נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

הכל על בניית תוכנית המשכיות עסקית

תוכנית המשכיות עסקית היא תוכנית מגירה שמשמשת חברות ועסקים במקרי חירום. מצבי חירום שונים עלולים להשפיע על העסק בצורה אקוטית עד בלתי הפיכה. כדי למנוע נזקים משמעותיים בעסק כתוצאה מאסונות טבע, פריצות סייבר, טעויות אנוש, מגפות או מלחמות – יש לבנות תוכנית המשכיות עסקית הכוללת הנחיות מפורטות להתמודדות על סוגים שונים של מצבי חירום ברמת המאקרו והמיקרו. במאמר הבא: נתונים שחשוב לדעת על תוכנית המשכיות עסקית.

 

מה כוללת תוכנית המשכיות עסקית?

תוכנית המשכיות עסקית כוללת רשימות של תהליכים, הנחיות ופעולות מסודרות לפי תרחישים. התוכנית האסטרטגית הזו תיכנס לפעולה בזמן הכרזה על מצב חירום ותאפשר את המשך פעילות הארגון גם בכפוף לשינויים מרחיקי לכת כתוצאה משינויים עולמיים, לאומיים או פנים-ארגוניים.

תוכנית זו, מטרתה למנוע הפסדים כלכליים גדולים וצמצום של פעילות החברה בצורה ניכרת.בניית תוכנית המשכיות עסקית פעמים רבות מאפשרת לחברות לספוג משברים בצורה נכונה ולחזור במהירות לשגרה עסקית לאחר תהליך התאוששות קצר ויעיל.

תכנית המשכיות עסקית

בניית תוכנית להמשכיות העסק

ההבנה כי מצב חירום עשוי להפתיע בכל רגע נתון ולאחר שהתרחש, קשה עד בלתי אפשרי לייצר נהלי עבודה יעילים בתוך פרק זמן קצר – היא הבסיס לבניית תוכנית עסקית חכמה.תוכנית המשכיות עסקית חשוב לבנות בשיתוף עם אנשי מקצוע ובכירים מתוך הארגון. במהלך פגישות תכנון איכותיות יש לדון במצבי קיצון שונים ונסות לבנות תהליך עבודה נכון להתמודדות מול כל תרחיש.

 

ייעוץ חיצוני

בנוסף, מומלץ לקבל שירותי ייעוץ מחברה חיצונית המתמחה בבניית תוכניות המשכיות עסקית שתסתכל על התנהלות החברה בפרספקטיבה רחבה ותוכל למצוא דרכים אפקטיביות לשימור הפעילות העסקית במצבי חירום וכן תספק את כלל המערכות הדרושות לתפקוד מלא של החברה או הארגון לצורך המשך רצוף של העבודה.

ייעוץ חיצוני

חברת טריפל C – שירותי התאוששות מאסון

חברת טריפל C מציעה תוכנית יעילה לניהול מצבי חירום בקרב חברות וארגונים. בניית התוכנית מבוססת על 3 עקרונות חשובים: חסכון במשאבים, חיסכון בזמן וחיסכון בכסף. בייעוץ עם אנשי המקצוע של טריפל C תוכלו ליהנות ממענה יעיל ומהיר הן בשל התוכנית והן ביישום תוכנית החירום.

בנוסף, ניתן לחסוך במשאבים ובכסף בהתאם למערכות והתקנים אותם מספקת החברה לעסקים מסוגים שונים בזמני חירום ומסייעים להתאוששות מהירה במיוחד. טריפל C מספקת סביבת עבודה במקרה שסביבת העבודה הקיימת הושבתה וכן שירותי אירוח, חיבור שרתי מערכות החברה לסביבת העבודה החדשה, שירותי אינטרנט מהירים ועוד. שירותים אלו מספקים אמצעי מניעה לנפילה וקריסת עסקים כתוצאה ממצבי אסון וחירום בדרגות שונות.

 

לסיכום

היערכות מקדימה לקראת מצבי חירום עשויה למנוע נזקים כבדים לחברה ולאפשר חזרה מהירה מאוד לשגרת עבודה ותפוקה מקסימלית. חברת טריפל C מגישה שירותי התאוששות ממצבי חירום המשלימים תוכנית להמשכיות עסקית ומהווים תשתית איתנה גם כאשר תשתיות הארגון או החברה מושבתות מכל סיבה.

בניית תוכנית המשכיות עסקית

בניית תוכנית המשכיות עסקית
אז מה היה לנו עד עכשיו?
לַחֲלוֹק
Facebook
Twitter
WhatsApp
עוד בנושא עסקים
6 טיפים לקידום העסק שלכם
6 טיפים לקידום העסק שלכם

קידום העסק שלכם הוא חיוני להצלחתו ולצמיחתו. קידום אפקטיבי עוזר ליצור מודעות למותג, למשוך לקוחות ולייצר מכירות. במאמר זה,

9  דרכים לגיוס עובדים בקלות!
9 דרכים לגיוס עובדים בקלות!

גיוס עובדים מוכשרים הוא משימה מכרעת לכל ארגון. מציאת המועמדים הנכונים שמתיישרים עם הערכים, דרישות הכישורים והתרבות של החברה

רואת חשבון
איך בוחרים רואה חשבון?

מציאת רואה החשבון המתאים היא קריטית להצלחה הפיננסית והיציבות של העסק שלך. בין אם אתה מתחיל מיזם חדש או