נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

הדרך שלך להקמת מערכת סולארית לעסק

מערכות סולאריות נחשבות להשקעה בטוחה וללא סיכונים. לאחר מספר שנים של החזר השקעה, תוכלו ליהנות מהכנסה פאסיבית שיכולה להגיע עד לעשרות אלפים שקלים בשנה. אז איך ניגשים להקמה של פרויקט כזה ומה זה דורש מאיתנו? הקמת המערכת הסולארית עצמה היא קצרה ואיננה לוקחת זמן רב, אך יש מספר שלבים בתהליך שחשוב להכיר לפני שיוצאים לדרך. ריכזנו עבורכם את מה שדרוש.

 

עלות ומימון

ההתקנה מתבצעת על ידי חברות ייעודיות שעוסקות בכך. יש מגוון אפיקי מימון, חלקי או מלא. אפשר אפילו להקים גג סולארי ללא כל הון עצמי, על ידי השכרת הגג לחברה המקימה ולקבל דמי שכירות חודשיים למשך שנים. כמובן שהדרך הרווחית ביותר היא לשלם לחברה רק עבור ההקמה במידה שאתם יכולים להרשות זאת לעצמכם.

מערכת סולארית לעסקים

בירור מידע והצעות מחיר

חשוב לעשות סקר שוק מכיף ויסודי בין החברות השונות. לבדוק את רזומה החברה ולקבל המלצות. המערכת הסולארית מורכבת מארבע רכיבים. פאנלים, תשתית אלומיניום, אופטימייזרים וכבלים להזרמת החשמל. בטרם חתימת חוזה עם החברה הנבחרת רצוי לבקש מידע מפורט והצעת מחיר על כל חלק בנפרד כדוגמת בירור שם היצרן של כל רכיב ומשך תקופת האחריות.

 

שטח פנוי ומתאים

כדי להקים מערכת סולארית מסחרית אתם צריכים לפחות 60 מ"ר שטח גג פנוי כדי שההשקעה תהיה משתלמת. חשוב לבדוק ששטח הגג איננו מכוסה בצל. גם צל חלקי בחלק קטן מהגג יכול לאורך זמן להוות פחת משמעותי מההכנסה העתידית שלכם. העדפה היא לגג ישר, אך גם על גג רעפים ניתן להתקין מערכת. במקרה כזה נדרש שהגג יפנה ישירות לשמש בכיוון דרום. כמובן שישנם שלל פתרונות התקנה, כך שגם אם אתם חוששים שמשטח הגג שלכם לא עומד בקריטריונים, שווה לפנות לחברות השונות ולברר.

מערכת סולארית לעסקים

רישום, התקנים ואישורים

ראשית למבנה עליו אתם מעוניינים להקים מערכת חייב להיות טופס 4. בנוסף עליכם לוודא כי יש לכם חיבור תלת פאזי A25X3, שהוא תנאי הסף להתקנת לוחות סולאריים. במידה שיצאת לדרך חשוב לדעת כי בטרם שלב ההתקנה אתה נדרש לאישורים של הוועדה המקומית לתכנות ולבניה, אישור של מהנדס קונסטרוקציה, וכמובן אישור של מהנדס מטעם חברת חשמל לכל התהליך.

 

סיכום

אם יש לכם שטח גג שעולה על 60 מ"ר. משתלם לכם להשקיע בהקמת מערכת סולארית. וודאו שהגג פנוי וחשוף לשמש ללא צל או הפרעות אחרות. עשו סקר שוק מקיף מול החברות הרבות שבתחום ובררו על כל רכיב במערכת בנפרד. בחרו מסלול מימון במידת הצורך וצאו לדרך. עיקר התהליך הוא המתנה למספר אישורים פורמליים. של שני מהנדסים וועדה מקומית. לאחר מכן יש את שלב ההקמה הקצר, ובסיומו יהיה ברשותכם מערכת סולארית שתניב לכם תשואה וחיסכון של עד עשרות אלפי שקלים בשנה.

מערכת סולארית לעסקים

מערכת סולארית לעסקים
אז מה היה לנו עד עכשיו?
לַחֲלוֹק
Facebook
Twitter
WhatsApp
עוד בנושא עסקים
6 טיפים לקידום העסק שלכם
6 טיפים לקידום העסק שלכם

קידום העסק שלכם הוא חיוני להצלחתו ולצמיחתו. קידום אפקטיבי עוזר ליצור מודעות למותג, למשוך לקוחות ולייצר מכירות. במאמר זה,

9  דרכים לגיוס עובדים בקלות!
9 דרכים לגיוס עובדים בקלות!

גיוס עובדים מוכשרים הוא משימה מכרעת לכל ארגון. מציאת המועמדים הנכונים שמתיישרים עם הערכים, דרישות הכישורים והתרבות של החברה

רואת חשבון
איך בוחרים רואה חשבון?

מציאת רואה החשבון המתאים היא קריטית להצלחה הפיננסית והיציבות של העסק שלך. בין אם אתה מתחיל מיזם חדש או