נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איך בוחרים יועץ לכלכלת המשפחה

המצב הכלכלי של המשפחה שלכם לא טוב? אתם מרגישים שהייתם רוצים לעשות שינוי אך לא לגמרי ברור לכם איך לעשות זאת? זקוקים לעזרה ואולי לייעוץ? אם כך, כדאי שתדעו שאתם לא לבד, כי הרבה מאוד משפחות פונות היום לקבלת שירותי ייעוץ כלכלי, וזה מומלץ בחום.

היועצים הטובים ביותר שיש

אם יש משהו מסובך בכל הנושא של ייעוץ פיננסי למשפחות, זה דווקא לבחור את אנשי המקצוע הכי טובים שיש. למרות שכאשר תעשו חיפוש תגלו שהרבה מאוד מומחים מציגים את עצמם בתור היועצים הכי טובים שיכולים להיות לכם, בפועל זה לא לגמרי כך. לכן אנחנו ממליצים לכם לבדוק היטב לאיזה יועץ אתם פונים, כי אם אתם כבר משקיעים וסומכים על דעתו של מישהו בנושא כלכלי, מה פתאום שתתפשרו על פחות מהטוב ביותר? ייעוץ כלכלי זה בדיוק מה שיכול לגרום לחיים שלכם להיראות יותר או פחות יציבים ולכן בהחלט שווה להשקיע בבחירת היועצים הנכונים לכם ביותר.

מדרגות

בדקו מה אחרים חושבים

שמעתם על שניים או שלוש יועצים כלכליים למשפחות ואתם מתלבטים אל מי מהם לפנות? רוצים להבטיח שכל הכסף שאתם הולכים להשקיע בייעוץ לא יהיה לחינם? אם כך, אנחנו מציעים שתבדקו מה אחרים חושבים. זה לא אומר שאתם צריכים להכיר אישית מישהו שקיבל שירותי ייעוץ מיועץ כזה או אחר, שכן היום גם באינטרנט תמצאו המלצות אמינות. לכן, אם רצה לפני שתתקשרו ליועץ כזה או אחר תקראו אודותיו חוות דעת, התרשמויות והמלצות, זה בהחלט יעזור לכם להיות בטוחים יותר בבחירתכם. הרעיון הוא לא לבזבז את הזמן ואת הכסף שלכם ולהגדיל את הסיכוי שלכם לבחור באיש מקצוע נהדר. לכן יש טעם לעשות מחקר כמה שיותר רציני, שכן בסופו של דבר רק היועצים הטובים והמנוסים יוכלו לעזור לכם לצאת מהקושי הכלכלי שאליו נקלעתם.

האם ייעוץ כלכלי למשפחה זה משהו שיעלה לכם הרבה?

לא קל לענות על זה, כי זה מאוד תלוי בשאלה לאיזה יועץ אתם פונים ועד כמה הליווי שלו אתם זקוקים יהיה אינטנסיבי. בנוסף, כפי שכל חברת נדל"ן שיכולה להפנות אתכם אל פרויקטים בחדרה על הים תגבה מכם מחירים אחרים, כך גם לכל יועץ כלכלי יש תעריפים שונים. לכן יש טעם לברר לרגע מראש מה בעצם כולל התהליך, על מה אתם משלמים וכמה זה יכול לעלות לכם. מצד שני, לא תמיד המחירים הכי נמוכים הם הבחירה הנכונה כי אם המחיר הנמוך יוביל אתכם ליועץ חובבן, לא עשיתם בכך יותר מידי למען שיפור המצב שלכם. בסופו של דבר כמעט תמיד רצוי יהיה לבחור במי שייתן לכם שירות במחיר ממוצע, כי זה מה שמבטיח לרוב שהיועץ מנוסה, מוכר ולא מפריז במחירים שהוא דורש.

לעוד מידע נוסף היכנסו: https://thebluerooster.co.il.

מייעץ
אז מה היה לנו עד עכשיו?
לַחֲלוֹק
Facebook
Twitter
WhatsApp
עוד בנושא מיסים
כוס עם כסף
החזרי מס בגין שנת שבתון

בישראל, מס הכנסה מחושב לפי גובה הכנסה שנתית. למעשה, ככל שהכנסתכם תהיה גבוהה יותר, כך ינוכה משכרכם יותר מס.

מס ראשית
בדיקת זכאות להחזר מס

הידע של רוב האזרחים בנושא מיסים, מסתכם בזה שיש חובה להפריש מדי חודש סכום כסף לטובת מס הכנסה. אין