נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

ייעוץ משכנתא – הדרך לבחור את המסלול הנכון לכם

להיות בעליו של נכס זה אומר הרבה פעמים שיהיה עלינו להתמודד עם בירוקרטיה לא פשוטה ועם הרבה עניינים לוגיסטיים, אך יחד עם זאת, פעמים רבות זו גם הדרך שלנו להרגיש הרבה יותר רגועים ונינוחים. מי שיש לו נכס שבו הוא גר יודע שאי אפשר יהיה לסלק אותו מהיום למחר ככה סתם, ויתרה מכך, הוא גם יודע שיש לו מה להוריש לילדים. לא חסרות סיבות שבגללן אנשים בישראל חושבים לקנות דירות, למרות המחירים הגבוהים, ולכן זה לא מפתיע שגם אתם חושבים על כך. מה שכן, אנחנו רוצים להמליץ לכם לא לוותר על שירותי ייעוץ משכנתא גם לפני מיחזור משכנתא וגם לפני משכנתא רגילה, כי סביר להניח שגם לכם, כמו לישראלים רבים אחרים, חסר ידע בתחום הזה.

 

כיצד ייעוץ משכנתא יכול לעזור?

ייעוץ משכנתא, ובמיוחד אם הוא ניתן על ידי מישהו שחושב על האינטרסים שלכם ולא על האינטרסים של עצמו, שם אתכם במרכז. זה אומר שבהתאם לכל הנתונים שתציגו לאותו יועץ, בין אם זה תלושי המשכורת שלכם, ההון העצמי או גובה המשכנתא שתרצו לקחת, הוא יוכל לייעץ לכם על המסלול הטוב ביותר.

חשוב להבין שמה שאולי היה טוב לאנשים מסוימים לא תמיד יהיה טוב גם לכם, כי בסופו של דבר לכל אחד מאיתנו יש סיטואציה כלכלית שונה. לכן, אם חשוב לכם להתאים את המשכנתא אליכם ולא להתאים את עצמכם אליה, כדאי יהיה לפנות לקבל ייעוץ משכנתא מקצועי. ייעוץ כזה אומנם יעלה לכם כסף, אך הרבה פעמים זו הדרך הכי טובה שיש להימנע מטעויות ומריביות הרבה יותר מידי גבוהות.

הדרך הנכונה

איך לבחור ממי תרצו לקבל ייעוץ כזה?

 

ייעוץ משכנתא זה כמובן שירות שיש הרבה גורמים שיקפצו בשמחה וירצו להעניק לכם, אך האם אתם סומכים על כל יועץ? כמובן שלא. ההמלצה שלנו היא לברר שכל מי שנותן לכם ייעוץ משכנתא אכן מוסמך לכך ובנוסף, כדאי לזכור שלבנק יש אינטרס שונה משלכם. האינטרס שלכם הוא לשלם כמה שפחות ריבית ואילו האינטרס של הבנק הוא שתשלמו כמה שיותר. לכן לא בטוח שכדאי להסתפק בשירותי הייעוץ שהגורם הזה יכול לתת לכם, כי אם אפשר לקבל שירות מגורם חוץ בנקאי, זה בדרך כלל יהיה עדיף. אתם תראו שבסופו של דבר, כאשר יהיו בידכם כל הנתונים החשובים יהיה לכם הרבה יותר קל לקבל את ההחלטה הנכונה לכם, אז למה לדחות את העניין?

הדרךך הנכונה ראשית
אז מה היה לנו עד עכשיו?
לַחֲלוֹק
Facebook
Twitter
WhatsApp
עוד בנושא משכנתאות