נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איך להוזיל את ביטוח הרכב ולחסוך אלפי שקלים

משבר הקורונה אינו רק משבר בריאותי אלא גם כלכלי. כמעט ואין בית בישראל שלא הושפע בצורה כלשהי בהיבט הכלכלי. אנשים רבים איבדו את מקור פרנסתם ועסקים קטנים נסגרו.

 

המשבר הכלכלי מאלץ ישראלים רבים "לחשב מסלול מחדש" ולשנות הרגלים שעד לאחרונה היו שגרת חייהם. כולנו נדרשים "להדק חגורות" ואין מקום להוצאות מיותרות. בהתאם, אחד התחומים שעובר מהפכה של ממש הוא שוק ביטוחי הרכב.

 

קבוצת הראל היא הראשונה להציע מודל חדשני ויצירתי שמתכתב עם הצרכנים, כדי להקל עליהם בתקופה לא פשוטה זו. והאמת? הוא גם הגיוני הרבה יותר.

 

תכירו – הראל סוויץ' הוא ביטוח רכב מותאם אישית. הפוליסות החדשות נקבעות לפי היקף השימוש (כמה באמת השתמשתם ברכב) – ולא כתשלום קבוע מראש (כל הנהגים משלמים אותו דבר ללא קשר להרגלי הנסיעה שלהם).

 

הוזלת ביטוח רכב

 

בעבר, למרחק הנסיעה לא הייתה כל השפעה על עלות הביטוח לרכב. שני נהגים, שכל אחד מהם נוסע מרחק שונה בתכלית – משלמים מחיר חודשי זהה על ביטוח רכב. למה? גם לנו זה נשמע הזוי, אבל כך זה התנהל במשך שנים רבות.

 

כידוע, המציאות השתנתה. בשנה האחרונה השתנו ההרגלים מקצה לקצה: אנשים עובדים הרבה יותר מהבית, נפגשים הרבה פחות עם חברים ומשפחה, עורכים את הקניות שלהם באינטרנט, ובאופן כללי נמצאים הרבה יותר בביתם ולא מרבים בנסיעות. התוצאה העיקרית היא שאנחנו מזיזים הרבה פחות את הרכב שלנו.

 

כאמור, משבר הקורונה מלא אתגרים כלכליים שמחייבים אותנו לשנות את ההרגלים ואת דרכי החשיבה שלנו. הראל סוויץ' מובילה מהפכה בשוק ביטוחי הרכב – מפסיקים לבזבז כסף מיותר ולוקחים שליטה על ההוצאות שלנו.

 

גם אתם מפחיתים את היציאות והנסיעות – ומזיזים הרבה פחות את הרכב? אז למה שתמשיכו לשלם כמו נהג שנוסע כל היום? תפסיקו להיות פראיירים. אם תעשו סוויץ', תוכלו לחסוך עד עשרות אחוזים ועד אלפי שקלים בהוצאות החודשיות על הרכב שלכם. זה גם חסכוני יותר, גם חכם יותר – וגם יעזור לכם לשלוט על ההוצאות שלכם, בתקופה זו ובכלל.

 

כאמור, הראשונה להציע ביטוח במודל "נסעת מעט-שילמת מעט" היא קבוצת הראל. מדובר בפוליסת ביטוח מקיף וחובה לרכב, המיועדת לבעלי רכב פרטי ומסחרי עד 3.5 טון. בהראל סוויץ', התשלום החודשי מבוסס על מספר הקילומטרים שנסעתם בחודש שעבר. אם תיסעו מעט-תשלמו מעט – ותשלמו רק על הקילומטרים שנסעתם.

 

אם גם אתם בחרתם לעשות סוויץ' ולחסוך בהוצאות, ברכב שלכם יותקן רכיב קטן וחכם, שתפקידו לנטר את נתוני הנסיעה של הרכב. הנתונים יופיעו ויתעדכנו כל הזמן באפליקציה על הטלפון הנייד שלכם. באמצעות האפליקציה, תוכלו לעקוב בכל רגע נתון, מה מספר הקילומטרים שהרכב שלכם נסע – וכמה אתם צפויים לשלם בחודש הבא. באפליקציה תוכלו גם להציב "יעד תשלום" לחודש הבא – ולבדוק כל הזמן את היתרה שנותרה לכם. השליטה עוברת לידיים שלכם.

 

וזה עוד לא הכל. האפליקציה מציעה עוד מגוון רחב של כלים שימושיים: תוכלו לשמור עליה את כל המסמכים החיוניים (כמו רישיון נהיגה, רישיון רכב, העתק פוליסה ועוד), לתעד באמצעותה זירת תאונה (לא עלינו), להזעיק שירותי דרך בחיוג ישיר – ואפילו לאתר את מיקום הרכב שלכם (ובמקרים רבים למנוע גניבה).

 

אז אם גם אתם נוסעים פחות, או שהנסיעות שלכם קצרות או מועטות, אין סיבה שתשלמו כמו כולם. הגיע הזמן לחשוב על עצמכם ולהתחיל לשלוט ולחסוך בהוצאות ביטוח הרכב שלכם. עם הראל סוויץ' זה פשוט ומיידי – הגיע הזמן לעשות סוויץ'.

 

הוזלת ביטוח רכב ראשית
אז מה היה לנו עד עכשיו?
לַחֲלוֹק
Facebook
Twitter
WhatsApp
עוד בנושא ביטוחים