נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מה היא ערכת התנעה לקטנוע ומתי משתמשים בה?

קמתם בבוקר, אתם ממש ממהרים לעבודה ויש לכם פגישה חשובה! התארגנתם, הכנתם את "הנאום" מול המראה, הגעתם לקטנוע שלכם, חוסך הפקקים הטוב בעולם ופתאום, בום האופנוע לא מתניע, מה עושים?

 

הצילו! נגמר לי המצבר

אז מצבר לקטנוע יכול להיות או במצב בו הוא כרגע במצב חלש ולכן לא יכול לגרום להתנעת הקטנוע, או לחלופין, המצבר פשוט ניגמר ולא ניתן למלא אותו לטווח הארוך אלא רק לנסיעה נקודתית. למצבר יש רמות טעינה שונות ואופן העבודה שלו הוא באמצעות "טעינה" שתספיק עד לנסיעה הבאה. זאת בדיוק הסיבה שאם תתניעו את הקטנוע כמה ימים, ייתכן שתחזרו אליו ולא תצליחו להתניע אותו כלל.

שימו לב, אם אתם רוצים לשמור על המצבר שלכם ולא להגיע למצב בו הוא מתרוקן, חשוב מאוד שבדיוק כמ רכב, לא תשאירו חשמל בקטנוע ללא התנעה, כמו לדוגמא אורות. בנוסף לכך, אם אתם טסים לחו"ל לכמה ימים, עדיך שתבקשו מחבר או בן משפחה להתניע את הקטנוע מדי פעם כדי שלא תחזרו לארץ ותצטרכו ללכת ישירות למוסך.

ערכת התנעה לקטנוע

ערכת התנעה לקטנוע – הפיתרון המושלם

ערכות התנעה / בוסטר הוא פיתרון המתאים גם לדו גלגליים וגם כמובן לרכבים. בסופו של דברים, לכל כלי ממנוע, יש גם מצבר המעניק את החשמל של כלי הרכב ומאפשר התנעה ובכלל, שימוש בחשמל תוך כדי השימוש והרכיבה. אם נקלעתם למצב בו הקטנוע לא מתניע והייתם רוצים שיהיה לכם פיתרון נגיד, אין ספק שערכת התנעה לקטנוע / בוסטר יוכלו לעזור.

ערכת ההתנעה בעצם מאפשר לכם להיעזר בחשמל של כלי רכב אחר, באמצעות המצבר שלו ובאופן הזה בעצם להעביר חשמל מכלי רכב אחד לכלי רכב האחר. גם אם המצבר שלכם זקוק להחלפה, ערת ההתנעה תוכל לתת את המענה הראשוני.

ערכת התנעה לקטנוע

מי צריך ערכת התנעה לקטנוע?

בגדול? כל מי שיש לו מצבר. תחשבו שיש לכם שליטה מלאה על התפעול של הסיטואציה, כמה זה נוח! במקום להיתקע בבוקר, לאחר לפגישה החשובה, להגיע באוטובוס או תחבורה ציבורית אחרת למשרד או במילים אחרות, להרוס את כל היום, ערכת ההתנעה נותנת לכם ראש שקט.

בנוסף לכך, אם יש לכם כלי רכב נוסף בבית, ערכת ההתנעה תוכל לשמש גם אותו, כל שבעצם אתם יכולים לזכות מכל הכיוונים. ערכת ההתנעה / בוסטר דורשים תפעול פשוט יחסית, כך שגם אם אין לכם שום רקע בעולמות האלו, תוכלו לתפעל את הערכה בקלות.

 

סיכום

ערכת התנעה / בוסטר באה לעזור במצבים בהם כלי הרכב הדו גלגלי שלכם, נתקע ללא יכולת להתניע בגלל מתח חשמל נמוך במצבר. אז נכון, לפעמים המצבר עדיין פעיל והבוסטר ייתן מענה עד שהמצבר ייגמר, אבל גם במצבים בהם המצברדורש החלפה, הבוסטר יוכל לעזור ולהגיע לפחות עד המוסך.

ערכת התנעה לקטנוע

ערכת התנעה לקטנוע
אז מה היה לנו עד עכשיו?
לַחֲלוֹק
Facebook
Twitter
WhatsApp
עוד בנושא כללי
סיבות לעשות קורס טיקטוק
3 סיבות לעשות קורס טיקטוק

לכל דור ודור, או לפחות אחת לכמה שנים, יש את הפלטפורמה המועדפת עליו לתקשורת המונים. כשמדובר בדור הצעירים הנוכחי,