נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כך תבצעו תכנון פיננסי חכם למשכנתא

אם הכסף שלכם חשוב לכם, תרצו לעשות תכנון פיננסי נכון לפני שאתם לוקחים משכנתא.

תכנון פיננסי נכון יעזור לכם לקחת משכנתא בתנאים טובים יותר, דבר שישתלם לכם לטווח הרחוק.

 

שאלו אחד שיודע

הדרך הטובה ביותר לתכנן עצמכם נכון מבחינה פיננסית לקראת לקיחת משכנתא היא לשאול יועץ משכנתא. יועצי משכנתא ידעו להסביר לכם על מסלולי המשכנתא, לבנות תמהיל נכון וכן ילוו אתכם לאורך הדרך. יחד עם זאת, הם יכולים להיות יעילים לא רק כשאתם באים לקחת את המשכנתא. במידה ואתם יודעים שתרצו לקנות בית בעוד X שנים, גם אם א מדובר בהווה הקרוב, תוכלו לפנות אליהם. בזכות ההיכרות העמוקה שלהם עם עולם המשכנתאות יוכלו לייעץ לכם איך להתכונן למשכנתא בצורה הטובה ביותר על מנת שכשתגיעו לקבל את המשכנתא זה יהיה בתנאים הטובים ביותר. ככל שתתכננו זמן רב יותר מראש וכן תתייעצו עם מומחים שילוו אתכם, כך תוכלו לחסוך כסף רב. במידה ואתם מחפשים כבר עכשיו יועצי משכנתאות על מנת לדאוג לעתידכם הפיננסי, כדאי לבדוק יועצי משכנתאות מומחים למקסימום חיסכון.

 

מה התוכניות שלכם לעתיד?

העתיד אינו צפוי ויכול להשתנות, אך ישנם דברים שאתם יכולים לדעת שאתם רוצים. כך למשל אם אתם מתכננים להקים משפחה עם כשלושה עד חמישה ילדים, זה יכול להשפיע לכם על העתיד הפיננסי, היות וילדים זה לא רק שמחה אלא גם הוצאות כלכליות. נכון שלא בטוח שהכול יקרה בדיוק כמו שאתם מתכננים ובזמן שאתם מתכננים, אך ככל שתצליחו לבנות לעצמכם מסגרת כללית, כך תוכלו להתכונן בצורה פיננסית טובה יותר. הדבר רלוונטי גם למשכנתא. המשכנתא תלווה אתכם לאורך שנים רבות ולכן כדאי לכם לקחת בחשבון הוצאות עתידיות. כך שאם אתם מתכננים למשל להביא ילדים בשנים הקרובות, לא מומלץ לקחת משכנתא שההחזר שלה יהיה גבוהה יותר מחצי סכום הנטו שאתם מרוויחים.

 

אל תחצו את הגבול

תכנון פיננסי נכון למשכנתא כולל גם התנהלות תקינה בחשבון הבנק שלכם. כשאתם באים לקחת משכנתא, הבנק שלכם מדרג אתכם לפי ההתנהלות הפיננסית שלכם בחשבון הבנק. ככל שהתנהלותכם הייתה תקינה יותר, כך דירוגכם יהיה גבוהה יותר ותזכו לתנאי משכנתא גבוהים יותר. זאת בזכות העובדה שהבנק יוכל לסמוך עליכם בהחזרי המשכנתא. התנהלות תקינה בחשבון הבנק שלכם משמעותה ללא חריגות ממסגרות למשל או החזרי צ'קים.

 

חסכו כמה שיותר

כדי לקבל משכנתא יש לבוא עם הון עצמי ראשוני. כאשר מדובר במשכנתא עבור דירה ראשונה, ההון העצמי המינימלי לקבלת המשכנתא הוא 25% מערך הנכס. ככל שתבואו עם הון עצמי גבוהה יותר, כך תוכלו לקבל תנאי משכנתא טובים יותר שיחסכו לכם הרבה כסף. לכן, אם ברצונכם להתכונן בצורה נכונה לקראת המשכנתא, כדאי לכם לחסוך כמה שיותר על מנת להגיע לבנק עם הון עצמי גבוהה יותר.

 

מטבעות

מבנה מבוטח
אז מה היה לנו עד עכשיו?
לַחֲלוֹק
Facebook
Twitter
WhatsApp
עוד בנושא משכנתאות