נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

קניות בחו"ל עם אשראי נטען – מה היתרונות?

הקורונה שינתה את העולם שבו אנו חיים וגרמה לכך כי לא יכלנו לנסוע לחו"ל. אך הינה יותר ויותר מדינות מאפשרות לישראלים מחוסנים לטוס לחו"ל וזה דבר משמעותי ביותר. על רקע זה עולה השאלה על מה אנו צריכים לחשוב כאשר אנו טסים לחו"ל? אם כן הדבר אולי החשוב ביותר שאנו צריכים לתת עליו את הדעת זה הנושא הכספי. כיום כל נסיעה לחו"ל מחייבת אותנו לשלם עמלות עצומות על שימוש באשראי או מזומן ולכן עולה השאלה מה אנו יכולים לעשות בכדי להוריד את העמלות הללו. יותר ויותר אנשים מגלים כי הדרך הטובה ביותר להוריד עמלות היא באמצעות כרטיס אשראי נטען. היתרונות של הכרטיס הזה זו העובדה כי העמלות בו נמוכות מאוד, העובדה כי הוא בטוח מגניבה והעובדה כי אפשר לשלם אתו כמעט בכל מקום.

 

האם זה משנה איזה כרטיס אשראי נטען אני קונה?

אין ספק כי כרטיס אשראי נטען שינה את האופן שבו ישראלים טסים לחו"ל ואין ספק כי הכרטיס הזה הכרחי לכל מי שרוצה לטוס לחו"ל. על רקע זה עולה השאלה הא זה משנה איזה כרטיס אשראי נטען אנו קונים? אם כן אנו חייבים לציין כי זה מאוד משנה וכי יש משמעות אדירה לשאלה איזה כרטיס אנו קונים. ככל שתקנו כרטיס יותר טוב כך התנאים בו יהיו יותר טובים לכם וכך אתם תשלמו פחות וזה דבר משמעותי ביורת שאי אפשר להתעלם ממנו. לכן אנו ממליצים לכם לערוך סקר שוק מקיף וכך לקנות את הכרטיס עם התנאים הטובים ביותר שיש.

 

האם כדאי לקנות כרטיס אשרי נטען של הדואר?

אם אתם רוצים לקנות כרטיס אשראי נטען אתם צריכים להכיר את הכרטיס של דואר ישראל. על רקע זה עולה השאלה האם כדאי לקנות את הכרטיס של הדואר או לא? אם כן עליכם לדעת כי הכרטיס של הדואר הוא עם עמלות גבוהות יחסית ולכן כלל לא בטוח כי כדאי לקנות אותו. מאוד יכול להיות כי הכרטיס של דואר ישראל עדיף על פני כרטיסי אשראי רגילים וזה משהו שכדאי להפנים. אך יש לציין כי לא בטוח בכלל שהוא עדיף על פני כרטיסים נטענים של חברות אחרות וזה משהו שאתם חייבים להפנים ולהבין אם אתם רוצים לטוס לחו"ל עם הכרטיס המשתלם והטוב ביותר שיש.

 

מדוע עדיף לקנות כרטיס אשראי נטען מחברה עצמאית?

הצעד החכם ביותר שאתם יכולים לעשות אם אתם רוצים לקנות כרטיסי אשראי נטענים זה לקנות אותם מחברות עצמאיות אשר מוכרות את הכרטיסים הללו. פעמים רבות החברות הללו ימכרו את הכרטיסים הזולים ביותר מבחינת עמלות ולכן כה כדאי לקנות אותם ולא לקנות את הכרטיסים במקומות אחרים אשר מוכרים כרטיסים לא משתלמים.

כרטיס נטען

jarmoluk / Pixabay
אז מה היה לנו עד עכשיו?
לַחֲלוֹק
Facebook
Twitter
WhatsApp
עוד בנושא טיפים פיננסים
5 טריקים לסטודנטים

  בתור סטודנטים, יש לא מעט כלים שיכולים לחסוך לכם זמן יקר. הכלים הללו לא תמיד מוכרים לקהל הרחב,

זהב טהור
האם רווחי להשקיע בזהב?

כשמדובר בהשקעה בזהב, יש הרבה דעות שונות. יש הסבורים שזהב הוא השקעה נבונה, בעוד שאחרים מאמינים שזה לא שווה

מחשבון
מה היא בקשה לתיקון שומה?

ניתן להגיש בקשה לתיקון שומה בהתאם לחוק מיסוי מקרקעין סעיף 85. שומת המס מצביעה על גובה המס הנדרש לתשלום.