, כך גם יש להשוות בין המוסדות הפיננסיים בכל הנוגע לעמלות, לריביות, לפרמיות הביטוח ועוד. רק ניהול משא ומתן יכול לעזור לכם להפחית את העלויות הללו. יתרה מכך, גם תשלום דמי השכירות החודשיים על בית העסק חייב לשאת במחיר. עסק שמשכיר מקום באזור מחוץ לערים מרכזיות ישלם גם פחות שכירות מאשר בתוך העיר. לפיכך, ההמלצה היא לשכור רק את הנכס עם השטח בעל הגודל המתאים ולא יותר, מחוץ לעיר ולשלם פחות.

 

צמצום הוצאות קבועות

כדי להפחית את תשלום החשבונות החודשי של העסק ולחסוך בעלויות כמו: חשמל, דואר, רכב וכד' חשוב להקפיד על הרגלים קבועים. למשל, מבחינת החשמל בכל סוף יום להקפיד לסגור את המזגנים והאורות, להשתמש במנורות חסכוניות ולהקפיד לכוון את טמפרטורת המזגן לממוצע. צמצמו עלויות הדפסה, השתמשו יותר במיילים ונהלו מעקב אחר רכבי העסק.

מטבעות

 

חישוב פיננסי
אז מה היה לנו עד עכשיו?
לַחֲלוֹק
Facebook
Twitter
WhatsApp
עוד בנושא עסקים
6 טיפים לקידום העסק שלכם
6 טיפים לקידום העסק שלכם

קידום העסק שלכם הוא חיוני להצלחתו ולצמיחתו. קידום אפקטיבי עוזר ליצור מודעות למותג, למשוך לקוחות ולייצר מכירות. במאמר זה,

9  דרכים לגיוס עובדים בקלות!
9 דרכים לגיוס עובדים בקלות!

גיוס עובדים מוכשרים הוא משימה מכרעת לכל ארגון. מציאת המועמדים הנכונים שמתיישרים עם הערכים, דרישות הכישורים והתרבות של החברה

רואת חשבון
איך בוחרים רואה חשבון?

מציאת רואה החשבון המתאים היא קריטית להצלחה הפיננסית והיציבות של העסק שלך. בין אם אתה מתחיל מיזם חדש או