נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כיצד אפשר לזהות אונקיית זהב אמיתית?

שוקי הזהב הם עצומים ומורכבים, ויכול להיות קשה לדעת אם הזהב שרכשתם הוא אמיתי או לא. על מנת לוודא שאתם רוכשים אונקיה אמיתית של זהב, חשוב קודם כל להבין את הדרכים השונות לזהות אותה.כשמדובר בזיהוי אונקיית זהב אמיתית, חשוב להבין שיש מגוון שיטות וטכניקות לקבוע את המהימנות שלה. ממש עכשין נדון בשיטות השונות לזיהוי זהב אמיתי!

 

דת, צבע ומין

הדרך הנפוצה ביותר לזהות אונקיה שהב אמיתית היא לפי הצבע, הצפיפות והטוהר. זהב הוא מתכת צפופה מאוד, כך שהוא ירגיש יחסית כבד ביד כשתחזיקו אותו. בנוסף, יהיה לו גוון צהוב מובהק שלא נראה במתכות אחרות. למקרה שלא ידעתם, ככל שהזהב טהור יותר, כך הוא ייראה בהיר וצהוב יותר.

זהב

חותמים על זה

הדרך הבאה לזהות אונקיה אמיתית של זהב היא לפי חותמת המהווה אישור כי אכן לפניכם זהב אמיתי. כל הזהב מסומן בחותמת או בסימן היכר המכילים את טוהר הזהב, וכן את שם החבר או האדם שיצר אותו. יש הסבורים כי זוהי דרך מצוינת להבטיח את האותנטיות של הזהב אך יש גם גישה שאומרת שזו בסה״כ חותמת. כלומר, כל אחד יכול להטביע דבר מה על תכשיטים או זהב. על כן, יש אנשים שלא מסתפקים במידע המוטבע על הזהב בלבד.

 

חומצות או לא להיות

בדיוק עבור הספקנים, יש דרך נוספת לזהות אונקיה אמיתית של זהב. הדרך הזו מתבצעת באמצעות ערכת בדיקת זהב. מה זו הערכה הזו, ובכן, ערכה זו מכילה חומצות שונות שניתן להשתמש בהן כדי לבדוק את טוהר הזהב. החומצות מגיבות עם הזהב בדרכים שונות, בהתאם לטוהר הזהב.

על ידי בדיקת הזהב עם חומצות שונות, אפשר לגלות כמה קארט זהב יש ברשותכם. לרוב מגרדים מעט מהזהב שלכם על גבי נייר זכוכית ומטפטפים את החומצות מעל נייר הזכוכית המגורד. האינטרקציה בין החומרים היא שמשקפת את טוהר ואיכות הזהב.

זהב

סומכים עליו בעיניים עצומות

הדרך האמינה ביותר לזהות אונקיית זהב אמיתית היא לרכוש אותה מראש ממקור אמין ובטוח. תכשיטיים וסוחרי זהב שמכבדים את עצמם ואת המקצוע יספקו לכם תעודה בכל רכישה, מה שיכול לעזור לכם לאמת את טוהר ואיכות הזהב. חשוב לרכוש זהב ממקור מהימן, שכן יש הרבה הונאות בחוץ שיכולות לפתות אתכם עם מחיר נמוך אבל איכות נמוכה או גרוע מכך – עם זיופים.

 

אז מה היה לנו כאן?

לסיכום, זיהוי אונקיה אמיתית של זהב בהחלט יכולה להיות מסורבלת ומסובכת. עליכם להיות מודעים לצבע, לצפיפות, לטוהר, לחותמת ולאדם ממנו אתם רוכשים את הזהב על מנת להבטיח שאתם מקבלים את העסקה הטובה והמשתלמת ביותר. עם הידע והמשאבים הנכונים, אתם יכולים להיות בטוחים שהזהב שרכשתם הוא מהאיכותיים, הטהורים והשווים ביותר בשוק, ואף אחד לא יוכל להגיד לכם אחרת!

זהב

זהב
אז מה היה לנו עד עכשיו?
לַחֲלוֹק
Facebook
Twitter
WhatsApp
עוד בנושא עסקים
6 טיפים לקידום העסק שלכם
6 טיפים לקידום העסק שלכם

קידום העסק שלכם הוא חיוני להצלחתו ולצמיחתו. קידום אפקטיבי עוזר ליצור מודעות למותג, למשוך לקוחות ולייצר מכירות. במאמר זה,

9  דרכים לגיוס עובדים בקלות!
9 דרכים לגיוס עובדים בקלות!

גיוס עובדים מוכשרים הוא משימה מכרעת לכל ארגון. מציאת המועמדים הנכונים שמתיישרים עם הערכים, דרישות הכישורים והתרבות של החברה

רואת חשבון
איך בוחרים רואה חשבון?

מציאת רואה החשבון המתאים היא קריטית להצלחה הפיננסית והיציבות של העסק שלך. בין אם אתה מתחיל מיזם חדש או