נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

למה כדאי להיעזר בשירותיו של מתווך כשרוצים למכור את הבית בחיפה

ההחלטה למכור את הבית בחיפה הייתה מורכבת אך בסופו של דבר הגעתם למסקנה שזה מה שתרצו לעשות? אם כך, אנחנו יכולים להבין מדוע אתם תוהים איך ניתן יהיה לעשות זאת בצורה הכי טובה ומהירה שאפשר. מתלבטים? פנו עוד היום למתווך מקצועי ותראו שלא תצטערו.

 

כל היתרונות של עבודה עם מתווך נדל"ן

זה לא משנה אם אתם רוצים למכור דירה קטנה באזור מרכז הכרמל בחיפה או שאתם רוצים למכור בית גדול שנמצא על ידי האוניברסיטה. מה שבטוח זה שלבצע עסקאות כאלה בעזרת מתווך מקצועי זו הבחירה הנכונה. מתווכי נדל"ן מכירים את העיר חיפה על כל שכונותיה ורחובותיה, והאם גם יודעים מה הקונה מחפש. בצורה כזאת, במקום לפרסם את הבית שלכם או את הדירה שלכם בלוח מודעות של דירות בחיפה למכירה, תוכלו לפנות אל מתווך שיעשה עבורכם את הדברים בצורה הרבה יותר פשוטה ומהירה. זה לא סוד שיש מגוון אדיר של אתרים שבהם אפשר לפרסם בתים ודירות ולמכירה בחיפה ובכל הארץ, אך בסופו ל דבר, מעטות הן העסקות שבאמת נסגרות בצורה כזאת. לכן, אם חשוב לכם באמת לבצע עסקה ולקדם את העניין, רצוי שתפנו כמה שיותר מהר אל המתווך הטוב ביותר באזור.

 

כך בוחרים מתווך מוביל

בין אם אתם רוצים למכור דירה קטנה, בית גדול בחיפה או שאתם רוצים למכור כל נכס אחר בכל מקום אחר בארץ, יש לבדוק היטב לאיזה מתווך אתם פונים. אנשים רבים עובדים בתחום התיווך בישראל אך האמת היא, שרק חלק מהם באמת עושים עבודה טובה. לכן טבעי שתשאלו את עצמכם – איך בוחרים מתווך שיעזור לכם על הצד הטוב ביותר? ותוך כמה זמן הגיוני לצפות למכור את הנכס? ההמלצה שלנו היא לבחור מתווך שיש לו מוניטין ושם בתחום הזה, כי רק כך תוכלו להיות בטוחים שהנכס שלכם בידיים טובות. כדאי לברר מה הניסיון של המתווך ורצוי מאוד גם לבדוק איזה המלצות יש לגביו.

 

מה משפיע על הסכום שתשלמו למתווך?

טבעי שתהיו מוטרדים גם מהעניין הזה, כי כמובן שכאשר מדברים על תיווך במכירת נדל"ן מדברים על עבודה שמשלמים עליה כסף. כמעט תמיד שכרו של המתווך הוא עמלה על המכירה, מה שאומר שהוא יקבל אחוז מסוים מכלל העסקה. בנוסף, בדרך כלל גם הצד המוכר וגם הצד הקונה ישלמו למתווך סכום כלשהו ויש כמה דברם שישפיעו על שכרו הסופי. הדבר העיקרי שישפיע על השאלה כמה ירוויח המתווך שלכם מהעניין, זה כמובן ערך הנכס עצמו. לכן, אם אתם מוכרים בית בחיפה בחמישה מיליון שקלים, זה ברור שהמתווך ירוויח הרבה יותר מאשר מכירת דירה קטנה באזור כזה או אחר בעיר שעולה מיליון וחצי שקלים.

 

מציאת נכנס

מבנה מדומה
אז מה היה לנו עד עכשיו?
לַחֲלוֹק
Facebook
Twitter
WhatsApp
עוד בנושא נדל"ן