נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

התנאים הטובים ביותר להלוואה לשכירים

דרוש סכום כסף מידי כדי לכסות הוצאה גדולה או חוב שנצבר? מחפש הלוואה שתסגור את הפינה ותשאיר לך ראש שקט בו זמנית? הגעת למקום הנכון 

בעבר, לקיחת הלוואה היה דבר שמתאפשר רק באמצעות הבנק שהלקוח מנהל בו את העובר ושב שלו. במרוצת השנים, שוק ההלוואות נפתח לתחרות חופשית. צעד כלכלי זה, גרם לגופים כלכליים חוץ בנקאיים להציע הלוואות ללקוחות. בין הגופים השונים נמנו חברות ביטוח, חברות אשראי, קרנות השתלמות ועוד.

ההלוואות החוץ בנקאיות שינו את כללי המשחק בשוק מאחר ואלו מציעות הלוואות לציבור בתנאים שונים מאלו של הבנק. לפיכך, לאזרח בכל מעמד כלכלי אפשרויות רבות לקבלת הלוואה מאחר ואפיקי המימון התרחבו עם השנים ועימם התפתחו גם סוגי ההלוואה. למשל, ניתן למצוא הלוואות לשכירים, הלוואות לעצמאים, הלוואות לבעלי נכסים – בתנאים מותאמים ומשתלמים. תנאים אלו יפורטו בהמשך הכתבה.

 

גובה הריבית

הריבית היא למעשה עלות ההלוואה וזו נמדדת באחוזים ביחס לגובה הסכום ההלוואה. גובה הריבית מושפע מגורמים רבים ומשתנה בהתאם ללקוח ולגוף המלווה. ראשית, הריבית אשר נקבעת ע"י בנק ישראל או בשמה האחר – הריבית במשק – היא הגורם המשפיע ביותר על ריבית ההלוואה. למעשה, הריבית במשק משקפת את עלות השקל במדינה.

מכיוון שמדובר בשוק תחרותי, הגוף מלווה רשאי להוסיף לריבית זו ואף להפחית ממנה. שנית, רמת הסיכון של הכסף משפיע גם היא על הריבית. זאת מכיוון שכל הלוואה כרוכה בסיכון שנקבע בהתאם ללקוח המלווה. לפני הענקת ההלוואה מתבצעת הערכת סיכון מוקדמת שקובעת את גובה הסיכון מה שלבסוף קובע את גובה הריבית.

כלומר, ככל שהסיכון הכלכלי גבוה יותר- כך הריבית גבוה יותר. על אף שהלוואה כרוכה בחוזה כתוב ומחייב, כל גוף מלווה באשר הוא שואף שההלוואה תתקיים בתנאים המסוכמים מראש כדי למנוע הפסד כלכלי לגוף עצמו בהמשך. כך למשל, עובד שכיר מהווה סיכון נמוך יותר מעובד עצמאי.

זאת מכיוון שעובד שכיר בדרך כלל בעל יציבות כלכלית גדולה יותר מזו של עצמאי שתלוי אך ורק בעצמו ולפיכך תנאי ההלוואה של עובד שכיר יהיו משתלמים יותר כי הסיכון שמהווה נמוך יותר.

 

אפשרויות הלוואה לשכירים

הענקת הלוואות לשכירים הינו תחום מתפתח שמציע הלוואות ממגוון סוגים לשכירים. ניתן לקבל הלוואה באמצעות צ'ק, הוראת קבע ועוד. כמו כן, ככל שיש לך וותק גדול יותר במקום העבודה שלך, תנאי ההלוואה שלך יהיו טובים יותר, כלומר הריבית תהיה נמוכה יותר. ניתן להתייעץ עם מומחה בכדי שיוכל להתאים לך באופן אישי את ההלוואה הטובה ביותר עבורך.

לסיכום, שוק ההלוואות החוץ הבנקאיות פתח צוהר גדול לכל מי שנדרש בהלוואה מכל סיבה, בתנאים אופטימליים וסבירים לכל אדם שעובד ומכלכל את עצמו.

הלוואות לשכירים

 

הלוואות לשכירים
אז מה היה לנו עד עכשיו?
לַחֲלוֹק
Facebook
Twitter
WhatsApp
עוד בנושא הלוואות