נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

11 סיבות לרכוש דירה להשקעה

בגלל עליית השווי

הדבר הראשון שאפשר להגיד על דירה להשקעה זה העובדה כי לאורך השנים העלות שלה מטפסת. כך אם קניתם דירה לפני שנה שעלתה מיליון שקל סביר להניח כי תוך שנה היא כבר תהיה שווה עוד מאה אלף ₪.

 

בשביל השכירות

עליית השווי של הדירה זה לא הרווח היחיד מן הדירה אלא גם השכירות שאנו מקבלים אמן הדירה. כך למשל אפשר להרוויח 3.5% על שכירות אם למשל קניתם דירה במיליון שקל ומשלמים לכם שכירות של 3,000 שקל.

 

בגלל הריבית הנמוכה בשוק

כיום הריבית בשוק היא אפסית וזה אומר כי אין טעם לשמור את הכסף בבנק בחיסכון. השווי והשכירות של הדירה מהווים השקעה הרבה יותר טובה מאשר חיסכון בבנק וזה משהו שאנו חייבים לתת עליו את הדעת.

 

בגלל הסכנה שבבורסה

בעבר אנשים היו משקיעים בבורסה אך כיום ברור כי זו השקעה מסוכנת מאין כמותה. הסיכוי להרוויח בבורסה שואף לאפס בטווח הארוך ולכן דירה להשקעה שווה הרבה יותר מאשר השקעה בבורסה.

 

בגלל ששוק הנדל"ן נמצא בעלייה זה שנים ארוכות

אי אפשר להתעלם מכך כי כבר למעלה מעשור שוק הנדל"ן נמצא בעלייה ולא נראה כי המגמה הזאת עתידה להשתנות. לכן זה הזמן לקנות דירה להשקעה ולא לחכות מכיוון שאם תחכו אתם תפסידו את הראלי שיש בשוק הנדל"ן.

 

בגלל שאפשר להיעזר בייעוץ נדל"ן

אם אתם רוצים לקנות דירה להשקעה כדאי לכם לפנות אל מומחה לנדל"ן אשר יעזור לכם לקנות את הדירה ולהרוויח עליה כסף רב וזה משהו שכדאי לתת עליו את הדעת.

 

בשביל לגוון את תיק ההשקעות

גיוון בתיק ההשקעות הוא דבר הכרחי והוא יבטיח לכם כי ההשקעות שלכם יניבו פרי. לכן כל כך כדאי להשקיע בנדל"ן ולהפוך את תיק ההשקעות שלכם להרבה יותר מוצלח והרבה יותר טוב.

 

בגלל שאין מס על דירה להשקעה

אם אתם קונים דירה אחת להשקעה אזי אתם לא צריכים לשלם מס על הדירה ועל השכירות שלה וזה יתרון עצום שהופך השקעה בנדל"ן להרבה יותר טובה ואיכותית.

 

בגלל שאפשר לגור בדירה אם רוצים בכך

אם אתם קונים דירה להשקעה עליכם לדעת כי בשלב מסוים אתם או קרובי המשפחה שלכם יכולים לגור בדירה וזה יתרון עצום למי שרוצה לחיות באיכות חיים גבוהה ובדירה מעולה.

 

בגלל שיש מבחר עצום של דירות בשוק

שוק הנדל"ן הוא שוק עצום שבו כל אדם יכול למצוא דירה שמתאימה לו ולכן כדאי כל כך לקנות דירה להשקעה ולא להשקיע באפיקים אחרים פחות שווים ופחות מגוונים.

 

בגלל הקורונה

הקורונה טרפה את עולם הכלכלה אך היא לא השפיעה על שוק הנדל"ן ואפשר לראות כי למרות הקורונה הנדל"ן עדיין ממשיך לטפס ולכן כל כך כדאי לקנות דירה להשקעה.

 

מטבעות ובית

השקעה פיננסית
אז מה היה לנו עד עכשיו?
לַחֲלוֹק
Facebook
Twitter
WhatsApp
עוד בנושא נדל"ן