נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

האם כדאי לבטח את הטלפון בחו"ל

אם יוצא לכם לנסוע לאחרונה לא פעם לחו"ל, ברור מדוע אתם תוהים איך תוכלו לשמור על הטלפון הנייד שלכם בצורה הכי טובה שיש. כדאי שתדעו: מעבר לכך שמומלץ כמובן לא לאבד אותו, אתם גם יכולים לעשות לו ביטוח ואין ספק ששווה לבדוק את האפשרות הזאת ברצינות.

 

מהם היתרונות של ביטוח טלפון נייד לחו"ל?

כאשר חושבים על ביטוח טלפון נייד לחו"ל למעשה חושבים על הפתרון הטוב ביותר שיש. ברוב המקרים הביטוחים הללו יכולים לכסות מגוון רחב של מקרים ונזקים, כמו לדוגמא:

 

  • גניבה של הטלפון הנייד
  • אובדן המכשיר
  • תקלות שונות בתוכנה
  • תקלות פיזיות כמו מסך שנשבר ועוד

 

לכאורה מדובר בסך הכול על טלפון נייד כך שאין סיבה לעשות לו ביטוח, אך מצד שני, אסור לשכוח שיש היום טלפונים ניידים מאוד יקרים. לכן, אם גם אתם שילמתם אלפי שקלים על המכשיר שלכם ממש לפני כמה חודשים, זה ברור שתרצו לעשות לו את הביטוח הכי מקיף שאפשר כאשר אתם נוסעים לחו"ל.

סמארטפון

 

האם כל חברת ביטוח תציע לכם את אותה פוליסה?

ממש כפי שבתחום של השכרת רכבי יוקרה לחתונה אנחנו רואים פוליסות שונות ומגוון רחב של אפשרויות, כך קורה גם כאשר מדברים על פוליסות של ביטוח לטלפונים ניידים. משמעות הדברים היא שאם אתם רוצים לעשות ביטוח, ואם אתם שואפים לכך שהביטוח יהיה כמה שיותר מקיף ורציני, כדאי שתבדקו על מה אתם משלמים. יש חברות ביטוח שמוכנות לתת כיסוי על מקרה של גניבה אך לא על מקרה של אובדן מכשיר ואילו אחרות לא מוכנות להכניס לביטוח סעיפים שונים כמו נזקים פיזיים. לכן, רגע לפני שאתם חותמים על פוליסה כזו או אחרת, רצוי מאוד לבדוק שאתם עושים את הביטוח הטוב ביותר שקיים.

 

האם חברת הביטוח מוכרת וידועה כמומחית בתחומה?

חשבתם לרגע שכל חברת ביטוח שמציעה לכם לעשות פוליסת ביטוח לטלפון הנייד היא כתובת טובה? אם כך, כדאי שתדעו שלא תמיד זה כך. ראשית, לצערנו הרב לא פעם קורה שחברות הביטוח לא נותנות מענה דווקא ברגע הקריטי ושנית, יש גם חברות ביטוח שאצלן המחירים מופקעים. לכן, אם אתם לא מוכנים לשלם מחיר מאוד גבוה, ובצדק, למה שלא תשקיעו כמה רגעים גם בהשוואת מחירים בין מספר חברות ביטוח? אומנם זה נכון שתמיד לעשות ביטוח לטלפון הנייד, כמו לכל חפץ אחר, זה משהו שתשלמו עליו כסף, אך מצד שני, לא תמיד זה צריך להיות מאוד יקר. אנחנו מציעים לכם לבדוק את הנושא הזה לעומק ולא לצאת לטיול הבא שלכם בלי ביטוח, כי לאבד בבת אחת טלפון שעלה 5,000 ₪ ולא לקבל עליו כיסוי או החזר זו עלולה להיות חוויה מאוד לא נעימה וזה מיותר.

פלאפון מבוטח
אז מה היה לנו עד עכשיו?
לַחֲלוֹק
Facebook
Twitter
WhatsApp
עוד בנושא ביטוחים