נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מה צריך כדי לפתוח עסק באירופה?

פתיחת עסק באירופה נשמעת כמו משימה מסובכת ומורכבת ואולי אפילו די מלחיצה, אבל בעזרת סיוע מבעלי המקצוע המיועדים לכך מדובר במשימה שהיא בהחלט אפשרית, אשר אף עשויה להרחיב במידה ניכרת את הפעילות העסקית שלכם על ידי התפתחות לשווקים חדשים. אם כך, כיצד מתחילים את הדרך הארוכה הזו, ואיך אזרחות אירופית יכולה לעזור? אם גם אתם מתלבטים, הגעתם למקום הנכון.

 

עסק באירופה

תקראו לזה תרבות ישראלית משתלטת, תקראו לזה המוח היהודי שאוהב לחשוב מחוץ לקופסה – זו עובדה שהיום ישראלים אוהבים להיות בכל מקום, ובין היתר להקים עסקים באירופה. הסיבות לפתיחת עסק באירופה, ובפרט פתיחת עסק בסלובקיה, הן מגוונות מאד.

חלק שואפים להרחיב את פעילותם העסקית הקיימת או להעביר את חלקה למקום בעל תנאים שעדיפים להם יותר, וחלק מעוניינים להתפרנס מטעם מדינה אחרת.

 

דרכון אירופאי

האזרחות האירופית מהווה כלי מסחרי ועסקי מהדרגה הראשונה, מכיוון שבכוחה להקל מאד את פתיחת העסק כמו גם את ניהולו הן במדינה בה בעל העסק אזרח והן בכל מדינות האיחוד. אדם אשר מחזיק דרכון מטעם מדינה שהיא חלק מהאיחוד האירופי יוכל הלכה למעשה לבצע עסקים בכל רחבי אירופה – לפתח יוזמויות, לרכוש נדל"ן ועוד בתנאים משופרים. ישראל היא אינה חלק מהאיחוד ואינה נהנית משלל ההטבות הכלכליות המוקצות לתושבי האיחוד.

 

ניהול מהארץ

הקמת חברה בחו"ל – ובאירופה בפרט – ניתנת לביצוע גם מישראל. משרדים וחברות רבים בישראל מתמחים במתן שירות מעין זה, וניתן להקים בסיועם חברה בלי הצורך לטוס לחו"ל לשם כך. כמו כן, הקמת חברה בחו"ל עשויה להתאים גם עבור מי שמתכננים להקים עסקים אינטרנטיים, שהניהול שלהם לא תלוי במדינה כלשהי.

לרוב את פתיחת העסק מבצעים במשרד רואה חחשבון או עורך דין בארץ באמצעות בדיקת דרכונים, בדיקת תיק העסק, תיק הלקוח וההיסטוריה, פתיחת חשבון בנק במדינה הרלוונטית באירופה, בחינת אישורי עבודה ושהייה, הגשת בקשות למיניהן לרשויות המתאימות ולבסוף – הקמת העסק.

 

ייעוץ אסטרטגי ועסקי

קבלת ייעוץ תאפשר ללא ספק לבעלי השאיפות העסקיות לבנות תשתית מתאימה ונכונה יותר עבור העסק שלהם, ולהוציא לפועל את החזון העסקי שלהם באופן היעיל ביותר. מי שנמצאים בתחילת הדרך העסקית וחולמים על פתיחת עסק באירופה יוכלו לפנות לייעוץ אסטרטגי ולקבל כלים ליוזמות עסקיות שימנפו את העסק שלהם. עולם העסקים, בין אם בארץ ובין אם בחו"ל, הוא אכזרי למדי – ובשביל להצליח בו, יש לקבל הכוונה מתאימה שתסייע להימנע מראש מטעויות.

 

לסיכום

מי שצריכים מידע נוסף באשר לפתיחת העסק באירופה מוזמנים לפנות לקבלת ייעוץ בנושא, במיוחד מחברת Togetthere. בישראל ישנן הרבה חברות אשר מחזיקות במידע הרלוונטי בנוגע לפתיחת עסקים בחו"ל, כמו גם לא מעט משרדי עורכי דין שמתמחים בתחום, אולם מדובר בחברה בעלת יתרון גדול על פני אחרות בעקבות הניסיון העשיר שלה בתחום.

עסקים באירופה

 

 

עסקים באירופה
אז מה היה לנו עד עכשיו?
לַחֲלוֹק
Facebook
Twitter
WhatsApp
עוד בנושא ייעוץ עסקי