נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

שטחים חקלאים למחיר להשקעה

השקעה ברכישה של שטחים חקלאיים עשויה להפוך את עתידכם הכלכלי ליציב ומשתלם, אולם חשוב לבצע רכישה של שטח חקלאי אשר הופשר ומיועד כבר עכשיו לבנייה. היכן ניתן לבצע רכישה של שטח חקלאי אשר יאפשר לכם לבצע השקעה משתלמת? כל הפרטים – במאמר הבא.

קרקע חקלאית – השקעת נדל"ן משתלמת לטווח הארוך

שוק הנדל"ן התוסס בישראל מהווה הזדמנות יוצאת דופן להגדלת ההון הראשוני, כל זאת עם קבלת תשואה יציבה לשנים רבות. יחד עם זאת, לא ניתן להתעלם מן העובדה כי מחירי הדיור הגבוהים בישראל מבריחים ישראלים ומשקיעים, וזאת לאור העובדה כי ממשלת ישראל הטילה מיסים כבדים אשר הופכים את ההשקעה בנכס נדל"ן לבעלי ממון בלבד. יחד עם זאת, אם אתם רוצים להשקיע בשוק הנדל"ן היציב בישראל, הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא באמצעות רכישה של שטח חקלאי אשר מיועד להפשרה, וזאת בשל העובדה כי ניתן לבצע השקעה כספית בעלות כספית יחסית פחותה מאשר רכישה של נכס פיזי, ובכך לקבל תשואה נאה אשר תבטיח את עתידכם הכלכלי. יחד עם זאת, חשוב לזכור כי רכישה של שטח חקלאי חייבת להתבצע באמצעות חברה מקצועית אשר תספק את כלל המסמכים הרלוונטיים כמו גם מידע מהימן לגבי היתכנות הפשרת הקרקע, כאשר המטרה בביצוע השקעה בנכס חקלאי היא הפשרתו בהקדם האפשרי, תהליך בירוקראטי סבוך אשר עשוי לקחת לא מעט שנים. אולם, אם אתם כעת רוצים להשקיע את ההון שלכם ברכישה של שטח חקלאי, אנו גאים להציג לכם את העיר החדשה דורות עילית אשר עתידה להיות מוקמת בשנים הקרובות ומהווה הזדמנות נדלנית מהמעלה הראשונה.

תמונה מהגובה

רכישה של שטח חקלאי בעיר החדשה דורות עילית

דורות עילית היא עיר עתידנית אשר עתידה לקום בשנים הקרובות במרכז מדינת ישראל, כאשר העיר עצמה מתפרסת על פני דונמים רבים של שטחים חקלאים למכירה, בעלות כספית ראשונית אטרקטיבית.הפרויקט, אשר נחשב לפרויקט דגל של משרד השיכון והבינוי הוא הזדמנות נדל"ן חסרת תקדים, זאת לאור המחירים אשר ניתנים כיום לציבור לצורך רכישה של שטח חקלאי אשר בעתיד הנראה לעין יהפוך לבנייני מגורים, בתים פרטיים וכן שטחי מסחר,כל זאת במרכז מדינת ישראל.החברה אשר משווקת את הפרויקט היא חברת אפיקים רוזנטלר אשר נחשבת לאחת החברות המובילות בתחום ייזמות בבנייה, ולכן אם אתם מתלבטים מה לעשות בכספכם והיכן להשקיע אותו – אין ספק כי התקשרות עם נציגי החברה תוביל אתכם לעבר עתיד כלכלי מזהיר ויציב.

מעוניינים לקבל פרטים נוספים אודות רכישת שטחים חקלאים בדורות עילית? כעת יש לכם את הדרך

כאמור, השקעה ברכישה של קרקע היא השקעה משתלמת לטווח הארוך, וזאת לאור התשואה היציבה. לקבלת פרטים נוספים אודות רכישת קרקע חקלאית במחיר אטרקטיבי – היכנסו לאתר של אפיקים רוטזנלר https://dorot-illit.co.il.

שדה גדול
אז מה היה לנו עד עכשיו?
לַחֲלוֹק
Facebook
Twitter
WhatsApp
עוד בנושא נדל"ן