נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כיצד לחסוך בעלויות השיפוצים

שיפוץ הוא הזדמנות לחידוש ההרגלים הישנים

שיפוץ הבית הוא אירוע המתרחש עבור רבים רק פעמים ספורות בכל החיים. השיפוץ הוא רגע מיוחד, במהלכו הבית, המקום האינטימי המוכר והחמים ביותר, עובר שינוי עצום. לאחר השיפוץ, מגיע החלק החשוב באמת של סידור הבית החדש בהתאם לטעם החדש ולרצון שלכם. העיצוב מחדש של הבית פעמים רבות נתקל במכשול, העלויות הכספיות. העלויות הכספיות הופכות את השיפוץ למעמסה כלכלית אדירה. לעיתים קרובות, השיפוצים מתעכבים בשבועות וחודשים, והעלות שחישבתם הולכת ותופחת. כדי לעצמכם דאגות רבות, כדאי מאוד לקחת בחשבון ולהקצות כסף המיועד לעיכובים ותקלות בתהליך הבנייה.

 

מהן השיטות הטובות ביותר לחיסכון בעלויות השיפוצים?

במידה וכבר הקצתם כסף נוסף המשמש כגיבוי לחריגה ממסגרת התקציב של השיפוץ שלכם, תוכלו להתפנות ולנסות לחשוב כיצד ניתן לחסוך בעלויות השיפוץ עצמו. ישנן מספר שיטות לעשות זאת, אך רובן דורשות מיומנויות טכניות מסוימות. את המיומנויות ניתן לרכוש באופן עצמאי, אך קחו בחשבון שלעיתים הביצוע לא יהיה מושלם. השיטות הטובות ביותר לחיסכון בעלויות הן:

 

קנייה ישירה

כאשר רוכשים אסלת שירותים או אמבט ישירות מהקבלן, הוא פעמים רבות יגזור רווח משני וימכור לכם אותם במחיר גבוה משל הספק הראשי. נסו לקנות את רוב הרכיבים הדרושים לשיפוץ הבית שלכם באופן עצמאי, וכך תוכלו בקלות רבה לחסוך חלק ניכר מהעלויות, רק הקפידו ובדקו שהמוצרים שרכשתם מתאימים לבית מבחינת הגדלים.

 

ביצוע חלק מהעבודה באופן עצמאי

חלק ניכר מהעבודות הכרוכות בשיפוץ הבית הפרטי שלכם, יכולות להיעשות בקלות רבה באופן עצמאי. עם זאת, כמובן שבדרך כלל התוצאה לא תהיה שווה לזו של בעל מקצוע מיומן. עבודות כמו סיוד וצביעת הקירות, הקמה של קירות גבס, או אפילו ריצוף והתקנה של מטבחים וברזים, הן עבודות שתוכלו ללמוד לבצע לבד בקלות ובמהירות. שימו לב לכך שרוב העבודות הללו דורשות השקעה בכלי עבודה, שאת מחירם כדאי לקחת בחשבון כשמחשבים עלויות. בנוסף, זמן העבודה שלכם גם הוא בעל חשיבות כלכלית, ויש לקחת זאת בחשבון אם בוחרים בשיטה זו.

 

השיטה הטובה ביותר היא בחירה של בעלי מקצוע ברמה גבוהה

בסופו של דבר, השיטה הטובה ביותר לחיסכון בעלויות השיפוץ היא בחירה של בעלי מקצוע ברמה גבוהה ככל האפשר. בחירה של בעל מקצוע איכותי, תאפשר לכם לדעת כמה העבודה תעלה ברמת דיוק גבוהה, ותחסוך לכם הוצאות עתידיות על תיקונים ותקלות. הקושי הוא למצוא את בעלי המקצוע הללו. דרך נהדרת היא לחפש בעלי מקצוע דרך האתר שיפוצים פלוס. בין אם אתם מחפשים אינסטלטורים מומלצים בבאר שבע, או מסגרים באילת, האתר מכיל את כולם. היתרון של שיפוצים פלוס הוא ההשקעה הגדולה בדירוג אמין ואיכותי של בעלי המקצוע, וניפוי אלו שקיבלו ציונים וביקורות שליליות. תוכלו לסנן את בעלי המקצוע לפי מיקום ושביעות רצון לקוחות, וכך תחסכו המון בשיפוץ שתבצעו.

שיפוץ

שיפוץ
אז מה היה לנו עד עכשיו?
לַחֲלוֹק
Facebook
Twitter
WhatsApp
עוד בנושא מיסים
כוס עם כסף
החזרי מס בגין שנת שבתון

בישראל, מס הכנסה מחושב לפי גובה הכנסה שנתית. למעשה, ככל שהכנסתכם תהיה גבוהה יותר, כך ינוכה משכרכם יותר מס.

מס ראשית
בדיקת זכאות להחזר מס

הידע של רוב האזרחים בנושא מיסים, מסתכם בזה שיש חובה להפריש מדי חודש סכום כסף לטובת מס הכנסה. אין