נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איך לבחור חברה להשקעה בארה"ב?

מחפשים אחר הזדמנויות השקעות נדל"ן בארה"ב, אבל לא יודעים מהיכן להתחיל?

כנראה שאתם צריכים את הסיוע המקצועי של צוותי המומחים של חברות אשר עוסקות בדיוק בתחומים אלו.

בואו נדבר על כל מה שצריך לדעת לפני רכישת נכס בארה"ב למטרת השקעה, מעודכן ל-2020.

לכולנו ברור, שהעסקה של רכישת נכס בארה"ב למטרת השקעה מצריכה התעסקות לא מעטה. מעבר להתעסקות מרובה, אתם תצטרכו להתמודד עם שלל סוגים שונים של בירוקרטיות, לפעמים אפילו בירוקרטיות מורכבות ובשפה האנגלית, שלא כולם שולטים בה. במקרים אלו, הסיוע המקצועי שתצטרכו הוא הסיוע של חברות פרטיות שאר עוסקות בליווי של עסקאות מהסוגים האלו.

השקעות נדל"ן בארה"ב ורכישת נכסים – מה חשוב לדעת?

בין אם אתם מחפשים אחר השקעות נדל"ן בארה"ב או בארץ, יהיה עליכם לדעת במה אתם משקיעים ומה הם הסיכויים להחזיר את ההשקעה כמה שיותר מהר.  כידוע לכולנו, הפרמטרים שיקבעו את מהירות החזר ההשקעה הם רבים ומגוונים, והם יכללו למשל את הנושא של מיקום הנכס, הימצאותם של בתי ספר בקרבת הנכס, הימצאותם של מוסדות ושירותים ציבוריים בקרבת הנכס ועוד.

כמובן, עבור חלק מאיתנו כל הנתונים האלו עשויים להיות ממש סינית, שכן הם בהחלט מורכבים בעצמם מכל מיני מרכיבים שונים. למשל, נניח שגיליתם שישנו בית ספר בקרבת הנכס, שזה מעולה, אבל האם אתם יודעים באם אותו בית ספר נחשב טוב או פחות?

חשוב לעמוד על טיב ואיכות המוסדות והשירותים הציבוריים סביב הנכס?

כמובן, אם אתם תשכירו את הנכס למשפחה עם ילדים, הם ירצו לדעת שיש בקרבת הנכס בית ספר ברמה גבוהה, הם כנראה לא יסתפקו בכל סוג של בית ספר. מעבר לכל מה שציינו בשורות כאן למעלה, כמובן שחשוב לקחת בחשבון תמיד את הפרמטר של המחיר.

מאחר שישנם בתים למכירה בארה"ב בטווחי מחירים באמת מגוונים, אתם צריכים לדעת ממה מושפעים המחירים. אתם צריכים לדעת מה משפיע על מחירי הדירות לטובה, מה עשוי לגרום למחיר הנכס לצנוח וכדומה.

הליווי והייעוץ לפני רכישת נכס בארה"ב למטרה השקעה – בלתי נמנעים

כמו שאנחנו רואים, הסיוע המקצועי כאן הוא הכרחי. בבואכם לבחור חברה להשקעה בארה"ב, אתם מוזמנים לעצור אצל חברת גולון גרופ, שמספקת שירותי ייעוץ לפני רכישת נכסים בארה"ב, ליווי העסקאות, וליווי לאחר רכישת הנכס (כולל ניהול הנכס).

מאוד חשוב, רגע לפני שאתם בוחרים בחברה שתלווה את ההשקעה שלכם בארה"ב, האם עצרתם לבדוק כי המוניטין של אותה חברה הוא מוניטין של רב שנים? האם אותה חברה כבר מנהלת נכסים מרובים וגם ליוותה מאות עסקאות של רכישת נכסים בארה"ב? חברת גולון גרופ היא מסוג החברות להשקעות בארה"ב שאתם מחפשים אחריהן, שמגיעה עם צוות מומחים בעלי מוניטין של יותר מ-20 שנים. בכל מקרה שאתם צריכים סיוע וליווי בעסקאות רכישת נכסים בארה"ב, צוות המומחים של גולון גרופ יעמוד לרשותכם ושירותכם. בהצלחה!

 

בחירה של נכס

בית ומפתחות
אז מה היה לנו עד עכשיו?
לַחֲלוֹק
Facebook
Twitter
WhatsApp
עוד בנושא נדל"ן