נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

ארגון יועצי המשכנתאות של wise – הבית החם של היועצים למתן פתרונות טכנולוגים לתחום המשכנתאות – פיתוח מערכות בעלות חוויית משתמש פשוטה ויעילה

חברת wise עבדה קשה עם מיטב המומחים מתחום הנדל"ן והמשכנתאות כדי לייצר את התוכנה היעילה, המהירה והידידותית ביותר למשתמש.

באמצעות מערכת ה- crm, כל יועץ משכנתאות יכול לשדרג את רמת העבודה שלו, ולהיות הטוב ביותר בתחום! חושבים שהמערכת תוכל לעזור גם לכם? המשיכו לקרוא ולמדו עוד אודותיה.

 

מערכת wise – איך היא יכולה לעזור לי?

המערכת היא למעשה תוכנה ליועצי משכנתאות, המתקדמת ביותר שקיימת בשוק בישראל בימים אלו. התוכנה כוללת מגוון כלים שימושיים עבור כל יועץ משכנתאות שמטרתם לייעל את עבודתו, להפוך אותה לקלה יותר, ובכך להעניק שירות מצוין ללקוחות.

בין הכלים המצוינים שמציעה המערכת תמצאו: כרטיס ביקור דיגיטלי, מערכת טפסים, מעקב לקוחות, הפקת דו"חות לבנקים, מערכת משימות, מערכת ניהול פגישות, מערכת ימי הולדת ועוד. נפרט על כמה מן הכלים הללו.

 

כרטיס ביקור דיגיטלי

במערכת של wise לכל יועץ משכנתאות יש כרטיס ביקור דיגיטלי משלו. אתם יכולים לעצב אותו, להוסיף בו מידע עליכם ועל השירות שלכם, כמו גם לוגואים ותמונות. את הכרטיס כל אחד יכול לראות, אתם יכולים לשתף אותו ואפילו לראות כמה אנשים צפו לכם בכרטיס עד כה.

 

מערכת טפסים

מערכת הטפסים המשוכללת מכילה בתוכה את כל הטפסים הנפוצים והשימושיים ביותר בהם משתמש כל יועץ משכנתאות. את הטפסים הללו תוכלו לשלוח הישר ללקוחות שלכם, שיוכלו לחתום דיגיטלית עליהם. באופן העבודה הזה, תחסכו לכם וללקוחות המון זמן מיותר. כל טופס יכול להיחתם תוך דקות ספורות, ולקדם אתכם בעבודתם! אם במקרה הטופס שאתם צריכים לא קיים במערכת, אתם תוכלו להעלות אותו בעצמכם.

 

מעקב לקוחות

אין דבר גרוע יותר מלשכוח את אחד הלקוחות שלכם, ולא לבצע את המשימות הנדרשות בעבורו. בדיוק בשביל זה יש במערכת של wise את מעקב הלקוחות. באמצעות המעקב תוכלו לראות את כל המשימות שאתם צריכים לבצע בשביל כל לקוח, ותוכלו לדעת בוודאות כי לא שכחתם אף אחד.

 

מערכת ימי הולדת

כל אחד אוהב לקבל ברכה ליום הולדת, וזאת גם דרך טובה לשמירה על קשר חיובי עם הלקוחות שלכם. המערכת מרכזת את כל ימי ההולדת של הלקוחות ואנשי הקשר האחרים שלכם, ואפילו יכולה לשלוח ברכה אוטומטית בכל פעם שמגיע יום הולדת, מבלי שתצטרכו אפילו לנקוף אצבע.

 

מערכת ניהול פגישות

פגישות זה דבר נוסף שאסור לאף יועץ משכנתאות לאחר אליו או לפספס אותו. המערכת מרכזת את תאריכי ושעות הפגישות שלכם, כך שתוכלו להגיע אליהן בזמן ולא תאכזבו את לקוחותיכם.

כעת גם את רואים כי המערכת של wise, באמצעות הכלים הרבים שהיא מכילה בתוכה, תתרום לכם מאוד בייעול עבודתכם.

 

חתימה על חוזה

החזר כספי
אז מה היה לנו עד עכשיו?
לַחֲלוֹק
Facebook
Twitter
WhatsApp
עוד בנושא משכנתאות