נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

הר הכסף 2 מחבר אתכם אל הכספים האבודים שלכם

מוצאים את עצמכם מבלים שעות ארוכות במשרד ואתם בטוחים, כמו כולם, שאתם באמת יודעים לאן הכסף שלכם הולך? אם כך, אתם תתפלאו לגלות שזה לא תמיד נכון. ממש כפי שיש לכם הוראות קבע שונות שאולי אתם לא זוכרים, כמו התשלום על האינטרנט, על הטלוויזיה או על מכון הכושר, כך גם יכולים להיות לכם חסכונות שונים שאולי לא ידעתם על קיומם. זה נכון שעבור רובנו זה נשמע אבסורד, כי איך יכול להיות שיש לנו כסף שאיבדנו בדרך? אך יחד עם זאת, בפועל זה בהחלט קורה. בבואנו לבדוק מהם הגורמים שמובילים לכך שיהיו לאנשים "כספים אבודים", אנחנו רואים שהסיבות רבות ומגוונות:

·       החלפת השם הפרטי או שם המשפחה

·       החלפת מקום עבודה בשנים האחרונות

·       עבודה בחו"ל לתקופה מסוימת

·       החלפה של סוכן הביטוח

ועוד גורמים אחרים ושונים. מה שמשותף לכל הגורמים הללו זו העובדה שבסופו של דבר מחכים לנו לא מעט כספים, אז מה פתאום שנוותר עליהם? זה אפילו לא משנה אם אתם בעצמכם עבדתם כדי לחסוך את הכסף שמדובר עליו או שזו עוד ירושה שבכלל לא ידעתם שההורים הורישו לכם. מה שבטוח זה שכדאי להתחיל את המבדק בעניין כי זה כסף שמגיע לכם.

מטבעות

איך הר הכסף 2 מבצע את הבירור?

זה פשוט יותר ממה שאולי נדמה לכם. אתם נכנסים למערכת, נותנים את הפרטים הנדרשים והמערכת כבר בודקת עבורכם הכול. זה לא משנה מה הסיבה שהובילה לכך שיהיו לכם כספים אבודים, כי מה שבטוח זה שהמערכת תוכל לעשות את החיפוש בצורה מאוד יעילה עבורכם. המערכת מחוברת לכל הגורמים הרלוונטיים, יכולה לבדוק ולהוציא דוח מפורט תוך זמן קצר. השאלה על כמה כסף מדובר כמובן משתנה בין אדם לחברו, כי זה תלוי בסכומים שהופרשו לקרנות ולחסכונות השונים וזה תלוי גם בפרק הזמן שעליו מדובר. המקסימום שיכול לקרות זה שהמערכת תוציא דוח שבו כתוב כי לא מגיע לכם דבר. לכן אנחנו בהחלט ממליצים לכם לפנות עוד היום אל הר הכסף 2 כי אולי כן מחכים לכם אלפי שקלים, ואולי אפילו יותר.

כסף לטיול שתמיד רציתם

זה נכון שתוכלו לקחת את הכסף האבוד שיחזור אליכם ולהשקיע אותו בבורסה או בכל מיני חסכונות, אך תוכלו גם פשוט ליהנות מהחיים. מי מאיתנו לא זקוק מידי פעם לחופשה ולשינוי אווירה? לכן, אם גם אתם תמיד רציתם לנסוע לדרום אמריקה או לכל מקום אחר, עכשיו, עם הכסף האבוד שיחזור אליכם תוכלו לעשות זאת בקלות. הגיע הזמן לקחת את המושכות לידיים, לברר איפה נמצא הכסף שלכם מהשנים האחרונות ולהחזיר אותו אליכם. הר הכסף 2 זו יוזמה נפלאה שפועלת בצורה מאוד יעילה, אז למה שלא תנסו זאת גם אתם?

 

רוצים להתחיל בבדיקה? לחצו כאן.

 

nattanan23 / Pixabay
אז מה היה לנו עד עכשיו?
לַחֲלוֹק
Facebook
Twitter
WhatsApp
עוד בנושא מיסים
כוס עם כסף
החזרי מס בגין שנת שבתון

בישראל, מס הכנסה מחושב לפי גובה הכנסה שנתית. למעשה, ככל שהכנסתכם תהיה גבוהה יותר, כך ינוכה משכרכם יותר מס.

מס ראשית
בדיקת זכאות להחזר מס

הידע של רוב האזרחים בנושא מיסים, מסתכם בזה שיש חובה להפריש מדי חודש סכום כסף לטובת מס הכנסה. אין