נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

משקיעים בפוליסת חסכון ולא רואים תשואות? חשבו מסלול מחדש

כל חיסכון נפתח בפוליסה שלו כדי שיגדיל את עצמו. אחרת, הוא יכול להיחסך בחשבון הבנק או אפילו מתחת למזרן בבית… אם הגעתם למצב בו השקעתם בפוליסת חיסכון ואתם לא רואים את התשואות המובטחות, בדקו את העניין לעומק ואם אתם מגלים שאכן כך הם פני הדברים, לא התחתנתם עם הפוליסה ואתם יכולים לנייד אותה לפולית חיסכון אחרת, משתלמת יותר.

 

מה זה פוליסת חיסכון?

השימוש בפוליסת חיסכון צברה תאוצה בגלל תשואות פוליסות חיסכון המניבות יותר מכל חיסכון שקלי בבנק. פוליסת חיסכון היא מכשיר פיננסי הנמכר בחברות ביטוח. פוליסה כזו מניבה תשואה יפה אך היא לא יכולה לבטח את בעל הפוליסה כי היא לא מכילה מרכיבים ביטוחיים.

חיסכון בפוליסת חיסכון הוא מבוקש גם בגלל נזילות הכסף. הכסף ניתן למשיכה בכל רגע שתרצו (וממילא, תוכלו לעבור פוליסה בכל רגע שתרצו).

על ניהול פוליסת החיסכון, חברת הביטוח גובה כסף. ולכן, תוכלו למצוא פוליסות משתלמות יותר או פחות. עליכם לדעת שניתן להתמקח על גובה דמי הניהול הנגבים על ניהול הפוליסה. אך לצורך כך עליכם להגיע עם נתונים. תוכלו להיעזר לצורך כך במערכת של לירות השוואת קופות. באמצעות המערכת תוכלו לקבל מידע שיחסוך לכם כסף בהזנת נתונים פשוטים.

 

איך משווים בין פוליסות חיסכון שונות?

קיימים כלים רבים ברשת המציעים השוואה בין פוליסות חיסכון. אנו ממליצים על אתר לירות שהוכח כיעיל ומקיף נתונים רבים במיוחד. באמצעות המערכת באתר לירות תוכלו להזין את נתוני הפוליסה המבוקשת ולקבל פוליסות חיסכון זולות יותר.

 

מה כדאי לבדוק בהשוואת פוליסות חיסכון?

כשמשווים בין פוליסות חיסכון, יש חשיבות לבחינת הפרמטרים הנכונים. כי לא כל פרט יהיה משמעותי. אך יש נקודות משמעותיות כל כך עד שהן עלולות להפוך את החיסכון ללא כדאי.

 

גובה התשואה

הדבר הראשון שנבדוק הוא גובה התשואה הצפויה. אמנם אנחנו לא יכולים לדעת מה ילד יום, אך שוק ההון מלא בהערכות מצב פיננסיות ועליהן מסתמכים בהשוואה בין פוליסות. כדי להגיע לתוצאות מדויקות חשוב להשוות בין פוליסות בעלות רמת סיכון חופפת. השוואה בין פוליסה בעלת מסלול מסוכן לפוליסה בעלת מסלולים סולידיים, לא תהיה שווה לעולם.

שימו לב, בבדיקת גובה התשואה הצפויה, חשוב לשקלל את גובה התשואה של 5 שנים לפחות. לא ניתן לקבל אינדיקציה טובה על מספר שנים קטן יותר.

 

גובה דמי הניהול

כל חברה גובה דמי ניהול על ניהול הפוליסה. דמי הניהול מפחיתים בסופו של דבר מכספי החיסכון ולכן כדאי להשוות בין פוליסות החיסכון השונות ובמקרה הצורך ניתן גם לנהל משא ומתן להוזלת דמי הניהול.

 

גובה הסיכון

רמת הסיכון משתנה ממשקיע למשקיע ולכן בהשוואה בין פוליסות חייבים לבדוק את גובה הסיכון הנלווה להשקעה. ככל שהסיכון יהיה גבוה יותר, פוטנציאל הרווח יהיה גם הוא גבוה יותר.

דולרים

 

שטרות
אז מה היה לנו עד עכשיו?
לַחֲלוֹק
Facebook
Twitter
WhatsApp
עוד בנושא השקעות
כסף
מה היא השקעה חברתית?

השקעה חברתית ידועה גם בשם השקעת אימפקט. מהי השקעה חברתית ואיפה ניתן למצוא השקעות כאלו? בתור בעלי הון המעוניינים