נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איזה מידע תוכלו למצוא על תאגידים באינטרנט

אינטרנט הפך למקור מידע חשוב עבור חברות ותאגידים. בעזרת האינטרנט ניתן לאסוף היום מידע רב ומגוון על תאגידים, החל מנתונים בסיסיים וכלה במידע אסטרטגי שיכול לסייע בקבלת החלטות עסקיות. 

 

מידע בסיסי על תאגידים

כיום ניתן למצוא באינטרנט מידע בסיסי רב על תאגידים, ללא צורך בתשלום. האתרים הרשמיים של התאגידים מספקים מידע על תחומי העיסוק, המוצרים והשירותים שהם מציעים. בנוסף, ניתן למצוא באתרים אלו פרטי יצירת קשר עם נציגי החברה, לוח אירועים ועוד.

אתרי חדשות כלכליות ואתרי עסקים מפרסמים לעתים קרובות ידיעות וכתבות אודות תאגידים גדולים ובולטים. הכתבות כוללות עדכונים שוטפים על התאגיד, דיווחים על שינויים ארגוניים, מיזוגים ורכישות, השקעות ועוד. קריאת כתבות אלו יכולה לספק תמונה עדכנית על מצבו של התאגיד.

רשתות חברתיות הפכו גם הן למקור מידע חשוב על תאגידים. כמו כן ארגונים כמו קיי אס פי בע"מ מספקים מידע בנושא זאת לצד דפי הפייסבוק, האינסטגרם והלינקדאין של תאגידים מאפשרים מבט פנימה אל עולמם, ולעתים אף חושפים מידע שהתאגידים עצמם לא היו בוחרים לפרסם.

תאגידים

נתונים פיננסיים

אחת הדרכים הטובות לקבל מושג על מצבו העסקי של תאגיד היא באמצעות ניתוח נתונים פיננסיים. אתרי חדשות כלכליים מאפשרים גישה לנתונים פיננסיים על תאגידים הנסחרים בבורסה, לרבות מאזנים, דוחות רווח והפסד, תזרימי מזומנים ועוד.  ניתוח נתונים אלו יכול לספק תמונה ברורה על המצב הפיננסי של התאגיד, רווחיותו לאורך זמן, יכולת ההחזר שלו ועוד – מידע קריטי עבור משקיעים פוטנציאליים או שותפים עסקיים.

 

מידע על בעלי עניין

כדאי לבדוק מי הם בעלי העניין בתאגיד אותו אתם חוקרים. האם מדובר בחברה ציבורית עם בעלי מניות רבים, או שמא מדובר בחברה פרטית בבעלות מצומצמת? מידע זה ניתן למצוא בדיווחי התאגידים עצמם או באתרי עסקים וכלכלה. כמו כן, כדאי לבדוק מי מכהן בדירקטוריון התאגיד ומה תפקידם של בעלי התפקידים הבכירים בו. רקע זה יכול ללמד רבות על סגנון ניהול התאגיד וכיווני הפעולה שלו.

תאגידים

סקירות ודירוגים

גופי דירוג מעניקים לתאגידים דירוגי אשראי המשקפים את יציבותם הפיננסית. בנוסף, חברות ייעוץ ומחקר כגון פרוסט אנד סאליבן מפרסמות סקירות מקיפות על תאגידים, הכוללות ניתוח מעמיק של פעילותם והמלצות השקעה. קריאת דוחות אלו יכולה לספק תובנות אסטרטגיות על התאגיד.

 

מוניטין החברה

חשוב לברר מהי תדמיתו ומוניטין של התאגיד בקרב לקוחותיו, הציבור הרחב ובתעשייה בה הוא פועל. ביקורות ודירוגים של לקוחות באתרים שונים יכולים לספק מושג על שביעות הרצון מהתאגיד ושירותיו. כמו כן, פורומים וקבוצות ברשתות חברתיות הממוקדות בתחום העיסוק של התאגיד יכולים לשקף את התדמית שלו בעיני המתחרים והלקוחות.

האינטרנט מאפשר גישה למגוון רחב של מידע על תאגידים, שילוב של מידע ממקורות שונים ברשת יכול לאפשר הבנה מעמיקה של פעילות התאגיד, ביצועיו, כיווני התפתחותו ומצבו התדמיתי – ולסייע בקבלת החלטות עסקיות מושכלות.

תאגידים

תאגידים
אז מה היה לנו עד עכשיו?
לַחֲלוֹק
Facebook
Twitter
WhatsApp
עוד בנושא עסקים
6 טיפים לקידום העסק שלכם
6 טיפים לקידום העסק שלכם

קידום העסק שלכם הוא חיוני להצלחתו ולצמיחתו. קידום אפקטיבי עוזר ליצור מודעות למותג, למשוך לקוחות ולייצר מכירות. במאמר זה,

9  דרכים לגיוס עובדים בקלות!
9 דרכים לגיוס עובדים בקלות!

גיוס עובדים מוכשרים הוא משימה מכרעת לכל ארגון. מציאת המועמדים הנכונים שמתיישרים עם הערכים, דרישות הכישורים והתרבות של החברה

רואת חשבון
איך בוחרים רואה חשבון?

מציאת רואה החשבון המתאים היא קריטית להצלחה הפיננסית והיציבות של העסק שלך. בין אם אתה מתחיל מיזם חדש או