נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כיצד מודדים איכות של ייעוץ עסקי?

אם יש דבר שנחשב קשה יותר למדידה הוא עניין של איכות, בהכרח בהקשרים של ייעוץ עסקי. כאשר אנו מדברים על טיב הייעוץ העסקי, ניתן לדבר על כך במובנים של הצלחה פיננסית, מיתוגית, שיווקית, אך איך ניתן לכמת במספרים איכות של ייעוץ עסקי ועל כמה וכמה למדוד את האיכות הזו? הנה כמה דרכים שתוכלו לדעת שאתם נמצאים בידיים טובות ואכן מדובר בייעוץ עסקי איכותי ומועיל.

 

נראה שבעולם הייעוץ של היום, בין אם זה הייעוץ הפיננסי או ייעוץ העסקי, כאשר מדברים על הצלחות, לרוב זה מתבטא במספרים: או בצורה ישירה, טקטיקה שנועדה להכניס כספים לחברה ורואים עלייה בצד הפיננסי, או בצורה עקיפה יותר דרך הוצאה לפועל של איזשהו מהלך מיתוגי, נישתי או שיווקי ולו יש רווחים גדולים, העלאת מודעות כלפי העסק או שירותיו וכולי'. כל אלה באים לידי ביטוי לאחר בנייה של תוכנית אסטרטגית, מוקפדת, של החברה לייעוץ העסקי עם המנהלים/המנכ"לים או מקימי החברה או בית העסק. אחרים יגידו שמבחינתם איכות של חברת ייעוץ נמדדת בניסיון העבודה שלה בשטח, בכמות הלקוחות שלה, בטיב ואיכות הלקוחות שלה; האם מדובר בחברות הגדולות ביותר בשוק או בחברות קטנות יותר ונישתיות, חברת ייעוץ בה לא רק מראים את דרך העבודה אלא משרישים כלים, הכוונה ומקנים ידע לבית העסק כך שבמקרי הצורך, לא תתקפו בפאניקה ועוד'. מענה על שאלות כמו איך לשווק נכון את בית העסק שלי? איך להגדיל את קצב המכירות של המוצרים שלי? או איך לגייס כספים ומשקיעים לבית העסק שלי? תוכלו למצוא מידע נוסף בכתובת https://www.epconsulting.info.

 

אז איך באמת ניתן למדוד איכות של חברת ייעוץ?

לרוב, לאחר הבנת תהליך הייעוץ העסקי ובניית התכנית האסטרטגית, ניתן לראות זאת דרך הצבת יעדים ומטרות, קטנות כגדולות, ודרך הביצוע וההוצאה שלהם לפעול ניתן לראות שיטתיות, עמידה ביעדים ובכך גם להבין שמדובר בחברת ייעוץ איכותית שלא מאמינה בתופעת "הזבנג וגמרנו" אלא בתהליך ארוך, מושקע ואפקטיבי. ניתן לראות זאת במגוון מישורים: האם המטרות העסקיות והכלכליות שאליהן מכוונים, בין אם מדובר בהצלחה של שיתופי פעולה או הצלחה של תכנית שאמורה להוות תפנית מבחינה שיווקית, תדמיתית או הוצאה לפועל של מטרה בעלת נופך כלכלי שמראה תנופה כלכלית, יצאו לפועל והראו את תועלתן? כאן ניתן להבין שגם עבודת המחקר והשטח, בין אם זה פילוח השוק, הבנת המסרים של המותג ושימוש נכון בהם, או כל דבר אחר שנעשה דרך חברת הייעוץ, היה איכותי ותאם את האופי והרוח של בית העסק ומקימיו. אלו רק חלק מהסיבות שנועדו לעזור לכם בבחירת הייעוץ העסקי המתאים וחלק מהדרכים לבחינה האם מדובר בייעוץ מועיל באופן ספציפי לעסק שלך מבחינת מה שאתם רוצים לקדם.

מדדים לאחר הייעוץ

פגישה
אז מה היה לנו עד עכשיו?
לַחֲלוֹק
Facebook
Twitter
WhatsApp
עוד בנושא עסקים
6 טיפים לקידום העסק שלכם
6 טיפים לקידום העסק שלכם

קידום העסק שלכם הוא חיוני להצלחתו ולצמיחתו. קידום אפקטיבי עוזר ליצור מודעות למותג, למשוך לקוחות ולייצר מכירות. במאמר זה,

9  דרכים לגיוס עובדים בקלות!
9 דרכים לגיוס עובדים בקלות!

גיוס עובדים מוכשרים הוא משימה מכרעת לכל ארגון. מציאת המועמדים הנכונים שמתיישרים עם הערכים, דרישות הכישורים והתרבות של החברה

רואת חשבון
איך בוחרים רואה חשבון?

מציאת רואה החשבון המתאים היא קריטית להצלחה הפיננסית והיציבות של העסק שלך. בין אם אתה מתחיל מיזם חדש או