נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

השקעה זה עניין של טיימינג: מתי כדאי להשקיע בנדל"ן בחו"ל?

בשנים האחרונות תופס תאוצה כל הנושא של השקעות נדל"ן בחו"ל. רבים מחפשים אחר עסקאות נדלן להשקעה בחו"ל, כולל בארה"ב ובבולגריה, בפולין, באנגליה ועוד. כל מה שצריך לדעת על השקעות בחו"ל, נדל"ן ומה שביניהם.

אין ספק, כשמדברים על סיכויים, חובה להזכיר גם את הסיכונים. רכישת נדל"ן בחו"ל צריכה להתבצע בטיימינג הנכון ובצמוד לליווי המקצועי ביותר. אין ספק כי מדובר בפרויקט מורכב מאוד של רכישת נכס להשקעה במדינה זרה. לא פעם, אנשים מזנקים על ההזדמנות הראשונה שהם נתקלים בה, מה שעלול להוביל לטעות איומה. אנשים לעיתים נותרים בידיהם עם נכסים שאינם מניבים להם רווחים, מה שמוביל אותם למכרם בחצי מעלות הרכישה.

 

האם כדאי כיום לרכוש נכסים להשקעה בבולגריה?

יחד עם המורכבות הרבה ברכישת נדל"ן בחו"ל, חשוב לזכור כי ישנן מדינות מסוימות בהן מומלץ לרכוש נדל"ן בכל עת. מי הן אותן מדינות אשר כל כך אטרקטיביות עבור רכישת נדל"ן להשקעה? אם למשל תיקחו את בולגריה כדוגמה, תגלו כי מדובר במדינה אשר מעודדת רבות משקיעים זרים להשקיע בה.

בעקבות מיסוי מאוד נוח ומערכות כלכליות ידידותיות למשקיעים זרים, השקעת נדלן בבולגריה היא אטרקטיבית מאוד. בעלויות מאוד אטרקטיביות, תוכלו לרכוש נכסים משמעותיים בבולגריה, ואפילו בעיירות חוף תיירותיות. מה המחירים של נכסים להשקעה בחו"ל? אם בחרתם בבולגריה, אנחנו נשמח לציין בפניכם שרכישת דירת סטודיו בבולגריה יכולה לסתכם ב-15,000 אירו. הקליקו https://investaway.co.il לעוד פרטים.

 

השקעות קטנות בחו"ל והנבת הרווחים העתידיים

אם צברתם סכום של כ-100,000 ₪ ואתם מעוניינים להשקיע אותו, בולגריה היא בהחלט אופציה מעולה עבורכם. השקעות קטנות אינן נמדדות ברגע שרכשתם נכס כזה או אחר. רק לאחר תקופה תוכלו לדעת אם הנכס שרכשתם אכן מניב את הרווחים שצפיתם.

בכדי להסיר מעט מהערפל ולהיכנס לעסקה בטוחה יותר, מומלץ להסתייע בחברות אשר מספקות את השירות של ליווי רכישות נדל"ן בחו"ל. ליווי רכישת נדלן בחו"ל כולל דגש רב על כלל הבירוקרטיות, כך שתוכלו להיות בטוחים כי אתם נכנסים אל עסקה אשר פרטיה ידועים מראש וברורים.

 

מומחי מיסוי וליווי מקצועי ברכישת נכס נדלן בחו"ל

הנושא של מיסוי בחו"ל, גם הוא מורכב למדיי ומצריך הסתייעות מקצועית. מומחי מיסוי בחו"ל ימליצו לכם לרכוש נדל"ן להשקעה גם באנגליה, ולא רק בארה"ב ובבולגריה או בפולין. באנגליה של השנים האחרונות, חלה תוכנית פיתוח המחוז הצפוני, מה שמגביר את הביקוש לנדל"ן. בין אם אתם בוחרים לרכוש נכס להשקעה בארה"ב, בבולגריה או בפולין ובאנגליה, דבר אחד בטוח, כדאי לעשות זאת נכון.

ככל שתקפידו על תהליך רכישה מקצועי יותר ומדויק, כך תוכלו להפיק תועלת גדולה יותר מהנכס שאתם רוכשים. נותרתם עם שאלות או עם תהיות? כדאי להתייעץ עוד היום עם מומחי מיסוי, או עם חברות המספקות ליווי מקצועי של רכישת נכסים בחו"ל.

מגדל מטבעות

נכסים להשקעה
אז מה היה לנו עד עכשיו?
לַחֲלוֹק
Facebook
Twitter
WhatsApp
עוד בנושא נדל"ן