נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איך לחשב הוצאות חתונה?

מבחינתם של זוגות צעירים, שאלת השאלות היא האם ניתן לארגן חתונה ועדיין לעמוד בכל הוצאות התקציב כפי שקבעתם מבעוד מועד? ובכן באופן עקרוני, זו היא שאלה פשוטה יחסית עם תשובה מורכבת מאוד. אבל אם אתם עובדים בצורה סיסטמטית ושיטתית, חושבים על כל הפרטים הקטנים ומצליחים להתאים את אורך החיים שלכם לחתונת החלומות שלכם, יש מצב שתצליחו לשמור על תחשיב הוצאות חתונה ריאלי והגיוני. 

 

כל מה שרציתם לדעת על חישוב הוצאות חתונה

כדי לחשב את הוצאות החתונה, בדיוק כמו שהן, אתם נדרשים לתת את הדעת על התחום אל מול מחשבון חתונה כמו גם אל מול הפרמטרים הבאים:

 

אולם אירועים –

לבד מעלות הבנות, אולם האירועים יכול להציע לכם עוד כמה וכמה שירותים נוספים, כדי להפוך את האירוע שלכם למושלם. בין היתר מדובר על שירותי הסעדה ועל שירותי עיצוב אולמות. כמו כן אתם צריכים לקחת בחשבון את העלויות של הטיפים למלצרים כאשר אתם מסתכלים על עלות השירות הכללית.

 

נותני שירות קטנים –

השקיעו זמן וחתמו על חוזה עם כל אחד מהספקים ונותני השירות הקטנים שלכם באירוע. רק כך, תהיה לכם תמונת מצב מלאה על העלויות של האירוע, ואתם תוכלו לבחור את המוצר הנכון והטוב ביותר לתקציב שלכם.למשל אם אתם עובדים על חוזה שעלותו היא 10000₪ עם ספק התמונות והסרטונים שלכם, יהיה לכם קל מאוד להוריד את הסכום הזה מתוך הסכום הכללי של עלויות האירוע.

 

תיעוד הוצאות קטנות –

לכל אירוע יש הוצאות קטנות נלוות, אותן קל מאוד לפספס. הפתעות לרחבה, אקססוריז לחתן ולכלה ואפילו בקבוקי שתיה נוספים לאורחים. אם אתם מצליחים לתעד את כל ההוצאות האלה, ברור לכם איך אפשר לחשב את הוצאות החתונה מההתחלה ועד הסוף.

 

יצירת תקציב בחיסכון נפרד –

רגע לפני שאתם יוצאים לדרך עם הפקת החתונה שלכם, הקימו בבנק חשבון חיסכון נפרד לגמרי בו תשימו את כל הכסף שחשוב לכם לשמור לטובת החתונה. כך יהיה לכם תיעוד מדוייק של כל ההוצאות שלכם, ותוכלו לראות כמה כסף נשאר לכם.

 

המהלכים שישנו את המשחק בשבילכם

עבודת תיעוד מוקפדת, שבה אתם שמים לב לכל הפרטים הכי קטנים, היא זו שיכולה ליצור מושלם להוצאות שלכם. זו היא לא משימה קלה ואתם יכולים להתמודד עם אתגרים רבים בדרך, אבל להצלחה שלכם יש פירות רבים והיא תאפשר לכם להתחיל את החיים המשותפים כשיש לכם יתרת זכות מהחתונה.

אולם אירועים  אל תפחדו לבדוק את כל הפרטים הקטנים בנוגע לשירותים של אולם האירועים, ותדאגו שיהיה תיעוד לעלויות שאתם משלמים.
נותני שירותים אחרים  בקשו מאנשי השירותים לקבל חוזה חתום מלא, שבו אפשר לראות מהן ההוצאות שלכם בצורה מדוייקת ומלאה.
תיעוד  גם את ההוצאות הכי קטנות שיש, צריך לתעד בקובץ אקסל מסודר.
הפרדת סכומי כספים  בשביל לאפשר לעצמכם לנהל משק בית מתפקד, אתם חייבים להפריד את התקציב היום יום בתקציב החתונה.

 

עט ומכשיר חישוב

כלי עבודה
אז מה היה לנו עד עכשיו?
לַחֲלוֹק
Facebook
Twitter
WhatsApp
עוד בנושא כללי
סיבות לעשות קורס טיקטוק
3 סיבות לעשות קורס טיקטוק

לכל דור ודור, או לפחות אחת לכמה שנים, יש את הפלטפורמה המועדפת עליו לתקשורת המונים. כשמדובר בדור הצעירים הנוכחי,