נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איך מוודאים שאין פגמים בדירה החדשה?

כל עוד מדברים על בדיקת ליקויים בדירה חדשה או בדירה יד שנייה, הגישה הטובה ביותר היא להיות יסודיים, הן מבחינה ויזואלית והן מבחינת תשתיות. במילים אחרות, חשוב לבדוק כל סנטימטר של הנכס לרוחבו ולאורכו. עבור בדיקה יסודית מהסוג הזה, חשוב להכיר מושג הנקרא "בדק בית". 

ישנם פרמטרים שונים שמצריכים בדיקות לפני רכישת דירה, כאשר אנשי המקצוע תמיד יגידו לכם לשים לב במיוחד לאינסטלציה, מכשירי חשמל, תקינות ממ"ד ופתחי אוורור בו, תקינות של תשתיות בנכס ועוד. בסופו של דבר, חשוב לבדוק את כל האזורים בנכס אשר נוטה לבלאי. בתוך כך, בדק בית דירה מקבלן יכול להידרש מהסיבות הבאות:

  1. כדי לוודא את רמת האבזור שאליה הקבלן התחייב בבניית הדירה.
  2. על מנת לאתר ליקויים מבניים, בעיות איטום או בעיות במעטפת הבניין ויסודותיו.
  3. בכדי לבדוק את התקינות של מערכות מיזוג אוויר, מערכות חימום והסקה.
  4. בשביל לאתר ליקויים מכל הסוגים בתשתיות של הנכס.
  5. עבור קבלת דו"ח בדק בית תקף משפטית.

 

למה עוד חשוב לבצע בדק בית לדירה?

מעבר לסיבות שציינו כאן לעיל, חשוב גם לזכור שקבלת דו"ח בדק בית מהווה עבורכם קלף מיקוח במהלך המו"מ על הדירה. אם מתגלים ליקויים כאלו ואחרים בדירות חדשות או בדירות יד שנייה, ניתן לפעול במישורים הבאים:

  • במקרה של דירה יד שנייה, אתם יכולים להתמקח על המחיר של הדירה המשומשת.
  • במקרה של דירה חדשה, ניתן לדרוש מהקבלן לתקן את כל הליקויים על סמך הדו"ח אשר תקף משפטית.

ע"י קבלת דו"ח בדק הבית, ניתן להוביל למצב שבו בסופו של דבר, תקבלו את הנכס שתמיד חלמתם עליו ללא ליקויים וללא בעיות שיצריכו ממכם הוצאת כספים מיותרים.

בדק בית

כמה עולה בדק בית לדירה חדשה מקבלן?

רגע לפני שנציין מחיר בדק בית דירה מקבלן, יש לציין כי בדק בית דירה מקבלן משתנה בין דירה לדירה. ככל שהדירה יותר מאובזרת ובנויה בסטנדרטים שנחשבים גבוהים יותר, ככה באופן טבעי מחיר בדק בית דירות מקבלן יהיה גבוה יותר. בממוצע, עלות הבדיקה יכולה לנוע בין 1,200 ₪ ל-1,650 ₪, תלוי בסוג הבדיקה ובאמצעים שהיא מצריכה.

אם אתם רוצים להוזיל עלות בדק בית דירות מקבלן, ההמלצה הכי חכמה תהיה להשוות כמה הצעות מחירים. אבל, חשוב לוודא שאתם מקבלים שירות מקצועי ומקיף. זאת לא חוכמה להוזיל עלויות בהכרח, אבל זאת כן חוכמה להסתייע באנשי המקצוע הנכונים. אם הוזלתם את עלויות הבדיקה אבל קיבלתם דו"ח לא מפורט דיה, הרי שלא השגתם בכך דבר.

לסיכום: בשורה התחתונה, גם אם עלות בדק בית תהיה לכם מעט גבוהה, אתם צריכים לזכור שהמטרה של בדיקה זו היא לחסוך כספים בטווח הארוך. לכן, לא רק שהבדיקה לא יקרה, אלא שהיא מאוד משתלמת.

דירה חדשה

דירה חדשה
אז מה היה לנו עד עכשיו?
לַחֲלוֹק
Facebook
Twitter
WhatsApp
עוד בנושא עסקים
6 טיפים לקידום העסק שלכם
6 טיפים לקידום העסק שלכם

קידום העסק שלכם הוא חיוני להצלחתו ולצמיחתו. קידום אפקטיבי עוזר ליצור מודעות למותג, למשוך לקוחות ולייצר מכירות. במאמר זה,

9  דרכים לגיוס עובדים בקלות!
9 דרכים לגיוס עובדים בקלות!

גיוס עובדים מוכשרים הוא משימה מכרעת לכל ארגון. מציאת המועמדים הנכונים שמתיישרים עם הערכים, דרישות הכישורים והתרבות של החברה

רואת חשבון
איך בוחרים רואה חשבון?

מציאת רואה החשבון המתאים היא קריטית להצלחה הפיננסית והיציבות של העסק שלך. בין אם אתה מתחיל מיזם חדש או