נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

3 יתרונות של הלוואה כנגד נכס לעומת הלוואה רגילה

עולם ההלוואות הוא עולם נפוץ במיוחד בשנים האחרונות ובמקומות בהם המחיה יקרה וקשה כמו בישראל למשל.

הלוואה רגילה זו הלוואה שכל אחד יכול לקחת, על פי היבטים שונים התייחסתם למצבו הכלכלי, לדירוגו מבחינת הבנק ועוד.

הלוואה זו יכולה להיות לכל מטרה שהיא, או הלוואה ממוקדת למטרות מסוימות.

הלוואה כנגד נכס זו הלוואה שלוקחים דרכה נכס שלנו, ומאפשרים לבנק למכור אותו במידה ולא נשלם את כספי ההלוואה. 

 

ריבית ההלוואה חשובה היא בעיקר 

הריבית היא בעצם אחוז קטן מסך ההלוואה שעלינו להחזיר לבנק בגלל שבחרנו להשתמש בשירותיו ובכספו. ישנה ריבית קבועה שהיא לרוב יקרה מאוד אבל היא לא משתנה עם השנים, גם אם יוקר המחיה גדל פי 20. ישנה ריבית משתנה שהעלות שלה יכולה לגדול במצבים מסוימים, ולרוב הסכום ההתחלתי שלה יחסית קטן. בהלוואה כנגד נכס, הריבית בדרך כלל קטנה מאוד ולא מורגשת. לכן זו חשיבה משמעותית לקראת בחירת ההלוואה שלנו.

חשוב לציין כי הריבית היא לחלוטין עניין שחשוב להסתכל עליו ולהחליט החלטות שקולות בנוגע אליה. הריבית יכולה לקחת מכם סכומי עתק המהלך השנים, אם תבחרו בריבית לא רלוונטית עבורכם. לפני הכל חשוב מאוד שתלמדו על כל סוגי בריביות הקיימות, ותראו מה יש לבנק שלכם להציע לכם מבחינתו.

 

הלוואה כנגד נכס חוסכת לנו דאגות 

הלוואה כנגד נכס היא שיטה מצוינת לאישור וקבלת ההלוואה. הבנק בעצם מחזיק כבן ערובה את אחד מהנכסים שלנו, למשל משרד, מגרש או דירה, ובכך זה עוזר לנו בקבלתה בצורה חלקה. עלינו לשים לב שבהלוואה רגילה, קשה יותר לקבל אותה. הבנק מציב לנו הרבה קשיים בדרך והוא אינו נותן הלוואה לכל אחד. כשמדובר בהלוואה כנגד נכס, עצם העובדה שיש לבנק נכס כלשהו שהוא יוכל להשתמש בו כרשת ביטחון במידה ולא תשלמו, זה כבר מרגיע אותו ואתכם, אותו בגלל שיהיו לו נכס למכירה, ואתכם בגלל שיהיה לכם שקט נפשי מהבנק ותשלמו בנחת.

 

פריסת התשלום מורחבת יותר 

ההבדל בין הלוואה רגילה לבין הלוואה כנגד נכס, הוא בין היתר גם פריסת התשלום של ההלוואה עצמה. בהלוואה רגילה אנו יכולים לבחור את מספר שנות התשלום שלנו בצורה חודשית, אך כשאנו מבקשים הלוואה כנגד נכס האופציה של פריסת התשלומים שלנו לטווח רחוק יותר – בהחלט קיימת והיא עוזרת הגבה יותר מאשר פריסת התשלומים בהלוואה הרגילה.

 

הלוואה כנגד נכס טובה לבנק ולכם 

הלוואה כנגד נכס יכולה להיות הפתרון הכי טוב עבורכם במידה ואתם מוכנים לקחת את הסיכון הכרוך בכך. מה שבטוח הוא שהבנק כנראה יאשר לכם את ההלוואה הזו גם אם אתם מסורבי משכנתא ולא יכולים לקחת הלוואה רגילה. כשיש לבנק את האופציה למכור את הנכס שלכם במידה ולא תשלמו, לא באמת משנה לו כל הקריטריונים הבוחנים אתכם כשאתם דורשים הלוואה רגילה.

שטרות

 

מגדל מטבעות
אז מה היה לנו עד עכשיו?
לַחֲלוֹק
Facebook
Twitter
WhatsApp
עוד בנושא הלוואות