נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

10 סיבות מדוע כדאי להשקיע בבודפשט?

משקיעים נדל"ן רבים בוחרים לרכוש נדל"ן בבודפשט.

לא הייתם חושבים על העיר דווקא בתור מוקד נדל"ן מפותח.

במאמר יינתנו עשר סיבות מרכזיות מדוע כדי ומה יש בבודפשט שהופך אותה לכל כך אטרקטיבית להשקעות מניבות.

 

פוטנציאל בנייה

העיר בנהגתה בשנים האחרונות נמצאת בתנופת בנייה אדירה מה שהופך את הבחירה הנכונה של נדל"ן בעיר כאחת שיכולה להניב רווחים גדולים במיוחד ביחס למחיר, לזמן ולפוטנציאל האדירה שיכול להיות לכל פיסת נדל"ן.

 

שכירות קצרת וארוכת טווח

ישנם מתחמים רבים בעיר שזמינים להשכרה – בין אם לסטודנטים שעושים חילופים באוניברסיטאות ובמוסדות השונים להשכלה גבוהה בעיר, מה שהופך את התשואה החודשית לגבוהה ומותיר אוכלוסייה איכותית של דיירים.

כמו כן, משום שמדובר בעיר מאוד תיירותית ומזמינה, ישנה אפשרות להפוך את הדירות לדירות להשכרה קצרת טווח שכל החל מכמה לילות ועד כמה שבועות בעבור תיירים שמבלים בעיר. מדובר באפיק רווחי במיוחד ביחס לתשואה היומית הפוטנציאלית בחללי הדיור בעיר.

 

התניידות נוחה

משום שבעיר ישנם פתרונות תחבורתיים רבים, מדובר בנדל"ן מניב בחול משום שניתן להגיע ממקום למקום במהירות ובזמינות – מה שמעלה משמעותית את המחירים בעיר ובסביבה. ישנם אוטובוסים בתדירות גבוהה, חשמליות ומערכת רכבות מתקדמת.

העיר כולה מרושתת ולכן מכל מקום ניתן להגיע לכל מקום במספר דקות בלבד – מה שיכול להעלות את המחירים גם בשכונות המעט יותר מרוחקות של העיר, בייחס למרכז ככל שהתחבורה משתפרת ונהפכת למהירה יותר.

 

הנחות מס

משום שהמדינה והעיר מעוניינת לעודד השקעות נדל"ן בבודפשט אז המיסוי על העסקאות נהפך להיות נמוך מאוד. כל משקיע יותר שהמיסוי על נדל"ן הוא חלק מאוד גדול מן המחיר ומדובר בהוצאה שצריך לקחת בחשבון – מדובר ביתרון אדיר שמאפשר לרכוש יותר נדל"ן במחירים הללו.

 

מחירים נוחים

מלבד שהתשואה גבוהה והמיסוי נמוך – גם מחירי השוק בפרויקטים השונים נמוכים מאוד ביחס לפוטנציאל הרווח העצום שיכול להיווצר במהירות היחסית כעבור ההשקעה. מדובר בפתרון נוח במיוחד למשקיעים שהכיסים שלהם עדיין לא עמוקים.

 

ריביות

כחלק מן השיקום הכלכלי של המדינה לאחר שנים, הריביות יחסית נמוכות – מה שמאפשר מסחר מאוד נוח ומעודד את הצמיחה של המשק, דבר שוודאי משפיע על ההתפתחות של שווקי הדיור בסביבה והופך את הסביבה למושכת אף יותר.

 

דיני מקרקעין מגנים

דיני המקרקעין ההונגריים מסייעים מאוד לרוכשי הדירות להבטיח את זכותם על הדיור במערכות חוזיות נוחות שמאפשרות הגנה בדמות הערות אזרה במרשמי המקרקעין בתמורה לסכומים יחסית נמוכים של תשלום – מה שמאבטח את ההשקעה ומוודא שלא תהיינה תרמיות.

 

עורכי דין מותאמים

הוצאה מאוד גדולה של משקיעי נדל"ן בחו"ל היא מציאה של עורכי דין שמדברים את שתי השפות וגובים תשלום הוגן. במקביל להתפתחות השוק גם המערכת של עורכי הדין התאימה את עצמה לישראלים – מה שמקל מאוד על התהליך.

 

השקעה פיננסית

קניית דירה
אז מה היה לנו עד עכשיו?
לַחֲלוֹק
Facebook
Twitter
WhatsApp
עוד בנושא נדל"ן