נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

השקעה בקרקע בישראל

ישנם אפיקי השקעה מעטים לגביהם יש ביטחון שיישארו יציבים לאורך זמן – והשקעה בנדל"ן היא אחד מאפיקי השקעה אלו.

מחירי הדיור בישראל נמצאים במגמת עלייה מתמדת בשל הביקוש הגובר לדיור תוך היצע מצומצם וקרקעות המשוחררות במשורה בידי מנהל מקרקעי ישראל.

צירוף נסיבות אלה מביא לעלייה בהשקעות אינטנסיביות ושינוי שימושי קרקע לבנייה צפופה.

 

כיצד ניתן לאתר קרקעות למכירה?

כאן יש להפריד שני סוגי קרקעות:

 

קרקעות בבעלות פרטית:

ברכישה של קרקע בבעלות פרטית תקבלו בעלות מוחלטת על הקרקע כולל רישום מלא בטאבו. יש לזכור כי היצע הקרקעות בבעלות פרטית מצומצם מכיוון שהן מהוות רק 7 אחוז מהקרקעות בארץ, כאשר רובן נמצאות במרכז. עסקאות כאלה נחשבות שמרניות ובטוחות.

 

קרקעות המנוהלות על ידי מנהל מקרקעי ישראל:

קרקעות אלה מוגדרות כקרקעות לאומיות ומהוות כ-93 אחוז מהקרקעות במדינת ישראל. עסקאות כאלה למעשה אינן עסקאות מכירה אלא חכירה לשנים רבות כאשר הבעלות נשארת בידי המדינה.

 

צמצום סיכונים ברכישת קרקעות

כדי לצמצם את הסיכון ברכישת קרקע מומלץ לרכוש קרקעות להשקעה באזורי ביקוש: מרכז הארץ, השרון, שכונות בפיתוח ומרכזי מטרופולינים.

 

פרויקט הר 1202

לאחרונה אושר בוועדה המחוזית פרויקט הר 1202 בהוד השרון. מדובר בפרויקט שאפתני, הכולל מתחם הממוקם מצפון מזרח להוד השרון במטרה ליצור רצף עירוני מתקדם הכולל עירוב בין מגורים למסחר.

המתחם ממוקם בקרבה לתשתיות, צירי תחבורה מרכזיים כגון כביש 5 ו-531 וכן תחנת רכבת. כרגע נמצאת הקרקע בהליך של הכנת תוכנית מפורטת המקודמת על ידי עיריית הוד השרון.

מטרת התוכנית היא הקמה של שכונת מגורים שתכלול מעל ל-4000 יחידות דיור, מתחם תעסוקה, מתחמי סחר, מתחמי ספורט ובידור, שטחים ציבוריים ועוד.

עתודות הקרקע המיועדות למגורים ולמסחר נרכשו על ידי חברת קליימקס השקעות נדל"ן. רכישת שטחים מהמתחם נחשב לעסקה בטוחה ומשתלמת, שכן האזור הוא מהמבוקשים בישראל והעסקה היא רכישת קרקע בבעלות פרטית. הוד השרון היא עיר המתפתחת בקצב מואץ מחד ומאידך שומרת על אופי כפרי, ושווי של דירה בגודל של כ-120 מ"ר מוערך בכ-2.5 מיליון ש"ח.

 

קליימקס השקעות נדל"ן

קליימקס השקעות נדל"ן היא חברה המתמחה באיתור והשבחת קרקעות פרטיות. החברה נהנית ממוניטין גבוה עקב המקצועיות והאמינות אליה היא מחויבת שסייעו לה לבנות מאגר לקוחות קבועים הרוכשים קרקעות במסגרת הפרויקטים הרבים של החברה. החברה חולשת על מתחמים רבים באזורי הביקוש בארץ הממוקמים במרכז, בשרון, בשפלה ומקומות נוספים.

בנוסף למתחם 1202 בהוד השרון, רכשה קליימקס את עתודת הקרקע האחרונה המיועדת לבנייה באשדוד, שם היא מחזיקה דונמים רבים של קרקע המתאימים להקמה של כ-1000 יחידות דיור. מדובר בקרקע פרטית הממוקמת באזור ביקוש בקרבת היישוב ניר גלים סמוך לכניסה לעיר מצפון.

כשאתם עובדים עם קליימקס אתם עובדים עם חברת נדל"ן בטוחה ואמינה, המומחה בהשקעה שתניב עבורכם רווחים נאים ושתשתלם בטווח הקרוב והרחוק.

 

השקעה פיננסית

מטבעות
אז מה היה לנו עד עכשיו?
לַחֲלוֹק
Facebook
Twitter
WhatsApp
עוד בנושא נדל"ן