נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מדוע כדאי לכם לבדוק האם מגיעים לכם החזרי מס?

כולנו רגילים מאוד לעובדה שאנחנו נדרשים לשלם בישראל מיסים מאוד גבוהים, אך יחד עם זאת, אנחנו גם שומעים על לא מעט אנשים שמגיעים להם החזרי מס. יכולות להיות סיבות רבות לכך שלאנשים יגיעו החזרי מס, כמו  לדוגמא: חופשת לידה שמוארכת ללא תשלום, פיטורים, מילואים מעל מספר מסוים של ימים בשנה ועוד. לכן, אם אתם כל הזמן שומעים מסביבכם על אנשים שמקבלים החזרי מס בגלל סיבות כאלה ואחרות אתם בוודאי תוהים – האם יכול להיות שגם לנו זה מגיע? והאם שווה לנו להילחם על כך? בנוסף, יש גם הרבה אנשים שרק מהמחשבה על פניה אל רשות המיסים מרגישים אבודים כי מדובר על בירוקרטיה ועל לא מעט טפסים. לכן אותם אנשים לרוב מנסים להבין האם זה באמת שווה את ההשקעה, או במילים אחרות, על כמה באמת יכול לעמוד החזר המס המדובר? חשוב שתדעו: ברוב המקרים אומנם החזרי מס זה לא עניין של מאות אלפי שקלים, אך גם אם מדובר על פחות כסף וגם אם הסכום הזה לא ישנה לכם את החיים, למה שתוותרו עליו או שתתרמו אותו ככה סתם למדינה?

 

איך מבררים כל מה שצריך?

לפני הכול אתם צריכים לבדוק האם יש עילה לתבוע את החזרי המס שעליהם אתם חושבים. כלומר, האם נולד לכם ילד ובגלל זה נדמה לכם שמגיעים לכם החזרים? או שאולי יש לכם ילד שאובחן כאוטיסט והוא צריך להישלח למוסד לחינוך מיוחד? האם אתם מטפלים בהורה קשיש וסיעודי? יש מגוון רחב ביותר של מקרים שבגינם אתם יכולים לבקש החזרי מס ולכן שווה לבדוק את הדברים לעומק. בנוסף לכך, חשוב שתבדקו מה בדיוק דורשת רשות המיסים, כי אין סיבה אמיתית לעשות טעויות אם הכול כל כך פשוט. למעשה, בימינו רשות המיסים עובדת בצורה מקצועית, נוחה ומאוד יעילה, מה שאומר שלכל בקשה יש את הטופס המיוחד שלה. בדרך כלל יהיה עליכם להוסיף צילומים של כל מיני טפסים שונים שדורשת רשות המיסים ולכן למעשה השלב הראשון הוא הבירור. מה צריך להגיש, איך עושים זאת ומה הסיכויים שלכם לקבל את מה שמגיע לכם? קחו בחשבון, במסגרת הבירורים שאתם עושים, שיש גם אפשרות להגיש בקשות בצורה רטרואקטיבית. לכן, אפילו אם לא הגשתם את הבקשה להחזרי מס בזמן, זה עדיין לא אומר שפספסתם את ההזדמנות.

 

במי כדאי להיעזר?

נדמה לכם שכל מה שקשור להגשת בקשות להחזרי מס מסובך? לא ברור לכם מאיפה להתחיל ובעיקר, אתם לא מעוניינים לעשות את זה לבד? אם כך, כדאי שתפנו עוד היום אל אנשי המקצוע הכי טובים שיש. האם יעזרו לכם להבין איפה אתם עומדים, האם אתם אכן נכנסים לקטגוריה של אנשים שמגיעים להם החזרי מס בגלל סיבה כזו או אחרת ובעיקר – הם יוכלו להגיש עבורכם את הבקשה. בצורה כזאת תוכלו לחסוך זמן, התעסקות ולא מעט עצבים, כך שזה בהחלט כדאי. אתם תראו שכאשר תקבלו את ההחזר המיוחל תוכלו לנצל אותו לכל דבר שתרצו כי מדובר על כסף שהוא שלכם ושנמצא כבר בחשבון הבנק הפרטי שאתם מנהלים.

 

לפרטים נוספים: https://taxes-refund.co.il

 

עזרה להחזרי מס

מחשבון להחזרי מס
אז מה היה לנו עד עכשיו?
לַחֲלוֹק
Facebook
Twitter
WhatsApp
עוד בנושא מיסים
כוס עם כסף
החזרי מס בגין שנת שבתון

בישראל, מס הכנסה מחושב לפי גובה הכנסה שנתית. למעשה, ככל שהכנסתכם תהיה גבוהה יותר, כך ינוכה משכרכם יותר מס.

מס ראשית
בדיקת זכאות להחזר מס

הידע של רוב האזרחים בנושא מיסים, מסתכם בזה שיש חובה להפריש מדי חודש סכום כסף לטובת מס הכנסה. אין