נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מיסוי נכסים להשקעה בארה"ב – כל מה שצריך לדעת

החלטתם להתחיל להשקיע בנדל״ן בארצות הברית – מצוין. השקעה חכמה ומחושבת יכולה להניב תשואה נהדרת. אך כמובן שיש למוד את הנושא לעומק על מנת להבין מה הסיכונים, איפה יהיה חכם להשקיע ומה הדרך הטובה ביותר לעשות את זה. אחד הנושאים החשובים ביותר בתחום הזה הוא מיסוי. מיסים הם חלק בלתי נפרד מעסקאות נדל״ן ומאד חשוב להכיר את הנושא לעומק. מיסוי גבוה יכול להשפיע על הכדאיות של עסקה. אנשים לפעמים שוכחים כמה חשוב עניין המיסוי. מדובר בעניין די מורכב ולכן ההמלצה הגורפת היא ללמוד אותו לעומק. מומלץ ללמוד את הנושא בעצמכם – את בוודאי תתייעצו גם עם מומחה בתחום אבל על מנת שתבינו מה הוא אומר חשוב שיהיה לכם ידע.

אז מה הכי חשוב לדעת? הכנו לכם מדריך מקוצר – לגזור ולשמור, או לפחות לעשות צילום מסך. יאללה מתחילים – מיסים הנה אנחנו באים!

 

דגשים חשובים למיסוי נכסים בארצות הברית

חדשות טובות – ארצות הברית אוהבת משקיעים

נתחיל בחדשות טובות בתחום המסים – בגדול ארצות הברית ידידותית למשקעי נדל״ן. לדוגמא הרבה מההוצאות כגון – טיפול בנכס וכל מה שנוגע להשכרת הנכס – יכולים להיחשב כהוצאות מוכרות. במקרים מסוימים אפילו הוצאות על שיפוץ עד רף מסוים – יכולות להיחשב כהוצאות מוכרות. נתון זה מקל מאד על משקיעים ומפתה משקיעים מכל העולם.

למי מגישים דו״ח מס?

בעניין הזה יש הרבה מורכבות הנה מה שחשוב לדעת: ישראלי שמשקיע בנדל״ן בארצות הברית צריך להגיש דו״ח מס גם בארץ וגם בארצות הברית. למה? כי הנכס בארצות הברית ואילו המשקיע הוא תושב ישראלי – והוא מחויב לדווח על כלל ההכנסות שלו למדינה. יחד עם זאת חשוב לדעת שישראלי שמשקיע בנדל"ן בארה"ב לא משלם מס כפול. ארצות הברית וישראל חתומות על אמנה מס שאחד מתפקידיה הוא למנוע תשלום מס כפול. כלומר עליכם להכיר את ההליך היטב ולהבין את הבירוקרטיה של הגשת המסמכים השונים – אך בסופו של דבר לא תצטרכו לשלם כפל מס.

עולם המיסוי של השקעות הנדל״ן בארצות הברית הוא מורכב ומרתק. אנחנו ממליצים ללמוד בצורה מסודרת את התחום לפני שלוקחים סיכון. היום קיימות מכללות מצוינות עם מוניטין מדהים כגון השקעה בארה"ב – מכללת  CPIשם תוכלו לרכוש בצורה מסודרת ומעמיקה את כל הכלים הנחוצים לכם וכך תוכלו לעשות את התהליך בצורה החכמה והבטוחה ביותר.

מיסוי בארצות הברית – מיסוי פרוגרסיבי

דבר נוסף שחשוב להבין הוא שאופן המיסוי על הנדל״ן בארצות הברית שונה מהארץ. בישראל מדובר על מס אחיד. לעומת זאת בארצות הברית המיסוי הוא פרוגרסיבי – הוא לא אחיד אלא נקבע בהתאם לסכום ההכנסה. לפי שיטה זו על סכומים לא מאד גבוהים לא יגבה בכלל מס.

גם פה החוק מסועף אבל כן עובד לטובת המשקיעים לפחות בחלקו.

אלה היו שלושה הדגשים הראשונים והחשובים ביותר מפה אפשר רק להמשיך למוד ולהעמיק בענייני המיסוי בהשקעות בארצות הברית. מומלץ לעשות עבודה מחקר ולמידה מקיפה בנושא.

השקעות נדל"ן

השקעות נדל"ן
אז מה היה לנו עד עכשיו?
לַחֲלוֹק
Facebook
Twitter
WhatsApp
עוד בנושא השקעות
כסף
מה היא השקעה חברתית?

השקעה חברתית ידועה גם בשם השקעת אימפקט. מהי השקעה חברתית ואיפה ניתן למצוא השקעות כאלו? בתור בעלי הון המעוניינים