נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

5  דברים שצריך לדעת לפני השכרת משרד

כשאתם מחפשים אחר המשרד המושלם בעבור העסק, אתם מחפשים גם את התנאים המושלמים שיהפכו את הפעילות העסקית שלכם ליעילה יותר.

הנה לכם 5 דברים שצריך לדעת לפני השכרת משרד בתל אביב, או בכל עיר אחרת בארץ:

 

האם גודלו של המשרד מתאים להיקף הפעילות העסקית שלכם?

אם היקף הפעילות שלכם הוא נרחב ואתם צופים עומסים לא מבוטלים, אתם צריכים לוודא שהמשרד תואם את כל זאת. במקרים רבים, אנשים מוצאים את עצמם שוכרים משרד, רק בכדי לגלות לאחר תקופה קצרה כי הוא פשוט קטן מדי בעבור דרישותיכם וצרכי העבודה שלהם. בשורה התחתונה, תמיד גם יהיה כדאי לקחת בחשבון התרחבות עסקית עתידית, שכן כנראה תצטרכו משרד גדול יותר בהמשך.

 

האם בקרבת המשרד ישנה תחבורה ציבורית?

בין אם אתם מחפשים משרדים להשכרה בתל אביב או בכל עיר אחרת, אנחנו ממליצים לוודא את הנושא של תחבורה ציבורית. בסופו של דבר ואולי בכלל בתחילתו של דבר, אתם צריכים לוודא שלעובדים שלכם תהיינה אפשרויות להגיע למשרד באמצעות תחבורה ציבורית, לרבות רכבות. אם תייעלו את שיטות ודרכי ההגעה למשרד, יהיה לכם גם הרבה יותר קל לאתר עובדים איכותיים.

 

האם בקרבת המשרד ישנם בתי קפה ומסעדות?

אין ספק, ככל שהמשרד שלכם יהיה ממורכז ויהיה מוקף בשלל מסעדות ובתי קפה, ככה אתם תמשכו אליכם עובדים כנראה איכותיים יותר. בשורה התחתונה, העובדים שלכם מחפשים גם תנאים ולא רק שכר טוב, ככה שאתם מוזמנים לספק את תנאי העבודה הטובים ביותר, כולל מקומות בהם ניתן לאכול צוהריים בשלווה וברוגע. כידוע לכולנו, ה-FACILITIES (סוגי השירותים) מסביב למשרד מקבלים את חשיבותם הרבה, שכן כולנו כיום רוצים להנות מהתנאים הכי טובים, כולל העובדים שלכם.

 

מה היא הארנונה על המשרד?

אין ספק, השכרת משרדים, בין אם השכרת משרד בתל אביב או בכל עיר אחרת בארץ, תמיד תהיה כרוכה בעלויות נוספות. אם במקרים מסוימים עלויות חשבון החשמל והמים יכולות להיות גבוהות, במקרים אחרים הארנונה יכולה להיות פשוט גבוהה מדי עבורכם. בבואכם לשכור את המשרד שישמש אתכם, אתם תהיו חייבים לבדוק את הנושא של תשלומי ארנונה, שכן בתל אביב הם עשויים להיות בהחלט גבוהים במקרים רבים.

 

האם פעילות העסק מותרת במבנה השכור?

אולי הכי חשוב, אם אתם מחפשים אחר משרדים להשכרה, אתם צריכים לוודא כי פעילות העסק שלכם אכן מותרת ומותאמת לפעילויות המאושרות במבנה השכור. בסופו של יום, בכל מבנה ומבנה קיימות פעילויות אחרות אשר מותרות ואסורות, ככה שזהו אחד הדברים הכי חשובים שיהיה כדאי לבדוק לפני השכרת משרדים בתל אביב ובכל מקום אחר בארץ.

בהצלחה, אנחנו בטוחים וסמוכים שתבצעו את ההחלטה הנכונה ותשכרו את המשרד המתאים לכם ביותר!

 

חדר

אז מה היה לנו עד עכשיו?
לַחֲלוֹק
Facebook
Twitter
WhatsApp
עוד בנושא נדל"ן