נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

האם הנדל"ן בדובאי יכול להניב תשואה טובה?

לקנות דירה להשקעה? דירה לגור בה? סוג נדל"ן אחר? מכירים את ההתלבטות הזאת? אם כן, הגעתם למקום הנכון. כל משקיע מנסה למצוא את הדיל הטוב ביותר שיוכל לעשות עם הכסף שלו, הדיל שיניב תשואה גבוהה ביחס להשקעה. הנדל"ן בדובאי הוא אחת ההשקעות המדוברות בשנים האחרונות, והעניין רק עולה. יצאנו לבדוק האם הוא יכול להניב תשואה טובה והאם שווה להשקיע בו. 

 

השקעות נדל"ן

אפשר לומר דברים רבים על השקעות נדל"ן, הדעות לגביהן חלוקות לא פעם, אבל יש דבר אחד שכולם יסכימו עליו. השקעות נדל"ן הן השקעות יציבות ובטוחות, וכשיודעים להשקיע במקום ובזמן הנכון, ההשקעות יהיו גם רווחיות. כדי להגדיל את שווי ההון שלכם על ידי השקעות נדל"ן ובנוסף להרוויח תשואות טובות, אנחנו ממליצים לקבל ייעוץ והכוונה מאנשי מקצוע מומחים ומנוסים בתחום.

השקעות

נדל"ן בדובאי

התיירות בדובאי נמצאת בשיאה בימים אלו, מה שהופך את הנדל"ן בדובאי למבוקש מאוד ולרווחי מאוד. עסקי השכרת נכסים בדובאי הפכו לפופולריים וערכן של דירות בדובאי נמצא במגמת עלייה משמעותית. השקעה נכונה כוללת בתוכה אלמנט של ניצול הזדמנויות, והנדל"ן בדובאי הוא אחת כזאת. המגמה מצביעה על הזדמנות גדולה, משמעותית ושווה במיוחד, שלא תחזור על עצמה.

 

דירות בדובאי

על אף הצביון היוקרתי שיש לדובאי, מחירי הדירות בה לא גבוהים כפי שניתן לחשוב ואפילו נמוכים יותר ממחירי הדירות בערים גדולות אחרות. מחירי הדירות בערי הבירה הגדולות בעולם כמו לונדון, מוסקבה, ניו יורק ואפילו תל אביב, גבוהים בהרבה ממחירי הדירות בדובאי. מחירי הדירות בדובאי הם מהמשתלמים בעולם, מה שהופך את דובאי לגן עדן למשקיעים.

 

כמה עולה דירה בדובאי?

כמו בכל עיר בעולם, גם בדובאי, המחירים משתנים בין האזורים השונים, כשבסופו של דבר הנכס הנבחר יהיה בהתאם לתקציב של המשקיע. באזורים מסוימים כמו JVC ו-ARJAN, ניתן למצוא דירות קטנות יחסית בעלות של 600 אלף שקלים בלבד. באזורים יוקרתיים יותר כמו הביזנס ביי, מחירי הדירות נעים במחירים התחלתיים של 1.5-1.2 מיליון שקלים.

 

יוקרה בדובאי

לצד מחירי הדירות הנמוכים, כמובן שבדובאי יש גם דירות יוקרה שמחירן גבוה יותר. באזורים היוקרתיים ביותר בעיר, כמו בדאון טאון או בקו ראשון לים באזור המרינה, אפשר למצוא דירות ב-2 מיליון שקלים ומעלה. באזורים הירוקים יותר ובשכונות המתפתחות לקראת עתיד מזהיר, מחירי הדירות גבוהים, ועם זאת, נמוכים יותר מדירות בערים מקבילות בעולם.

 

לסיכום

אם אתם מחפשים השקעה בתחום הנדל"ן, אנחנו ממליצים לכם לשקול ברצינות אופציה של השקעה בנדל"ן בדובאי. מחירי הדירות הנמוכים יחסית לערים אחרות בעולם, אל מול הביקוש הגדול שקיים בהתאם לתיירות הפורחת, מייצרים תנאי השקעה מיטיבים. הנדל"ן בדובאי בהחלט יכול להניב תשואה טובה, אתם רק צריכים להגדיר את התקציב שלכם ולצאת לדרך. בהצלחה ☺

נדלן דובאי

נדלן דובאי
אז מה היה לנו עד עכשיו?
לַחֲלוֹק
Facebook
Twitter
WhatsApp
עוד בנושא נדל"ן