נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כמה זמן תחסוך לכם הנהלת חשבונות בענן

הנהלת חשבונות היא חלק בלתי נפרד מהניהול השוטף של העסק. ניהול נכון יביא את העסק להצלחה ורווחיות וישמור על יחס נכון של הכנסות ויציאות. אך מדובר בעבודה מורכבת ביותר, ובימים עברו גם מסורבלת למדי. פתרונות דיגיטליים כמו הנהלת חשבונות מקוונת ושמירת הנתונים בענן מידע, עשויים לחסוך זמן רב בעבודת הנהלת החשבונות. נבדוק זאת במאמר שלפניכם.

 

חשבונאות וטכנולוגיה- שידוך משמיים

עסקים רבים משתמשים במגוון טכנולוגיות על מנת לייעל את העסק שלהם, כך שפתרונות טכנולוגיים לשיפור הנהלת החשבונות של העסק הם בהחלט שוברי שוויון, ביחס לעבודת הנמלים שאפיינה את השנים שקדמו לקדמה. כיום, מערכות מקוונות להנהלת חשבונות נותנות מענה לכל סוגי העסקים, מהעצמאי והעוסק הפטור ועד התאגידים הגדולים ביותר, כל אחד בהתאם לצרכיו והיקף העבודה שלו.

הבשורה שמביאה איתה הנהלת חשבונות בענן הינה בעלת השפעה מכרעת בהיבטים של תיעוד, אבטחת המידע ושקיפותו בעסקים השונים, והיא מוגדרת כמשמעותית ביותר.

 

הנהלת חשבונות- עבודת נמלים שלוקחת זמן רב

במסגרת עבודת הנהלת החשבונות, כידוע, ישנו שימוש בכמות עצומה של ניירת, כולל הפקתה ושינועה בין משרדי רואי חשבון לחברות וכן הלאה. במשך עשרות שנים הנפיקו בעלי עסק בכוחות עצמם תוך השקעת זמן משמעותית, ביצירת הטפסים הדרושים לרואי החשבון.

לאחר מכן, היה עליהם להעביר את הטפסים, פיזית, אל משרדו של רואה החשבון, שם צוות עובדי שלם שעסק בסידור וארגון המסמכים עבר על הטפסים ותייק אותם בקלסרים. מדובר בתהליך ארוך ומורכב שעשוי לקחת שעות רבות שניתן לנצל לניהול השוטף של העסק ושיפור ביצועיו.

 

ומה היום?

שימוש בהנהלת חשבונות דרך הענן חוסכת מקום אחסון הן במשרדו של רואה החשבון, והן במשרד של העסק שלכם, כולל חיסכון בכוח אדם ופינוי משאבים לטובת עניינים דחופים יותר. מדובר בחיסכון של עבודה שהייתה לוקחת ימים בודדים, למספר מצומצם של שעות. פלאי הטכנולוגיה.

 

רשויות המס- זמן זה כסף

חלק מניהול שוטף של עסק הוא כמובן התנהלות מול רשויות המיסים, ובעיקר מס הכנסה ומע"מ. דוחות של הערכות מס וטפסים שונים היו צריכים להימצא, להימלא ולהישלח בהקדם דרך סניפי הדואר השונים. כיום בעזרת ענן המידע ששומר את הנתונים הרלוונטיים, ניתן לחסוך ימים ארוכים, שהיו יכולים לגרור חובות מצידן של רשויות המס, ולשלוח בצורה מקוונת מהענן את הטפסים הרלוונטיים לרשויות השונות.

ישנן מגוון תוכנות הנהלת חשבונות כיום בשוק, הודות לטכנולוגיה שנועדה להפוך את חיינו לקלים יותר. החיסכון האדיר בנייר, בזמן ובכוח אדם יקר, הם רק חלק מהיתרונות הרבים שיש למערכת הנהלת חשבונות בענן להציע. זהו מצב המשרת את כולם, מפקידי המס שהופכים פחות לחוצים (בתקווה), דרך רואה החשבון שלא צריך להיכנס למרוץ קדחתני ולנדנד לכם לגבי הטפסים החסרים, וכמובן- לכם, בעלי העסקים. שימוש בענן מבטיח לכם שקט נפשי וניהול נכון של העסק שלכם.

הנהלת חשבונות בענן

הנהלת חשבונות בענן
אז מה היה לנו עד עכשיו?
לַחֲלוֹק
Facebook
Twitter
WhatsApp
עוד בנושא עסקים
6 טיפים לקידום העסק שלכם
6 טיפים לקידום העסק שלכם

קידום העסק שלכם הוא חיוני להצלחתו ולצמיחתו. קידום אפקטיבי עוזר ליצור מודעות למותג, למשוך לקוחות ולייצר מכירות. במאמר זה,

9  דרכים לגיוס עובדים בקלות!
9 דרכים לגיוס עובדים בקלות!

גיוס עובדים מוכשרים הוא משימה מכרעת לכל ארגון. מציאת המועמדים הנכונים שמתיישרים עם הערכים, דרישות הכישורים והתרבות של החברה

רואת חשבון
איך בוחרים רואה חשבון?

מציאת רואה החשבון המתאים היא קריטית להצלחה הפיננסית והיציבות של העסק שלך. בין אם אתה מתחיל מיזם חדש או