נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איך לגרום לכסף שלכם להרוויח עוד כסף?

כל אחד רוצה להרוויח יותר. האפשרת להשקיע כסף על מנת לקבל סכום גדול יותר בחזרה היא אלמנט כלכלי ישן מאד, הטכנולוגיה של היום הפכה את האפשרות לחפש השקעות בכל העולם זמינה ונוחה יותר, לכן לשאלה איך לגרום לכסף שלכם להרוויח עוד כסף, יש היום תשובות מגוונות.

 

השקעה בשוק ההון

שוק ההון כשמו כן הוא. זהו שוק לכל דבר ועניין, כל אחד רשאי להציג את מרכולתו, כל אחד רשאי לדרוש מחיר, אך לבסוף כוחות השוק הם אלו הקובעים את המחיר ואת ההיצע והביקוש. אז מה בכל זאת שונה שוק ההון מהשווקים הפועלים בערים השונות כבר אלפי שנים ? זהו שוק המפגיש בו סוחרים המבקשים לבצע עסקאות שונות בניירות ערך ואמצעים נוספים בהם ניתן להשתמש בשוק ההון.

שוק ההון הוא אחד המנועים הכלכליים בעלי החשיבות הרבה ביותר לכלכלה העולמית. השוק יוצר קשרי מסחר בין בעלי אינטרס שונים ברמות השקעה שונות ויש בו שני גורמים עיקריים, אלו המבקשים לגייס כסף באמצעות שוק ההון ולעומתם אלו הרוצים להשקיע סכומי כסף על מנת להפוך את ההשקעה לרווחית יותר בעתיד.

בין השחקנים העיקריים השותפים לשוק ההון נוכל למצא את הבנקים השונים בכל המדינות, חברות הביטוח, גופים המנהלים קרנות נאמנות או קרנות פנסיה וכמובן גורמים נוספים. שוק ההון פתוח לכולם, החל ממשקיעים בסכומים קטנים ועד לכרישים הגדולים המושקעים בשוק ההון בסכומי עתק. שוק הון התבצע בעבר מחדרי עסקאות שונים ובורסות ברחבי העולם, כיום ניתן לסחור בשוק מכל מקום מה שהופך אותו לגלובאלי ונגיש מאי פעם.

השקעה בשוק ההון

מהו מדד S&P 500

בתוך ההגדרה של שוק ההון, ישנו מוצר כללי המאגד בתוכו מספר מניות מסוגים שונים, לרוב בעלי מאפיינים דומים. כזאת היא השקעה במדד S&P 500 זהו סל מניות העוקב אחר פעילותם של מניות השייכות ל500 תאגידים כלכליים שונים רובם המוחלט בבעלות אמריקאית והוא נחשב לאחד המדדים הידועים בשוק ההון ומנוהל על ידי הפירמה סטנדרד אנד פורס שהיא פועלת תחת חטיבה של חברת McGraw-Hill.

המניות המשתייכת למדד ה S&P 500 עוקבות אחר החברות הגדולות והחשובות ביותר הנסחרות בבורסה החשובה בעולם של ארצות הברית בניו יורק. המדד של ה S&P 500 נחשב כמדד המציג את המצב בבורסה האמריקאית והכלכלה האמריקאית, הוא שני במעקב אחריו רק למדד הדאו ג'ונס.

 

יתרונות ההשקעה במדד S&P 500 למשקיע הישראלי

השקעה במדד S&P 500 היא מכשיר טוב ופופולארי עבור משקיעים ישראלים רבים המבקשים להנות מחיבור לכלכלה האמריקאית ומאפשרות השקעה באפיקים מעבר לים, בין היתרונות הרבים להשקעה זאת אפשר למנות:

  • אפשרויות צמיחה כלכלית – האמצעים הטכנולוגיים כיום מאפשרים הזדמנויות עסקיות מרתקות אשר השקעה במדד S&P 500 היא אופציה מועדפת בהקשר זה.
  • גיוון ההשקעות – ההשקעה במדד היא למעשה פיזור ההשקעות על פני גורמים שונים המתבססים על כלכלות שונות ויכולות להקטין סיכון במקר של ירידה בערך הבורסה מקומית
  • צמיחה כלכלית – השקעה במדד S&P 500 מאפשרת חיבור אל החברות הגדולות ביותר בעולם, אלו שמראות צמיחה עקבית והמניות שלהם בראיה של טווח ארוך מייצרים רווחים נאים למשקיעים בהן.

מדד S&P 500

לגרום לכסף שלך להרוויח יותר כסף
אז מה היה לנו עד עכשיו?
לַחֲלוֹק
Facebook
Twitter
WhatsApp
עוד בנושא השקעות
כסף
מה היא השקעה חברתית?

השקעה חברתית ידועה גם בשם השקעת אימפקט. מהי השקעה חברתית ואיפה ניתן למצוא השקעות כאלו? בתור בעלי הון המעוניינים