נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מה היא השקעה חברתית?

השקעה חברתית ידועה גם בשם השקעת אימפקט. מהי השקעה חברתית ואיפה ניתן למצוא השקעות כאלו? בתור בעלי הון המעוניינים להשקיע ולסייע לחברה, כדאי שתכירו את האופציות הרווחות להשקעת אימפקט המשלבת השקעה רווחית ומניבה כמו השקעה בנדל"ן.

 

למה להשקיע בהשקעה חברתית?

השקעה במיזם חברתי מעניקה ערך נוסף להשקעה. האידיאל העומד מאחורי המיזם מעניק משמעות מיוחדת לכסף שלכם. הכסף שלכם מושקע במקום בו הוא מצליח לסייע לאנשים. אין הנאה וסיפוק גדולים מסיוע לזולת. וכשזה מגיע יחד עם תשואה נאה, הרווח ניכר לעין.

 

איפה ניתן למצוא השקעה חברתית?

ינשם סוגי השקעות חברתיות רבות. יש הלוואות P2P – אנשים מלווים את כספם לאנשים אחרים באמצעות פלפורמה מיוחדת לכך. הם מרוויחים תשואה נאה על הריבית יחד עם ערך נוסף של סיוע לזולת. לרוב, השקעות חברתיות תתמקדנה בתחומים חברתיים שיש להם ערך. זה יכול להיות השקעות בתחום האנרגיה ירוקה, השקעות בתחום החינוך, הקהילה, בריאות ואפילו חקלאות. השקעה בחברה העוסקת בסיוע לאוכלוסיות מסוימות, גם היא מכונה השקעה חברתית.

 

שילוב השקעה חברתית עם השקעה מבטיחה

אין עוררין על כדאיות ההשקעה בנדל"ן. במיוחד כאשר אנו נוכחים לראות כיצד מחירי הדיור מאמירים ודירות שעלו פחות ממילון שקלים לפני עשור, עברו את המיליון מזמן… דירות להשקעה הן נכס מניב תשואה וההשקעה בהם גם היא מצריכה יכולת פיננסית. באמצעות השקעה במודל ירושה עצמית תוכלו ליהנות מהשקעה נדל"ן יציבה שהיא גם השקעה חברתית בעלת ערך מוסף.

 

מה מציעה השקעה במודל ירושה עצמית?

מודל ירושה עצמית הוא פתרון פיננסי שנהגה בשנים האחרונות לטובת מבוגרים בעלי נכס מקרקעין משלהם הנתקלים בצורך במזומנים אך אין להם יכולת להשיג אותם. מודל ירושה עצמית מאפשר לאנשים אלו למכור את הנכס בו הם גרים ולהמשיך לגור בו. הם מוכרים את הנכס למשקיעים תמורת 40-60 אחוז מערכו וכך הם ממשיכים לגור בנכס ונהנים מכספי המכירה.

מחירי הדיור מאמירים בעקבות הביקוש הגבוה שלאט מקבל מענה. יחד עם זאת, בהשקעה במודל ירושה עצמית אתם מקבלים נכס שרשום על שימכם בטאבו, אתם משלמים סכום נמוך יותר ממחיר הדירה תמורת הסבלנות שלכם לפינוי הדירה.

מודל ירושה עצמית מאפשר לאנשים מבוגרים לסיים את חייהם בכבוד מתוך רווחה כלכלית. מבוגרים לא מעטים רוצים ליהנות מהירושה שהם הולכים להשאיר אחרי לכתם, וזו דרך מצוינת שתעזור להם לכלכל את עצמם בכבוד מתוך רווחה כלכלית.

 

לסיכום

השקעות חברתיות הן השקעות המתמקדות בתחומים בהם יש ערך נוסף לזולת. זה יכול להיות השקעה בחברה הפועלת למען הסביבה ודואגת לאוכלוסייה מסוימת. ראינו כי מודל ירושה עצמית מאפשר השקעה חברתית בעלת תשואה יפה למשקיעים. אם אתם מעוניינים בהשקעה כדאית בעלת ערך נוסף, התחילו לעשות שיעורי ביצת על מודל ירושה עצמית.

מטבעות

 

כסף
אז מה היה לנו עד עכשיו?
לַחֲלוֹק
Facebook
Twitter
WhatsApp
עוד בנושא השקעות