נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

במה עדיף להשקיע מקלחון הזזה או מקלחון שחור

מקלחונים מגיעים במגוון צורות, עיצובים ופרזולים שונים, המעניקים לחדר הרחצה את העיצוב המושלם.

כאשר משקיעים במקלחון, חשוב לבחור במוצר איכותי על מנת שיחזיק לאורך שנים.

המאמר יעסוק בבחירת מקלחונים – מה עדיף: מקלחון הזזה או מקלחון שחור?

 

העיצוב בזכות הפרזול השחור

על מנת שחדר הרחצה ייראה אלגנטי ויוקרתי מאוד פופולרי לבחור היום מקלחונים עם פרזול שחור המתאים לכל האלמנטים בחדר הרחצה מהקרמיקה ועד לארונות האמבטיה. גם אם הארונות והכלים הסניטריים הם בהירים, הפרזול השחור יעניק שיק לחדר הרחצה. הפרזול השחור יוצר בחלל חדר הרחצה מרחב ומשדר אסתטיקה וחדשנות. על מנת לקבל את העיצוב המושלם, התאימו את הפרזול השחור למקלחונים עם זכוכית חלבית, מעושנת, שקופה או אסיד על מנת שיצרו מראה דרמטי ואופנתי. בנוסף התאימו בשחור גם את הידיות, מוט הפינוק והברזים כדי ליצור הרמוניה שתשתלב בעיצוב. הנוכחות של הפרזול השחור תשפיע גם על המראה הנקי של המקלחון בקטעים בהם נוצר לכלוך כמו צירים, מסילות וחיבורים, מכיוון שהם לא יבלטו. אין זה משנה אם אתם בוחרים להתקין מקלחון דלת הזזה או דלת עם צירים, הפרזול השחור יהיה מושלם על הזכוכית אותה הוא ימסגר. בשל עובדה זו אין פה ענין של העדפה בין פרזול שחור לבין דלת הזזה כיוון ששניהם משלימים אחד את השני.

 

האם מומלץ לבחור במקלחון עם דלתות הזזה?

לרוב כאשר בוחרים מקלחונים לחדרי רחצה קטנים ואין מקום לפתוח את הדלתות פנימה או החוצה, מומלץ להתקין דלת הזזה כדי לחסוך במקום בתוך החלל. דלתות אלו גם יעניקו תחושה שחדר הרחצה גדול יותר. בנוסף, דלתות הזזה יעילות לאיטום מיטבי של המקלחון על מנת שהמים לא יצאו מחוצה לו. עם זאת, דלתות הזזה נעות על מסילות שמצטברת עליהן אבנית שקשה לנקות. כיום יותר פופולרי להתקין מקלחונים עם דלתות ציר הנפתחות כלפי חוץ וכלפי פנים, אך הם מתאימים לחדרי רחצה גדולים בהם אין חשש שהדלתות יתקלו בכיור או באסלה. לפיכך, לפני התקנת המקלחון יש לקחת מידות מדויקות ולבדוק מה עדיף דלת הזזה או דלת על צירים.

 

אילו דלתות מתאימות למקלחון חזיתי?

אפשרות אחת למקלחון חזיתי הוא התקנת דלת הזזה. בהתאם לגודל המקלחון יהיו לו 1-2 לוחות זכוכית וביניהם דלת הזזה הנפתחת לצד או שתי דלתות הזזה הנפתחות לשני הצדדים. הלוחות שומרים שהמים לא יצאו מחוץ למקלחון ודלתות ההזזה נוחות מבחינת הפתיחה והסגירה. על מנת להתקין דלתות אלו באופן חזיתי צריך שיהיה מרחב גדול בחדר הרחצה. אפשרות שניה היא להתקין מקלחון עם דלתות כנף שבהן לוחות זכוכית קבועות והן נפתחות לשני הכיוונים. האפשרות השלישית היא להתקין מקלחון עם דלת מתקפלת שהיא פופולרית בחדרי רחצה קטנים כי אינה תופסת מקום רב.

 

חדר מקלחת

אז מה היה לנו עד עכשיו?
לַחֲלוֹק
Facebook
Twitter
WhatsApp
עוד בנושא טיפים פיננסים
5 טריקים לסטודנטים

  בתור סטודנטים, יש לא מעט כלים שיכולים לחסוך לכם זמן יקר. הכלים הללו לא תמיד מוכרים לקהל הרחב,

זהב טהור
האם רווחי להשקיע בזהב?

כשמדובר בהשקעה בזהב, יש הרבה דעות שונות. יש הסבורים שזהב הוא השקעה נבונה, בעוד שאחרים מאמינים שזה לא שווה

מחשבון
מה היא בקשה לתיקון שומה?

ניתן להגיש בקשה לתיקון שומה בהתאם לחוק מיסוי מקרקעין סעיף 85. שומת המס מצביעה על גובה המס הנדרש לתשלום.