נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

האם נזילה יכולה להוריד את ערך הנכס שלך?

נזילת מים בדירה עשויה לגרום לנזקים ולמפגעים שונים בדירה – כתמי רטיבות ועובש על הקירות או בתקרה, שקעים או עיוות ברצפות, ריח לא נעים בדירה, התפוררות הקירות ועוד.

נזקים אלו, אם לא מטופלים ומתוקנים במהירות, עלולים להתפשט לעוד מקומות בדירה ולגרום אף לנזק גדול יותר – שביכולתו להוריד את ערך הנכס.

מה ניתן לעשות על מנת למנוע את הדרדרות המצב?

 

רטיבות בדירה כגורם שיכול להוביל לירידת ערך הנכס

כאשר באים לחשב את ערך הנכס, ישנם מספר גורמים שיכולים להשפיע לטובה או לרעה על ערך זה. גורמים אלו יכולים להיות פנימיים, שקורים למבנה עצמו, או גורמים שחיצוניים למבנה. בין הגורמים הפנימיים שעשויים להוריד את ערך הנכס ניתן למצוא גם רטיבות בדירה.

הגורמים לנזילה עשויים להיות איטום לקוי של המבנה, פיצוץ בצנרת עקב תקלה, פיצוץ בצנרת עקב בלאי טבעי ועוד. נזילת מים בדירה עלולה להוות מטרד לא קטן עבור הדייר, וכן עבור ערך הדירה שלו –  נזילה שאינה מטופלת במהירות יכולה להתפשט לחלקים נוספים בבית, ולהשאיר נזקים שיידרשו תיקון או שיפוץ מסיבי.

הנזילה עלולה לגרום לבעיות בטיחותיות בנכס (עקב התפוררות הקירות והיחלשות הבטון במבנה), לבעיות אסתטיות בנראות הנכס (כתמים של עובש ורטיבות, ריח של טחב ועוד), וכן לבעיות בריאותיות עקב החיידקים והעובש שמצטברים על גבי המשטחים הרטובים. כל אלו הם גורמים שנלקחים בחשבון על מנת לקבוע את ערך הדירה, וזוהי סיבה נוספת לחשיבות של תיקון התקלה במהירות האפשרית ובצורה האיכותית ביותר.

 

כיצד מאתרים את מקור הנזילה?

על מנת לאתר את הנזילה בצורה מקצועית ומהירה, תוכלו להשתמש בשירותיו של מאתר נזילות מקצועי. מאתר הנזילות משתמש במכשירים מתקדמים וייחודיים, שיכולים לאתר את מקור הנזילה בצורה מדויקת, וללא צורך בהרס או בגרימת נזק למבנה או לרכוש שלכם.

בין מכשירים אלו ניתן למצוא שימוש במצלמה טרמית, שימוש במצלמת אינפרא אדום, שימוש במכשיר שמע אקוסטי, שימוש בגז, שימוש בבלון ועוד. כל אלו הן שיטות מתקדמות, שמשתמשות בטכנולוגיה ייחודית – שכאמור מאפשרת לאתר את מיקום הנזילה גם ללא צורך בחשיפת הצנרת באופן פיזי, או בהרמת הרצפות בבית.

 

חשיבותו של מאתר נזילות מקצועי לתיקון התקלה

התעסקות במערכת האינסטלציה דורשת רגישות ועדינות רבה עקב מורכבותה הרבה, וכן ישנו פוטנציאל נזק גדול שקיים במידה והתיקון לא נעשה על ידי יד מקצועית ומיומנת. כדי להיות בטוחים שהנזילה מטופלת בצורה הטובה והאיכותית ביותר, תוכלו להזמין איש מקצוע כמו איתור נזילות מבית איתור ברור.

בחברת "איתור ברור" מתמחים בשימוש בכל המכשירים המתקדמים שמשמשים לאיתור נזילות באופן מדויק וללא השארת הרס – כך שניתן יהיה לתקן את התקלה במינימום נזק ועלויות לתיקון הרכוש שלכם. לקבלת התוצאות הטובות ביותר, תנו למומחים לאתר ולטפל בנזילה!

 

השקעה מניבה

צינור גדול
אז מה היה לנו עד עכשיו?
לַחֲלוֹק
Facebook
Twitter
WhatsApp
עוד בנושא נדל"ן