נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

החזר מס לעצמאיים

על החזר מס שמעתם? ובכן, כנראה שאף אחד לא ירוץ לספר לכם את הדבר הבא ובדיוק בשביל זה אנחנו כאן. החזר מס הוא אחד הדברים שיכולים לחזיר לכם מאות ואלפי שקלים בשנה. למה זה קורה? איך זה קורה? מתי זה קורה? במאמר זה נענה לכם על כל השאלות ונתמקד בנושא החזר מס לעצמאיים.

מה זה בכלל החזר מס?

החזר מס הוא סכום כסף שמגיע בחזרה למשלם אותו, בעקבות מקרים של תשלום מס גבוה בפועל לעומת תשלום המס שהיה אמור להיות משולם.

החזר מס מגיע למגוון אוכלוסיות כמו חיילים משוחררים, בוגרי לימודי תואר ראשון, החזר מס בעקבות לידה וכן החזר מס לעצמאיים. לכל אחת מהאוכלוסיות הסיבות, הזכאויות וסכום החזר המס הספציפי אליה, והוא משתנה גם בהתאם למאפייני האדם המבקש החזר מס.

 

מחשבון ודף

החזר מס לעצמאיים

החזר מס לעצמאיים שונה מהחזרי המס האחרים. הסכומים שמשלמים העצמאיים למס הכנסה הם סכומי מס שנקבעים לפי שיעור ההכנסה השנתית הצפויה להם. במקרים רבים ההכנסה בפועל היא נמוכה יותר מההכנסה הצפויה, ולכן המס המשולם גבוה יותר, לפעמים בהרבה.

החזר מס לעצמאיים יכול להתבצע בסוף שנת מס ועבור עד 6 שנות מס הקודמות לה. כלומר, בדיקת החזר מס לעצמאיים שתתבצע בשנת 2020, תוכל להתקיים גם עבור השנים הקודמות לה עד שנת 2014, כשעבור כל שנה החזר מס לעצמאיים יכול לעמוד על מאות, אלפי ואף עשרות אלפי שקלים.

איך מקבלים בחזרה החזר מס?

כדי לקבל החזר מס לעצמאיים והחזר מס בכלל יש לבצע תהליך בדיקת זכאות להחזר מס. בעבר תהליך בדיקת הזכאות, מילוי הטפסים, שליחתם וקבלת ההחזר היו אורכים זמן רב, ורבים האנשים שוויתרו מראש על המהלך הארוך כדי לחסוך לעצמם זמן.

אולם היום התהליך פשוט בהרבה יותר ויכול להתבצע גם בלי לזוז מהכסא – דרך האינטרנט. תהליך החזר מס לעצמאיים יכול להיעשות באופן עצמאי, אולם כדאי להיעזר בשירותיהן של מגוון חברות המתמחות בהחזר מס, שישמחו לעשות עבורכם את כל הליך הבדיקה, כולל מילוי הטפסים ושליחתם לרשות המיסים.

חברת Money back

חברת Money back היא אחת החברות המומלצות בשוק החברות להחזרי מס. החברה מביאה איתה ניסיון רב ומקצועיות, וליוותה לקוחות מרוצים מכל הארץ שקיבלו החזרי מס בסכומים של אלפי שקלים. רק לשם אומדן, החזר ממוצע לשכיר זכאי במדינת ישראל עומד על כ-7,000 ש"ח בשנה.

איך עושים את זה?

דרך חברת Money back בדיקת זכאות להחזר מס וקבלה שלו הם תהליכים פשוטים וזריזים. כל שעליכם לעשות הוא להיכנס לאתר https://www.money-back.co.il, להזין מספר פרטים אישיים, פרטי הכנסות ונתונים אישיים, ומשם יוצאים לדרך. חברת Money back תדאג שרואי חשבון ויועצי מס מקצועיים ומנוסים יעברו על הטפסים והחומר שלכם, יגישו עבורכם את הטפסים, ובמידה ותימצאו זכאים – הכסף בדרך אליכם. בהצלחה!

לבדיקת החזרי מס מקיפה: https://taxes-refund.co.il.

אנשים בחישובים עם דפים
אז מה היה לנו עד עכשיו?
לַחֲלוֹק
Facebook
Twitter
WhatsApp
עוד בנושא מיסים
כוס עם כסף
החזרי מס בגין שנת שבתון

בישראל, מס הכנסה מחושב לפי גובה הכנסה שנתית. למעשה, ככל שהכנסתכם תהיה גבוהה יותר, כך ינוכה משכרכם יותר מס.

מס ראשית
בדיקת זכאות להחזר מס

הידע של רוב האזרחים בנושא מיסים, מסתכם בזה שיש חובה להפריש מדי חודש סכום כסף לטובת מס הכנסה. אין