נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

פרויקטים נדל"ניים בארץ

אם אתם חושבים על קניית דירה חדשה הגעתם למקום הנכון: בין אם אתם מחפשים דירה למגורים בשבילכם ובין אם דירה להשקעה, במרכז הארץ ישנה פריחה של פרויקטים חדשים בערים החזקות והמפותחות בארץ, בשכונות המבוקשות ביותר.

במדריך הבא נרחיב מעט על הדברים שכדאי לדעת בטרם תקנו דירה חדשה והפרויקטים המשווקים כיום במרכז הארץ.

 

קונים דירה חדשה? הדברים שחובה לבדוק

לקנייה יש דירה חדשה ישנם יתרונות רבים: הכל חדש בדירה, הדירה כחומר ביד היוצר ותוכלו לעצב ולשנות אותה בגמישות רבה וגם לרוב פרויקטים חדשים זולים יותר. עם זאת, ישנם מספר דברים שעליכם לבדוק:

 

פרטים ראשוניים על הפרויקט:

מי הקבלן, היזם והאדריכל? מהו גודל הפרויקט, וכמה דירות בכל בניין? כמה קומות ומה סגנון הדירות? כל אלה הם פרטים ראשוניים שחובה עליכם לבדוק בטרם תתחילו את הליך קניית הדירה.

 

בדיקה של הסביבה:

בדקו מהן אפשרויות החינוך באזור, והמרחק מהן לבניין שלכם; בדקו את האוריינטציה לתחבורה ציבורית וכן מצב החנייה, הפקקים והקרבה לצירים מרכזיים; בדקו האם מדובר באזור שקט או רועש ואם יש בקרבתכם מטרדים ומפגעים סביבתיים וכן בדקו אם בקרבת הבניין עתיד לקום מבנה או כל דבר אחר שעלול להפריע לכם.

 

היתר בנייה:

וודאו שיש לפרויקט היתר בנייה, ובמידה ומדובר בעסקה מותנית בהיתר בדקו שקבלת ההיתר מוגבלת בזמן שלאחריו תוכלו לבטל את העסקה.

 

פרויקטים חדשים במרכז הארץ

חברת הבנייה המשפחתית צרפתי צבי ובניו משווקת כיום מגוון פרויקטים במרכז הארץ המרעננים ומחדשים את ענף הבנייה. עומדת בפניכם האפשרות להיות חלק מפרויקטים בערים חזקות ומבוקשות כגון תל אביב, רעננה, באר יעקב, קריית אונו ועוד.

אלה הם חלק מהפרויקטים הנבנים והמשווקים על ידי צרפתי צבי ובניו:

 

רעננה DUO:

פרויקט ייחודי ברחוב ז'בוטינסקי המבוקש, הממוקם בין אחוזה ואוסטרובסקי. הפרויקט כולל 48 דירות בגדלים משתנים של 2, 3 או 5 חדרים וכן דירות גן ופנטהאוזים יוקרתיים עם מרפסות גדולות בבניין בוטיק.

 

370 בחולון:

בניין בוטיק ייחודי ביותר בין 9 קומות הכולל 24 דירות בלבד בקרית רבין בעיר חולון. הפרויקט כולל דירות גדולות ומרווחות בנות 5-6 חדרים, פנטהאוזים חלומיים וכן דירת גן אחת. השכונה חדשה לגמרי, וסטנדרט הבנייה גבוה ומפרט איכותי ועשיר. מדובר באזור נגיש ושקט הנהנה מפיתוח מואץ והגירה חיובית.

 

Selected בראשון לציון:

הבניין הגבוה והמפואר ביותר שנבנה בעיר ראשון לציון. הבניין בגובה 30 קומות ובעל לובי כפול ומעוצב וממוקם במיקום מעולה במערב שכונת רמז המבוקשת. הפרויקט כולל 120 דירות בלבד בגודל של 4-5 חדרים וכן מיני פנטהאוזים יפהפיים. במסגרת הפרויקט תהנו מפארק פרטי לדיירי הבניין ששטחו כ-5 דונם המקיף את המגדל בו יש גינה מטופחת, מתקני משחקים לילדים, מזרקות, פינות ישיבה ושבילי הליכה.

 

חלונות

בניין מגורים
אז מה היה לנו עד עכשיו?
לַחֲלוֹק
Facebook
Twitter
WhatsApp
עוד בנושא נדל"ן