נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

4 דרכים נפוצות למיתוג עסקי ב-2021

שנת 2021 הביאה איתה תהפוכות רבות בעקבות הקורונה וכל המשתמע ממנה.

עסקים רבים פשטו רגל ולא שרדו, אחרים הצליחו להתמודד ועובדים קשה כדי להתרומם וישנם עסקים שעמדו במשבר כתוצאה ממיתוג עסקי מקצועי ומוצלח.

קבלו 4 דרכים נפוצות למיתוג עסקי ב-2021.

 

1 – עיצוב לוגו אטרקטיבי

כל עסק צריך שיהיה לו לוגו שייצג אותו מבחינת הנראות וישמש אותו ככרטיס ביקור. כאשר יש לעסק לוגו המזוהה עם העסק ומעביר את המסרים שלו, הצרכנים מכירים אותו. באופן טבעי הצרכנים רוכשים את המוכר והידוע ולכן ישנה חשיבות רבה ללוגו של העסק. ביחד עם זאת הלוגו אינו הדבר היחידי שממתג את העסק. היום בעידן האינטרנט צריך לבנות גם אסטרטגיה שיווקית שתכניס את העסק לתחרות הקשה על מנת שישרוד משברים ויהיה עקבי במה שהוא מציע ללקוחות שלו.

 

2 – SEO לעסק

SEO משמעותו קידום אורגני. הכוונה היא לפעולות שונות שחושפות את האתר של העסק בעמוד הראשי של מנוע החיפוש גוגל. זהו מנוע החיפוש הגדול ביותר אליו נכנסים מדי יום מיליוני משתמשים כדי למצוא מידע לגבי הצרכים שלהם. ככל שהאתר של העסק יהיה במקומות הראשונים ובחשיפה עקבית בגוגל, כך המשתמשים יגיעו אליו ראשון לעומת עסקים אחרים מתחרים. חלק מהתהליך של קידום זה עוסק במילות מפתח, קישורים, תוכן איכותי ועוד בהתאם לפילוח קהל היעד ולחקר שוק וניתוחו. מדובר על קמפיין שהתוצאות שלו עקביות לאורך זמן.

 

3 – קידום ממומן בגוגל

דרך אחרת נעשית באמצעות הודעות ממומנות בגוגל. כלומר, העסק משלם על כל הקלקה של אדם על המודעה שתלויה במילות החיפוש והפופולריות שלהן. אם משווים קידום זה לקידום האורגני, הקידום הממומן מביא לתוצאות מיידיות אך המימון יקר יותר. מעבר לכך רוב הצרכנים אינם נכנסים למודעות אלא מדלגים עליהם ונכנסים לאתרים המופיעים במקומות הראשונים במנוע החיפוש. לפיכך, משתלם יותר לבצע קידום אורגני. למידע נוסף בקרו באתר של gnss.co.il.

 

4 – מיתוג וקידום בפייסבוק ובאינסטגרם

כיום בעידן הטכנולוגי לכולם יש טלפונים חכמים שמשרתים את הגולשים ללא הפסק. האינטרנט זמין וכך ניתן להתעדכן כל היום ברשתות החברתיות, להעלות תמונות, סרטונים ופוסטים ולהגיב לאחרים. הרשתות החברתיות הן ההזדמנות של העסק להיות נוכח ולמתג את עצמו. באמצעות המיתוג העסקי נעשה פילוח של קהל היעד ולכן הנוכחות הדיגיטלית תהיה אפקטיבית לקהל המתאים. בנוסף, באמצעות עמוד עסקי מייצרים אינטראקציה עם לקוחות פוטנציאליים ומגדילים את כמות הלקוחות על ידי שיתופים, תגובות ולייקים. פרסום ברשתות החברתיות דורש עקביות והתייחסות לטרנדים קיימים. אפשר לעשות זאת באופן עצמאי, אך על מנת שיהיו לעסק הרבה עוקבים תוך זמן קצר מומלץ לקבל סיוע מחברה למיתוג עסקי מקצועית. לסיכום, כל עסק צריך לנקוט באסטרטגיה השיווקית שמתאימה לו על מנת למתג את העסק.

 

פייסבוק

גרף נתונים
אז מה היה לנו עד עכשיו?
לַחֲלוֹק
Facebook
Twitter
WhatsApp
עוד בנושא עסקים
6 טיפים לקידום העסק שלכם
6 טיפים לקידום העסק שלכם

קידום העסק שלכם הוא חיוני להצלחתו ולצמיחתו. קידום אפקטיבי עוזר ליצור מודעות למותג, למשוך לקוחות ולייצר מכירות. במאמר זה,

9  דרכים לגיוס עובדים בקלות!
9 דרכים לגיוס עובדים בקלות!

גיוס עובדים מוכשרים הוא משימה מכרעת לכל ארגון. מציאת המועמדים הנכונים שמתיישרים עם הערכים, דרישות הכישורים והתרבות של החברה

רואת חשבון
איך בוחרים רואה חשבון?

מציאת רואה החשבון המתאים היא קריטית להצלחה הפיננסית והיציבות של העסק שלך. בין אם אתה מתחיל מיזם חדש או