נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

החזרי מס בגין ילד עם מגבלות

אין הורה שלא היה רוצה לראות את הילד שלו נולד וגדל להיות אדם בריא ומוצלח. עם זאת, כולנו יודעים שלא תמיד זה קורה ויש הרבה הורים שמבינים בשלב מסוים שהילד שלהם הוא בעל צרכים מיוחדים. זה יכול להיות צורך פיזי או מנטאלי, אך מה שבטוח זה שההתמודדות אינה פשוטה. אחד מהאתגרים הקשים ביותר זו העובדה שצריך להתמודד, בין היתר, עם קושי כלכלי שמגיע ביחד עם הקושי הפיזי והנפשי. זו הסיבה שבגללה במדינה קיים החזר מס להורים לילדים עם צרכים מיוחדים ועם מגבלות שונות. לכן, אם גם אתם נמצאים במצב הזה חשוב מאוד שתהיו מודעים לזכויות שלכם כי החזרי המס מגיעים לסכומים לא מבוטלים.

 

קחו עזרה מקצועית לגבי הבירורים

כדי שתוכלו לברר בצורה כמה שיותר פשוטה האם מגיעים לכם החזרי מס, אנחנו מציעים לכם לא לעשות את זה לבד. יש היום רואי חשבון מקצועיים שמגיעים עם הרבה מאוד ניסיון בתחום הזה ויש גם יועצי מס שיוכלו לעזור. לכן, אם אתם יכולים לפנות אל גורם כזה ולהפקיד בידיו את המשימה לברר מידע אודות הזכויות שלכם, מדוע שלא תעשו זאת? אין סיבה שבגללה אתם צריכים להכביד על עצמכם עוד יותר ולהתמודד לבד עם כל הבירוקרטיה הצפויה.

הגשת בקשה רטרואקטיבית להחזרי מס שמגיעים לכם

 

הילד שנולד לכם ושלו יש צרכים מיוחדים נולד למעשה כבר לפני כמה שנים? או שאולי האבחנה על מצבו היא כבר מלפני ארבע שנים אך מעולם לא חשבתם שמגיעים לכם החזרי מס? אם כך, כדאי לדעת שאת הבקשה להחזרי מס אתם לא מגישים רק לגבי השנה האחרונה שחלפה או רק בגלל שאתם רוצים לסדר את העניין הזה בעתיד. למעשה, ניתן להגיש בקשות כאלה גם בדיעבד. החוק קובע שגם אחרי שש שנים ניתן להגיש בקשות מסוימות של החזרי מס, אז מה פתאום שתוותרו על מה שמגיע לכם מלפני כמה שנים? הסכומים שבדרך כלל נקבל על החזרי מס הם לא סכומים שישנו לנו את החיים מהקצה אל הקצה אך הם אינם סכומים מבוטלים ולכן שווה להתעסק בעניין עד קבלת הכסף.

 

צרכים מיוחדים
אז מה היה לנו עד עכשיו?
לַחֲלוֹק
Facebook
Twitter
WhatsApp
עוד בנושא מיסים
כוס עם כסף
החזרי מס בגין שנת שבתון

בישראל, מס הכנסה מחושב לפי גובה הכנסה שנתית. למעשה, ככל שהכנסתכם תהיה גבוהה יותר, כך ינוכה משכרכם יותר מס.

מס ראשית
בדיקת זכאות להחזר מס

הידע של רוב האזרחים בנושא מיסים, מסתכם בזה שיש חובה להפריש מדי חודש סכום כסף לטובת מס הכנסה. אין