נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

האם הר הביטוח צריך לעניין גם אתכם?

כולנו רוצים שיהיה לנו יותר כסף ורובנו גם מוכנים לעבוד קשה בשביל זה. אנחנו קמים מוקדם, נשארים עד מאוחר בעבודה ומנסים לפתוח כמה שיותר חסכונות. לכן זה נראה כל כך אבסורד שבתוך כל המאמץ הזה למעשה נתרום לחברות הביטוח השונות מאות שקלים בשנה. עם זאת, האמת המרה היא שרבים מאיתנו עושים זאת, בלי שבכלל נדע! זה נשמע לכם כמו המצאה? לא יכול להיות שזה קורה גם לכם? אם כך, כדאי שתפנו עוד היום אל "הר הביטוח" ותבררו כל מה שצריך, שכן בפועל עלול להיות שגם אתם, בלי שתדעו ובלי שתרצו, מממנים את חברות הביטוח לשווא.

 

מה מגלים בעזרת הר הביטוח?

 

התפקיד העיקרי של הר הביטוח הוא בסך הכול לשפוך אור על המציאות ולהסביר לכם איפה עומדים הדברים. כלומר, בעזרת הגורם הזה תוכלו להבין על מה אתם משלמים, איזה סוגים של ביטוחים יש לכם, האם הם רלוונטיים עבורכם והאם קורה שעל אותו ביטוח, או על אותו סעיף בביטוח, אתם משלמים פעמיים ואולי אפילו שלוש. את כל המידע הזה הר הביטוח מביא לכם בצורה מרוכזת אחת ולתמיד, מה שלא הצלחתם בוודאי להשיג לבד בכל פעם כשפניתם אל חברות הביטוח השונות בבקשה לקבל מידע. לכן, אם הכסף שלכם חשוב לכם ואם אתם רוצים לעשות סדר בדברים, כדאי יהיה לפנות כמה שיותר מהר אל הר הביטוח, כי בכל חודש שעובר אתם מפסידים עוד ועוד כספים.

לעניין אתכם

האם הר הביטוח עובד בצורה יעילה?

 

התשובה היא חד משמעית כן, כי הר הביטוח עושה עבודתו במהירות ומבלי לחדור לפרטיות שלכם. הוא יבקש מכם פרטים כמו: שם, שם משפחה ומספר תעודת זהות, אך שום דבר אחר שקשור לחשבון הבנק שלכם או להלוואות שונות שאולי אתם משלמים. לכן אין כאן חדירה לפרטיות ואין סיבה לחשוש, כי למעשה אין לכם מה להפסיד. פנו עוד היום לבצע את הבירורים שצריך ותראו שבסופו של דבר, כאשר כל המידע יהיה בידכם, תוכלו לקבל החלטה שתהיה יותר נכונה לכם.

לעניין אתכם ראשית
אז מה היה לנו עד עכשיו?
לַחֲלוֹק
Facebook
Twitter
WhatsApp
עוד בנושא ביטוחים