נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כמה זמן לוקחת הלוואה חוץ בנקאית?

הלוואה חוץ בנקאית ניתן לקחת ממגוון גופים פיננסים שונים. ניתן לקחת הלוואה מחברות האשראי הגדולות, חברות הביטוח, חברות הפנסיה, קרנות לעסקים וגופי מימון נוספים. גודל ההלוואה, גובה הריבית ומשך תקופת ההחזר עשויה להשתנות מגוף לגוף ולכן חשוב לעשות מחקר שוק יסודי טרם ההלוואה. במאמר זה נרחיב לגבי סוגי ההלוואות החוץ בנקאיות וההבדלים ביניהן ומהו משך הזמן לקבלת ההלוואה מהגופים השונים.

 

הלוואה מחברות האשראי

הלוואה חוץ בנקאית מחברות האשראי לרוב ניתנת במהירות רבה יותר מאשר ההלוואות מהבנקים. לבנקים יש חישוקים בירוקרטיים שונים שהם חייבים לעמוד בהם והם בודקים את ההיסטוריה של כל לקוח, על מנת לאשר ולממן הלוואה. לחברות האשראי אין חישוקים אלו ולכן הם בדרך כלל הרבה יותר מהירים ויעילים. להשוואת הלוואות, https://www.naorcredit.co.il.

 

דוגמאות לאשראי מהיר

חברת ישרכארט לדוגמא, מאפשרת למי שמחזיק בכרטיס של החברה הלוואה בגובה של עד 90% מהמסגרת הפנויה בכרטיס ללא ערבים וביטחונות תוך קבלת ההלוואה תוך 2 ימי עסקים ישירות לחשבון. על מנת לקבל הלוואה מ-max  ניתן להיכנס לאתר האונליין או לשוחח בטלפון עם נציג, ולקבל תשובה מידית לגבי הזכאות להלוואה. הזכאים יקבלו את הסכום תוך 3 ימי עסקים.

 

הלוואה כנגד הפנסיה

תהליך ארוך יותר הוא נטילת הלוואה חוץ בנקאית מחברת הפנסיה כאשר מעמידים בתור ערובה את ביטוח המנהלים או החיסכון הפנסיוני. במקרים אלו התהליך עשוי להימשך גם שבועות וההלוואה תינתן רק על חלק יחסי של החיסכון הצבור בהתאם לחוק. היתרון של הלוואה זו על פני הלוואה מחברות האשראי הוא בריבית הנמוכה במיוחד שניתן לקבל בגלל הסיכון הנמוך.

 

הלוואה בערבות מדינה

משך זמן האישור והעברת הכסף עבור הלוואה חוץ בנקאית בערבות המדינה לבעלי עסקים הינה ארוכה במיוחד. התהליך ארוך ודורש בירוקרטיה רבה והצגת תוכנית עסקית ברורה והדבר יכול לקחת אף חודשים ארוכים. יש לעמוד בקריטריונים רבים לזכאות. היתרון של הלוואות בערבות מדינה נובע מכך שהריבית אפסית ותנאי ההחזר ופריסת התשלומים על הקרן נוחה במיוחד.

 

הלוואות חוץ בנקאיות

הלוואות מגופים לא בנקאיים כמו חברות המימון הפרטיות וחברות האשראי הכניסה תחרות רבה לתחום. יש לזכור שלקיחת הלוואה צריכה תמיד להיעשות בצורה מחושבת, תוך התבוננות על המצב הנוכחי בחשבון הבנק כמו גם, על ההכנסות וההוצאות הצפויות לאורך תקופת ההלוואה. עלות ההלוואה הכוללת של הלוואה חוץ בנקאית עלולה להיות גבוהה יותר מאשר דרך הבנק.

 

סיכום הלוואות חוץ בנקאיות

לסיכום הנושא, במאמר זה עסקנו בסוגי הלוואות חוץ בנקאיות ובמשך הזמן שלוקח לאישור והעברת הכסף לחשבון בין הגופים השונים. כפי שציינו, התהליך המהיר ביותר הוא מול חברות האשראי. תהליך איטי יותר הוא בהלוואה כנגד ביטוח מנהלים וחיסכון פנסיוני. הלוואה בערבות מדינה היא ככל הנראה התהליך הארוך ביותר.

לְהַלווֹת

לְהַלווֹת
אז מה היה לנו עד עכשיו?
לַחֲלוֹק
Facebook
Twitter
WhatsApp
עוד בנושא הלוואות