נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מה ההבדל בין ביטוח רכב חובה ומקיף?

כשם שבמדינה מתוקנת לכל אזרח ואזרחית ישנן זכויות בסיסיות, לכל האזרחים במדינה מתוקנת יש גם חובות.

כחלק מהחובות והחוקים, יש גם ביטוחים מסוימים שהחוק מכתיב לכולנו לרכוש מחברות הביטוח.

אם כך, איזו פוליסת ביטוח נרכוש ומדוע? האם חובה בלבד? האם ביטוח מקיף לרכב?

בכל רגע שבו פלוני עולה על הכביש, פלוני חייב להיות מבוטח בביטוח רכב מסוג ביטוח חובה. ביטוחי רכבים מתחלקים לשלושה סוגים עיקריים, כאשר רק ביטוח החובה הוא הביטוח אשר אתם מחויבים לו על פי החוק. למעשה, הקנס הכספי על נהיגה ללא ביטוח חובה הוא לא בהכרח גבוה במיוחד. אבל הסכנה היא שונה. הסכנה שבנהיגה ללא ביטוח חובה, עשויה להיות אדירה.

 

מה אני צריך לדעת על ביטוחים לרכב?

מאחר שביטוח החובה מכסה את הנהג במקרים של פגיעות גוף, אסור לעלות לכביש בלי הביטוח הזה. אגב, מדובר גם בכבישי כורכר, בשבילים עם הטרקטורון וכדומה. כל עוד הרב ממונע ומנייד אתכם בשביל או בכביש עירוני, אתם חייבים לרכוש פוליסת ביטוח חובה.

לאחר שהבנו מה היא פוליסת ביטוח החובה ומדוע חובה לרכוש אותה, אפשר להשוות אותה לביטוח המקיף. ביטוחים מקיפים לרכבים מכסים אתכם במקרים שונים ומגוונים, לרבות פריצה וגניבה של רכבים. גם אם הרכב נפגע כתוצאה מהשלכת אבנים, הרכב יהיה מכוסה. ומה במקרים של הצפות מים, גשם וכוח עליון? גם, ביטוח מקיף לרכב מכסה מפני תרחישים אלו. אם כך, באילו מקרים ביטוח מקיף לא יהיה רלוונטי?

 

ביטוח חובה או ביטוח מקיף לרכב? מה כדאי?

ביטוח מקיף לרכב לא יהיה רלוונטי כאשר ישנן פגיעות גוף בתאונת דרכים, לא עלינו. אם במהלך תאונת דרכים פלוני נפגע בגופו, הוא יצטרך להפעיל את ביטוח החובה אשר יש להפעיל במקרים כאלו, חלילה. ולאחר שנבנו את זה, עדיין נותרת השאלה – האם כדאי לרכוש ביטוח מקיף לרכב?

בין אם אתם נוהגים ברכב מסוג SUV יוקרתי, ג'יפ או רכב ספורטיבי, יהיה כדאי לרכוש פוליסת ביטוח מקיף לרכב. בימינו בנאדם מתעורר בבוקר ולא יודע מה יוליד יום, ככה שביטוח מקיף לרכב יאפשר לכם לישון הרבה יותר טוב בלילה. למידע נוסף על רכב הכנסו לאתר של חברת קפיטל מוטורס. מעבר לעסקה אטרקטיבית של ליסינג פרטי לרכב במימון, אפשר לברר דרך קפיטל מוטורס גם לגבי ביטוחים לרכבים.

 

רכישת רכב חדש וקבלת הטבות מול חברת הביטוח

אם אתם רוכשים רכב בסוכנות רכב, בדרך כלל תוכלו להנות מהטבות כאלו ואחרות אל מול חברות הביטוח שעובדות מול הסוכנות. אם סוכנות הרכב היא ותיקה ומקצועית, סביר להניח שדרכה תוכלו לקבל הטבות שוות יותר. מחפשים אחר הטבות אטרקטיביות לרכישת רכבים במימון ובליסינג פרטי עם ריבית נמוכה? אנחנו ממליצים לבקר באתר של קפיטל מוטורס – סוכנות רכב החלומות שלכם בתנאי החזר חודשיים מעולים.

 

 

כלי רכב מבוטח

כסף ורכב
אז מה היה לנו עד עכשיו?
לַחֲלוֹק
Facebook
Twitter
WhatsApp
עוד בנושא ביטוחים